Ik vind dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind ze echt allemaal tegenvallen.
Sanne, Ty en Thyzra ofzo, die vallen wel mee.quote:
Ik ook, vooral Sanne is een schatjequote:
Vanavond is Dolle Dinsdag in NOA, maar morgen is de schoolmeisjes-verkiezing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef FixYou het volgende:
Ik ga vanavond zeker naar NOA, gaat lachen worden. 23:00 uur mensen.
Neem je je fototoestel mee als je naar de verkiezingen gaat? Zou leuk zijn als je ze hier online wilt zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef FixYou het volgende:
O jah, dat is waar ook, naja, misschien ga ik daar ook wel heen. Ik was gisteren in Fire maar daar was geen bal aan. Ze hebben nu international student night in Fire en Rumours en Podium volgens mij. Doe gewoon weer alleen Rumours, want ik wordt gek van die kuttrappen.
En de beste foto vergetenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
My
wie ben je?
My Huong 21 jaar uit leeuwarden
Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
Ik doe de opleiding communicatie en multimedia design, en dit organiseerde ze bij mij op de opleiding.. Dus heb ik mij voor de lol ingeschreven!
Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
Zie vraag hierboven
Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
Een meisje die er leuk uitziet en ook leuk en spontaan is!
Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
Ik ben een freelance vormgever en werk als model bij egosmodels international, ik reis elke jaar 2x, ben gek op diverse culturen, en hou van lekker eten en koken, en rij wekelijks paard!
Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
mensen moeten zelf weten op wie ze stemmen, van mij hoef het niet zo..
Als je wint, wat dan?
zou wel grappig zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef shiznuts het volgende:
Petri en Thyrza zien er zonder meer knap uit![]()
en hebben volgens mij de x-factor die ik bij de anderen mis. Ik hoop dat ze goede ogen zullen gooien in de competitie. Veel succes dames!
![]()
Als het wel een vleeskeuring was (en dat is het ook) dan vind ik haar een terechte winnaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef V3ctr0X het volgende:
[ afbeelding ]
And we got ourself a winner!
Vleeskeuring? Aziaten wegen vaak gauw al niet meer dan 45 Kg...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Als het wel een vleeskeuring was (en dat is het ook) dan vind ik haar een terechte winnaar
Ziet er goed uit hoor... hoe heet dat rechter meisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef mizzieme het volgende:
[ afbeelding ] is alsnog een fotograaf haha, maarja wel in een discotheek..
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hèquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef De_goegemeente het volgende:
ilse begin eens met je smoel in een normale plooi te houden, je zult zien dat het wonderen doet. Belachelijke getuitte lippen pose's tegenwoordig
Heb je de hyves foto's niet bekeken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hè. En die tweede is nog wel grappig ook.
Ik vind juist de eerste twee foto's goed geslaagd. Ik zie op de foto die ze ook gebruikt als avatar weinig vuurwerk aan spontaniteit en gezelligheid van afspatten, lijkt haast wel een school-pasfoto met die blauwe achtergrond. Wat dat betreft wel weer goed op thema. De eerste twee zijn leuk! Al is mijn stem in de poll naar Petri gegaan, hoewel die voor hetzelfde geld naar Thyrza was gegaan. Ieder zo zijn eigen voorkeur schijnbaar. Prima toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hè. En die tweede is nog wel grappig ook.
Je plaatje doet het nietquote:
Sorry ik had ook niet kunnen weten dat jij daar een ongelofelijke afkeer tegen hebt. Ik vind het zelf geen vreselijke foto, het is een gekke foto..en dat ben ik ook wel een beetje denk ik dan. Maar ik weet wél dat mijn foto's niet kunnen opboksen tegen professionele foto's (met of zonder zo'n smoel). Dat was alleen mijn punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef De_goegemeente het volgende:
ilse begin eens met je smoel in een normale plooi te houden, je zult zien dat het wonderen doet. Belachelijke getuitte lippen pose's tegenwoordig
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef iesies het volgende:
Hmm hij doet het niet of ik begrijp gewoon niet hoe het allemaal werkt..
http://ilserijnders.hyves.nl/fotos/474068176/0/Ta-h/
Mij is altijd geleerd "vragen staat vrij", wat jij wilt is alleen niet zo netjes en ik denk dat je ook geen positieve resultaat behaalt als je het probeert. Maar voor de goeie orde nog zo-eentje "wie niet waagt, wie niet wint".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat deze niet in onz staat
Nu kan ik niet naar tieten vragen
dat dus, wat een farce ditquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Remzz het volgende:
Mocht alleen Friesland en Groningen meedoen, volgensmij komt alles uit die provincies.
Giller? Daar heb ik nog m'n best voor gedaan jahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef Paul het volgende:
Giller dat al die meisjes zich hebben aangemeld op fok
oh chill menquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Giller? Daar heb ik nog m'n best voor gedaan jah.
Wat heb je met die baby gedaan btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef papernote het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet. Deze is ook wel grappig:
[ afbeelding ]
En deze is schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de vergelijking niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me trouwens denken aan een andere wonderlijk knappe vrouw...
[ afbeelding ]
@ Rossdale, mijn poll-stem was dan na wat tobben ook uiteindelijk ook naar Petri gegaan.
Lijkt sprekend hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking niet.
Gave foto trouwens, van My, met dat paard..
Bedoel je nou Thyrza (mooie naam trouwens ook hoor, komt toch ook voor in een boek van Giphart?) die sprekend lijkt op Angelina Jolie (alleen in dat hele piepkleine zwartwit foto-tje dan toevallig) of My en dat paard.quote:
Ik ook! We gaan samen op Loes stemmen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:02 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat andere meisje veel leuker!
Loes, blijkbaar.
Mag ik voor loes stemmen?
Het was gewoon een inhoudelijke post, dat jij daar nou niet mee om kan gaan, Adolf.quote:
Welk deel van FB was te ingewikkeld voor je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was gewoon een inhoudelijke post, dat jij daar nou niet mee om kan gaan, Adolf.
Probeer je je in te likken bij die wijven ofzo? Moet iedereen maar zeggen dat ze lekker zijn ofzo, terwijl ze gewoon vies tegenvallen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef FixYou het volgende:
Het feest is voorbij. SANNE, heeft gewonnen.
Sowieso niet op reageren, die reclame is fake.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kwam net deze advertentie tegen op FOK:
[ afbeelding ]
Is dit MY ?!?!?!?!?! (serieus).
Dit was namelijk het eerste waaraan ik dacht toen ik die reclame zag.
2 stemmen binnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ook! We gaan samen op Loes stemmen!
Eensch, roodharig fapsel meisje is leuker dan al die andere kandidaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:02 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat andere meisje veel leuker!
Loes, blijkbaar.
Mag ik voor loes stemmen?
O RLY?quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sowieso niet op reageren, die reclame is fake.
Poeh.. wat ik nog weetquote:
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
Hoe weten we eigenlijk of jullie wel die schoolmeisjes zijn? Ik kan ook een account maken waar ik beweer 1 van jullie te zijn.![]()
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.
Onder anderequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?
ahquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef mizzieme het volgende:
[..]
Das amsterdams.. :p dat zijn wij niet he.. Dus int noorden.. ist gewoon.. Boks!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
De allesbeslissende vraag:
Hoe schrijf je Ananas in het Engels:
Annanas of Ananas ?
Sannanas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
Het klinkt in mijn oren eigenlijk best logisch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mizzieme het volgende:
Zo lakitu.. poeh.. om iemand echt te zijn online ..moet je tietenfoto`s sturen... Klinkt logisch.. Misschien moet jij mee doen aan de slimste van nederland..
Nou dat ben ik.. en was geen presentatrice maar Tweede... lol :dquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe heet die presentatrice in het rood rechts?
Door die vraag heb je zeker ook ruzie met SHE ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |