Ik ook! We gaan samen op Loes stemmen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:02 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat andere meisje veel leuker!
Loes, blijkbaar.
Mag ik voor loes stemmen?
Het was gewoon een inhoudelijke post, dat jij daar nou niet mee om kan gaan, Adolf.quote:
Welk deel van FB was te ingewikkeld voor je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was gewoon een inhoudelijke post, dat jij daar nou niet mee om kan gaan, Adolf.
Probeer je je in te likken bij die wijven ofzo? Moet iedereen maar zeggen dat ze lekker zijn ofzo, terwijl ze gewoon vies tegenvallen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef FixYou het volgende:
Het feest is voorbij. SANNE, heeft gewonnen.
Sowieso niet op reageren, die reclame is fake.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kwam net deze advertentie tegen op FOK:
[ afbeelding ]
Is dit MY ?!?!?!?!?! (serieus).
Dit was namelijk het eerste waaraan ik dacht toen ik die reclame zag.
2 stemmen binnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ook! We gaan samen op Loes stemmen!
Eensch, roodharig fapsel meisje is leuker dan al die andere kandidaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:02 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat andere meisje veel leuker!
Loes, blijkbaar.
Mag ik voor loes stemmen?
O RLY?quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sowieso niet op reageren, die reclame is fake.
Poeh.. wat ik nog weetquote:
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
Hoe weten we eigenlijk of jullie wel die schoolmeisjes zijn? Ik kan ook een account maken waar ik beweer 1 van jullie te zijn.![]()
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb het gecontroleerd en de accounts die ik in de start van dit topic noem zijn 100% zeker de schoolmeisjes. Mizzieme en modelsanne zijn dus echt Wieneke en Sanne.
Onder anderequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, je hebt tietenfoto's gekregen?
ahquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef mizzieme het volgende:
[..]
Das amsterdams.. :p dat zijn wij niet he.. Dus int noorden.. ist gewoon.. Boks!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
De allesbeslissende vraag:
Hoe schrijf je Ananas in het Engels:
Annanas of Ananas ?
Sannanas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
Het klinkt in mijn oren eigenlijk best logisch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mizzieme het volgende:
Zo lakitu.. poeh.. om iemand echt te zijn online ..moet je tietenfoto`s sturen... Klinkt logisch.. Misschien moet jij mee doen aan de slimste van nederland..
Nou dat ben ik.. en was geen presentatrice maar Tweede... lol :dquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe heet die presentatrice in het rood rechts?
Door die vraag heb je zeker ook ruzie met SHE ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sanne,
Annanas of Ananas ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |