Het is trouwens Sandra Reemer, ze heeft ook nog mee gedaan aan het eurovisie songfestival(dat was zelfs nog voor mijn geboortequote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja idd!![]()
Sandra Rehmers, waar is die gebleven?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zucht wat was dat een geweldige show.
volgens mij wel, geen idee wat hij doet tegenwoordig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef navigator het volgende:
Wat een kwal was dat. Leeft ie nog
Jaa Meneer Sjonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:35 schreef RonBurgundy het volgende:
en niet te vergeten Meneer Sjon, of hoe hij ook mag heten
'ja meneer Wouters, nee meneer Wouters, okee meneer Wouters'quote:Op maandag 28 september 2009 10:47 schreef fratsman het volgende:
Meneer Sjon! De naiefste sidekick ooit!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zucht wat was dat een geweldige show.
Jammer dat ik het niet gezien heb in de Veronica.quote:Het Veronica magazine startte begin 2009 een rubriek onder de naam "Wie Weet Waar Wouters Woont". Het was een soort zoektocht naar de presentator, aangezien weinig mensen daadwerkelijk wisten wat Wouters is gaan doen na 2006. Uiteindelijk was het niemand minder dan Rolf Wouters zelf die zich meldde bij de redactie. In zijn reactie gaf hij aan dat hij veel in het buitenland zat maar, nog wel in Nederland woont. Hij is in Nederland nog steeds zelfstandig ondernemer.
quote:Het Veronica Magazine startte begin 2009 een rubriek onder de naam "Herinnert U Zich Deze Nog?". Een vaste vraag is wie de geïnterviewde zelf wel eens in die rubriek zou willen zien en een aantal geïnterviewden noemde Wouters. Dit leverde een soort subrubriek op, "Wie Weet Waar Wouters Woont". Het was een soort zoektocht naar de presentator, aangezien weinig mensen daadwerkelijk wisten wat Wouters is gaan doen na 2006. Uiteindelijk was het niemand minder dan Rolf Wouters zelf die zich meldde bij de redactie. In zijn reactie gaf hij aan dat hij veel in het buitenland zit, maar nog wel in Nederland woont. Hij is in Nederland nog steeds zelfstandig ondernemer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |