ghehe grappige reclame.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef De_Melkboer het volgende:
En zijn jonge broer zit nu in de reclame:
ik heb hem (Peter Jan Rens) altijd al een pedo gevonden met zijn "prik van de kaktus" en "laat je billen zien"quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja, die kerel is wel compleet van de aardbodem verdwenen ineens. Vreemd.
Net als die Peter Jan Rens. Die bleek ook ineens in Thailand te zitten met smerig lang haar en dubieuze piepjonge vriendinnetjes.
wij hebben dat hier helaas nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
Uhh...vergeet je tandenborstel niet wordt momenteel weer herhaald, 2 afleveringen in het weekend op Comedy Central Family (zit in elk geval op de digitale kabel)![]()
Ik heb nog 2 videobanden vol met opgenomen afleveringen uit het Yorin tijdperk
Dit zou tegenwoordig echt niet meer mogen op TV volgens mij (bij 3.25 dat Meneer Kaktus en Kweetniet hun billen laten zien):quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik heb hem (Peter Jan Rens) altijd al een pedo gevonden met zijn "prik van de kaktus" en "laat je billen zien"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Dit zou tegenwoordig echt niet meer mogen op TV volgens mij (bij 3.25 dat Meneer Kaktus en Kweetniet hun billen laten zien):
Wat? Echt waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja, die kerel is wel compleet van de aardbodem verdwenen ineens. Vreemd.
Net als die Peter Jan Rens. Die bleek ook ineens in Thailand te zitten met smerig lang haar en dubieuze piepjonge vriendinnetjes.
En met zijn auto in het zwembadquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Djeez het volgende:
Wie kent hem nog als irritante tennisbal in Flodder? Was toch de eerste kennismaking met Rolf, hij heeft nog op Tatjana gelegen
En het dan net zo vergallen als Fort Boyard vergald is. Denk dat het beter van niet is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Rolf Wouters![]()
Hij zou weer met een programma op de Nederlandse televisie moeten komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |