quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef iesies het volgende:
Hmm hij doet het niet of ik begrijp gewoon niet hoe het allemaal werkt..
http://ilserijnders.hyves.nl/fotos/474068176/0/Ta-h/
Mij is altijd geleerd "vragen staat vrij", wat jij wilt is alleen niet zo netjes en ik denk dat je ook geen positieve resultaat behaalt als je het probeert. Maar voor de goeie orde nog zo-eentje "wie niet waagt, wie niet wint".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat deze niet in onz staat
Nu kan ik niet naar tieten vragen
dat dus, wat een farce ditquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Remzz het volgende:
Mocht alleen Friesland en Groningen meedoen, volgensmij komt alles uit die provincies.
Giller? Daar heb ik nog m'n best voor gedaan jahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef Paul het volgende:
Giller dat al die meisjes zich hebben aangemeld op fok
oh chill menquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Giller? Daar heb ik nog m'n best voor gedaan jah.
Wat heb je met die baby gedaan btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef papernote het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet. Deze is ook wel grappig:
[ afbeelding ]
En deze is schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de vergelijking niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me trouwens denken aan een andere wonderlijk knappe vrouw...
[ afbeelding ]
@ Rossdale, mijn poll-stem was dan na wat tobben ook uiteindelijk ook naar Petri gegaan.
Lijkt sprekend hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking niet.
Gave foto trouwens, van My, met dat paard..
Bedoel je nou Thyrza (mooie naam trouwens ook hoor, komt toch ook voor in een boek van Giphart?) die sprekend lijkt op Angelina Jolie (alleen in dat hele piepkleine zwartwit foto-tje dan toevallig) of My en dat paard.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |