Vleeskeuring? Aziaten wegen vaak gauw al niet meer dan 45 Kg...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Als het wel een vleeskeuring was (en dat is het ook) dan vind ik haar een terechte winnaar
Ziet er goed uit hoor... hoe heet dat rechter meisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef mizzieme het volgende:
[ afbeelding ] is alsnog een fotograaf haha, maarja wel in een discotheek..
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hèquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef De_goegemeente het volgende:
ilse begin eens met je smoel in een normale plooi te houden, je zult zien dat het wonderen doet. Belachelijke getuitte lippen pose's tegenwoordig
Heb je de hyves foto's niet bekeken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hè. En die tweede is nog wel grappig ook.
Ik vind juist de eerste twee foto's goed geslaagd. Ik zie op de foto die ze ook gebruikt als avatar weinig vuurwerk aan spontaniteit en gezelligheid van afspatten, lijkt haast wel een school-pasfoto met die blauwe achtergrond. Wat dat betreft wel weer goed op thema. De eerste twee zijn leuk! Al is mijn stem in de poll naar Petri gegaan, hoewel die voor hetzelfde geld naar Thyrza was gegaan. Ieder zo zijn eigen voorkeur schijnbaar. Prima toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen op de eerste foto en een beetje op de tweede. Maar er staan 5 foto's in totaal hè. En die tweede is nog wel grappig ook.
Je plaatje doet het nietquote:
Sorry ik had ook niet kunnen weten dat jij daar een ongelofelijke afkeer tegen hebt. Ik vind het zelf geen vreselijke foto, het is een gekke foto..en dat ben ik ook wel een beetje denk ik dan. Maar ik weet wél dat mijn foto's niet kunnen opboksen tegen professionele foto's (met of zonder zo'n smoel). Dat was alleen mijn punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef De_goegemeente het volgende:
ilse begin eens met je smoel in een normale plooi te houden, je zult zien dat het wonderen doet. Belachelijke getuitte lippen pose's tegenwoordig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |