Xavierquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het was toch Rolf X Wouters? Waarever die X nou ook voor moest staan
Inderdaad, ik zie het nu ookquote:
uiteraardquote:
En een dag eerder blijkbaar:quote:Op zondag 13 januari 2013 10:05 schreef tomas81 het volgende:
Jaja, geloof dat Coen en Sander van 3FM hem hebben gebeld. Was mooi te horen!
Helaas wel. Verpestte de eindshow door steeds reclame te maken voor zijn nieuwe programma.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:21 schreef livelink het volgende:
Voor Fok is hij per definitie legendarisch, want hij presenteerde de eerste BB
Klopt zo'n zelfgeilend mannetje die zich opgaf in een castingbureau. Jammer dat het tennisballen waren die naar hem werden gegooid. had hem liever als lijk gezien in Good Fellas.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zag hem vorige week nog op tv, als 1 van de tennisballen in de film Flodder. Rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Hij nam zichzelf juist vreselijk serieus. Had schijt aan zijn gasten onderwerpen of kandidaten. 'Ik Rolf Wouters.'quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Die man was zo ontzettend goed, altijd ontspannen en nam zichzelf niet zo serieus. Echt een verademing.
ga je schamen jongetje!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij nam zichzelf juist vreselijk serieus. Had schijt aan zijn gasten onderwerpen of kandidaten. 'Ik Rolf Wouters.'
Gerrit Komrij slachtte hem ooit helemaal af face to face.
Jongetjequote:
okee jongetje, wat jij wil...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
JongetjeIk heb Gerrit Komrij nog meegemaakt als TV-criticus in de jaren 70. Verzon het woord treurbuis en Ivo Nihiel.
Rolf Wouters vertegenwoordigt alles wat ik haat aan TV-personen.
Yvonne Jaspers, Catherine Keyl en Sylvana Simons hebben een kookclubje met hem.
Niet om te vreten natuurlijk.
Heb ik je vastgeluld snotaap ?quote:
Ik dacht dat de term Nivo Nihil door Ischa Meijer was verzonnen. Ben je daar niet mee in de war?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
JongetjeIk heb Gerrit Komrij nog meegemaakt als TV-criticus in de jaren 70. Verzon het woord treurbuis en Ivo Nihiel.
Yvonne Jaspers, Catherine Keyl en Sylvana Simons hebben een kookclubje met hem.
Niet om te vreten natuurlijk.
Nee door Gerrit Komrij.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik dacht dat de term Nivo Nihil door Ischa Meijer was verzonnen. Ben je daar niet mee in de war?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivo_Niehequote:
Nee, het boeit me niet wat jij van RW vindt en ik ga er al helemaal geen energie insteken om je je eigen fouten te doen laten inzien.quote:
Jij vertegenwoordigt alles wat wij haten aan forumreaguurders.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
Toch nog even reageren terwijl het je niet boeitquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, het boeit me niet wat jij van RW vindt en ik ga er al helemaal geen energie insteken om je je eigen fouten te doen laten inzien.
Chizofreenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigt alles wat wij haten aan forumreaguurders.
WTF is een chizofreen? Een chorizo-etende schizofreen?quote:
Dat is lief van je.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef rubbereend het volgende:
alles wat jullie van elkaar vinden mag gewoon via DM ipv van dit topic
Wat is de DM van Rolf Wouters dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef rubbereend het volgende:
alles wat jullie van elkaar vinden mag gewoon via DM ipv van dit topic
Alfa Romeo die hij dan altijd 23 keer dichtklaptequote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Now or Never![]()
Met die Alfa Romeo SZ's (een rode, een gele en een zwarte als ik het me goed herinner)
Jos Brink was tien keer leukerquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Now or Never was altijd wel leuk.
De leukste Wedden Dat? afleveringen waren toch zeker wel met Rolf Wouters vooral zijn eigen weddenschappen waren fantastisch!
Het valt me nu inderdaad pas op dat we geen omroepsters meer hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even in de OP te kijken, Rolfs Disco Train
En een omroepster![]()
Vandaar dit topicquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Het valt me nu inderdaad pas op dat we geen omroepsters meer hebben.
Weer een stukje nostalgie
Ik heb een band gevonden met Hans van der Togt als AVRO-omroeperquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Het valt me nu inderdaad pas op dat we geen omroepsters meer hebben.
Weer een stukje nostalgie
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een band gevonden met Hans van der Togt als AVRO-omroeper
Wat een nieuws, hij was ook niet in het journaal en wacht, ik heb hem ook niet gezien in Utopia.quote:
bewegende beelden van Rolf Woutersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een nieuws, hij was ook niet in het journaal en wacht, ik heb hem ook niet gezien in Utopia.![]()
Hij zit nu in dat ik hou van Holland programma op RTL4.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bewegende beelden van Rolf Wouterszijn altijd nieuws
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |