Poeh.. wat ik nog weetquote:
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
Hoe weten we eigenlijk of jullie wel die schoolmeisjes zijn? Ik kan ook een account maken waar ik beweer 1 van jullie te zijn.![]()
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.
Onder anderequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?
ahquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef mizzieme het volgende:
[..]
Das amsterdams.. :p dat zijn wij niet he.. Dus int noorden.. ist gewoon.. Boks!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
De allesbeslissende vraag:
Hoe schrijf je Ananas in het Engels:
Annanas of Ananas ?
Sannanas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
Het klinkt in mijn oren eigenlijk best logisch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mizzieme het volgende:
Zo lakitu.. poeh.. om iemand echt te zijn online ..moet je tietenfoto`s sturen... Klinkt logisch.. Misschien moet jij mee doen aan de slimste van nederland..
Nou dat ben ik.. en was geen presentatrice maar Tweede... lol :dquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe heet die presentatrice in het rood rechts?
Door die vraag heb je zeker ook ruzie met SHE ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |