Ik vind dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind ze echt allemaal tegenvallen.
Sanne, Ty en Thyzra ofzo, die vallen wel mee.quote:
Ik ook, vooral Sanne is een schatjequote:
Vanavond is Dolle Dinsdag in NOA, maar morgen is de schoolmeisjes-verkiezing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef FixYou het volgende:
Ik ga vanavond zeker naar NOA, gaat lachen worden. 23:00 uur mensen.
Neem je je fototoestel mee als je naar de verkiezingen gaat? Zou leuk zijn als je ze hier online wilt zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef FixYou het volgende:
O jah, dat is waar ook, naja, misschien ga ik daar ook wel heen. Ik was gisteren in Fire maar daar was geen bal aan. Ze hebben nu international student night in Fire en Rumours en Podium volgens mij. Doe gewoon weer alleen Rumours, want ik wordt gek van die kuttrappen.
En de beste foto vergetenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
My
wie ben je?
My Huong 21 jaar uit leeuwarden
Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
Ik doe de opleiding communicatie en multimedia design, en dit organiseerde ze bij mij op de opleiding.. Dus heb ik mij voor de lol ingeschreven!
Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
Zie vraag hierboven
Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
Een meisje die er leuk uitziet en ook leuk en spontaan is!
Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
Ik ben een freelance vormgever en werk als model bij egosmodels international, ik reis elke jaar 2x, ben gek op diverse culturen, en hou van lekker eten en koken, en rij wekelijks paard!
Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
mensen moeten zelf weten op wie ze stemmen, van mij hoef het niet zo..
Als je wint, wat dan?
zou wel grappig zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef shiznuts het volgende:
Petri en Thyrza zien er zonder meer knap uit![]()
en hebben volgens mij de x-factor die ik bij de anderen mis. Ik hoop dat ze goede ogen zullen gooien in de competitie. Veel succes dames!
![]()
Als het wel een vleeskeuring was (en dat is het ook) dan vind ik haar een terechte winnaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef V3ctr0X het volgende:
[ afbeelding ]
And we got ourself a winner!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |