Xavierquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het was toch Rolf X Wouters? Waarever die X nou ook voor moest staan
Inderdaad, ik zie het nu ookquote:
uiteraardquote:
En een dag eerder blijkbaar:quote:Op zondag 13 januari 2013 10:05 schreef tomas81 het volgende:
Jaja, geloof dat Coen en Sander van 3FM hem hebben gebeld. Was mooi te horen!
Helaas wel. Verpestte de eindshow door steeds reclame te maken voor zijn nieuwe programma.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:21 schreef livelink het volgende:
Voor Fok is hij per definitie legendarisch, want hij presenteerde de eerste BB
Klopt zo'n zelfgeilend mannetje die zich opgaf in een castingbureau. Jammer dat het tennisballen waren die naar hem werden gegooid. had hem liever als lijk gezien in Good Fellas.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zag hem vorige week nog op tv, als 1 van de tennisballen in de film Flodder. Rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Hij nam zichzelf juist vreselijk serieus. Had schijt aan zijn gasten onderwerpen of kandidaten. 'Ik Rolf Wouters.'quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Die man was zo ontzettend goed, altijd ontspannen en nam zichzelf niet zo serieus. Echt een verademing.
ga je schamen jongetje!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij nam zichzelf juist vreselijk serieus. Had schijt aan zijn gasten onderwerpen of kandidaten. 'Ik Rolf Wouters.'
Gerrit Komrij slachtte hem ooit helemaal af face to face.
Jongetjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |