Ja, maar dan moet ik een adblocker regelen, en dat gaat niet in IE, en ik wil geen FF enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bannerloos is toch ook gratis te regelen?
Jepquote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..].
EIgewn headers gemaakt meteen dus?
Broodje Doner!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef Pheno het volgende:
Ah, wiki doet het weer, ik ga het wel even updaten.
Want zo ben ik.quote:
Banners met tieten?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een adblocker regelen, en dat gaat niet in IE, en ik wil geen FF enzo
[..]
Jep
Hier wel?quote:
Het lijkt nergens op hier. Al is het wel een stuk beter dan zaterdagquote:
Zaterdag?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op hier. Al is het wel een stuk beter dan zaterdag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Of wanneer was het dat de hele zooi het grootste deel van de dag plat lag?quote:
Zaterdagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wanneer was het dat de hele zooi het grootste deel van de dag plat lag?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die scrollbar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een echte danny.quote:
Die horizontale, onder je banner. Alle slowchatters staan naast elkaar lijkt wel. Tikkeltje verneukte layoutquote:
Ohw daar, is me eigenlijk nog nooit opgevallenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
Boven mijn post in je screenshot is een scrollbar, omdat het plaatje te groot is waarschijnlijk. Niet dat ze dat dan zelf even oplossen als devver zijnde.
Dat is de topicgallery!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die horizontale, onder je banner. Alle slowchatters staan naast elkaar lijkt wel. Tikkeltje verneukte layoutMaar goed, als jij het handig vindt...
En nou issie wegquote:
Al sla je me doodquote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh juist. En waar is het goed voor?
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh juist. En waar is het goed voor?
Dus zetten ze dat maar standaard aan voor iedereen. En iedereen zich maar afvragen waarom fok trager wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...
Wat een bezopen idee. Hoe krijg je het verzonnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...
Oeh tofquote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 Heeft morgen een sollicitatiegesprek voor een errug leuke baan
Wat voor baan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 Heeft morgen een sollicitatiegesprek voor een errug leuke baan
Iets met beestjesquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets met beestjes
Mijn moeder zegt net: toen je 4 was zei je dat je daar wilde werken als je later groot bent
Hondjes, katjes, papagaaien enzo enzquote:
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hondjes, katjes, papagaaien enzo enzDierenvoeding vooral, maar ook advies geven enzo
Jaquote:
Goedemiddag vanuit Hendrik Ido Ambacht.quote:
Het is aan je taalgebruik te zien!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
En vanavond even lekker een avondje rust inderdaad.Ik wordt oud
Twee wereldsteden direct met elkaar verbondenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemiddag vanuit Hendrik Ido Ambacht.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Twee wereldsteden direct met elkaar verbonden
Oh ja, ik zal zo eens de bobotie gaan maken.quote:
Je hebt al meer gefokt dan ik op zaterdag, hoor ik netquote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, weinig fokken dus, zoals ik eerder al aan gaf. Ik ga pitten
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?quote:
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?quote:
Toefje slagroom er op?quote:
Koffie er bij?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?
Als je lief bent krijg je een hele!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?
Nee, geen slagroom, slagroom is alleen lekker in warme chocomelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
graagquote:
jeweetsquote:[..]
Ik ben populair.
hihi nee ik hoef geen hele, dan worruk misselijkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Hou je er zelf ook nog van over?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
[..]
Koffie er bij?![]()
[..]
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb die goedkope all-in-one printer gekocht bij de MM.
[ afbeelding ]
Ik heb vaker een nieuwe printer nodig dan inktpatronen
Volgens mij ben jij niet wakker...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
ik ben er netquote:
nee, je slaapt nogquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
Netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 1, delen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hou je er zelf ook nog van over?
Ik hoef niet, ik vind je zo ook wel lief
49,99 EUROquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1
Moet ik Oscar even bellen?quote:
Morgen heb ik geen tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?
Neeje, eet maar lekker zelf opquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, delen?
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
49,99 EURO
[..]
Moet ik Oscar even bellen?
[..]
Morgen heb ik geen tijd
Oh valt nog mee danquote:
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?
quote:
Het gaat om het principequote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.
Dat is dan wel weer waar.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ze verwachten veel mensen nu ineens he
die vind ik zo leuk hequote:
Ze zijn ook leukquote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
die vind ik zo leuk he
deze overigens ook:
[ afbeelding ]
Count von Count![]()
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze ziequote:
Nou enquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze zie
Dat heb ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze zie
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou enIk ben 20 en ik loop rond met een sesamstraat tas en ik heb een schommel aan mn plafond hangen omdat appel.. Dus boeiend
![]()
Haquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een schommel in huis is wel heel stoer eigenlijk
Omdat appelquote:
Wollie heeft nu jou aangevallen ipv MPG?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb uitslag in mijn nek en het doet pijn
en ik weet ook niet waar het vandaan komt, het is net of ik een touw om mijn nek heb gehad ofzo
Toch een beetje oppassen dan met je spelletjes met MPGquote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb uitslag in mijn nek en het doet pijn
en ik weet ook niet waar het vandaan komt, het is net of ik een touw om mijn nek heb gehad ofzo
Dat is misschien ook weer waar. Nou ja, ik ga morgenvroeg maar eens daar naar toe en kijken of ze nu korting willen geven of niet. Ik moet toch minimaal 1 uurtarief aan parkeren betalen, dus ik heb de tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ze verwachten veel mensen nu ineens he
In principe was ik onderweg naar DynaBye voor deze printer, anders had ik wel tot morgenochtend gewacht.quote:
Of het was MPGquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wollie heeft nu jou aangevallen ipv MPG?
ssstquote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch een beetje oppassen dan met je spelletjes met MPG
* Muck schuift een kopje thee naar je toequote:
Of een goede beurt! Werkt goed tegen hoofdpijn iig!quote:
Vet gemeen!!!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de dunebuggy was binnen een uur uit elkaarnou weer de Hummer bouwen, maar dan GOED
Zodat die instelbare vering het ook doet en zo.
quote:
kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een goede beurt! Werkt goed tegen hoofdpijn iig!
kan ie wel tegenquote:
legoquote:
quote:
ik heb een flashbackquote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]!
Er zit een gaar beest in je dreksbak!
Vet slimquote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Muck het volgende:
kan ie wel tegen![]()
wollie is levensgevaarlijk en hij loert naar me, vandaar dat ik zei dat MPG het was, dan valt wollie niet aan
Ik was het nietquote:
juistquote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet slimHa! Nu kun je tenminste iets rustiger door je huis bewegen
waterkoker stuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Fha het volgende:
Mijn waterkoker is doodrip waterkoker..
nu water koken voor thee in een pan. Bah. Dat duurt echt tien keer langer
euh, nevermind me, ik las over je eerste regel heen fhaquote:
Ja.. een paar maanden geleden ging hij telkens al meteen uit dus toen had ik het knopje maar vast geplakt en trok ik elke keer de stekker er gewoon uit als ik vond dat hij klaar was. Maar nu gaat hij gewoon niet meer aanquote:
hahahaha, vrouwen die elektrische apparaten reparerenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja.. een paar maanden geleden ging hij telkens al meteen uit dus toen had ik het knopje maar vast geplakt en trok ik elke keer de stekker er gewoon uit als ik vond dat hij klaar was. Maar nu gaat hij gewoon niet meer aannu staat er een pan op met water
hihiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hahahaha, vrouwen die elektrische apparaten repareren
preciesquote:
Geniaal tochquote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
ik heb mijn senseo gerepareerd met een elastiekje![]()
![]()
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerdquote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
ik heb mijn senseo gerepareerd met een elastiekje![]()
![]()
Lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerd.
juistquote:
hoax! jij treint, je kunt heel geen auto rijden johquote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerd.
quote:
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mijn auto natuurlijk, mallerd![]()
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?
das wat tmi mart
Oh... dat begreep ik niet neequote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mijn auto natuurlijk, mallerd![]()
.
Wat is WMz?quote:
Ahquote:
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AhIk moet toch de KSC-afkoringen maar gaan leren enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef Muck het volgende:
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, koffievlek op mn beeldscherm![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:Wie gaat me overhoren?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
DaMartquote:
hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest
Godver, koffievlek op mn beeldscherm![]()
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?Wacht maar tot BrandX langs komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
het is toch gespoilerd?quote:
je kent me al te langquote:
WFz.quote:
WD_Fzquote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt nikstjek mijn notes maar
![]()
Heb jij je notes gekocht ja?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt nikstjek mijn notes maar
![]()
Neequote:
Ik zie toch duidelijk "85" achter je naam staanquote:
Jaquote:
Dat zijn geen notesquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk "85" achter je naam staan
Ik ook niet, ik ben kei braaf.quote:
Ik wilde eens wat anders proberenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?
das wat tmi mart
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Te laat nu he.
ach, verandering van spijs....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eens wat anders proberen.
En, wast wat?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eens wat anders proberen.
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik ben de rest van de week "vrij"quote:
Maar om even het ware verhaal te delen met jullie. Ik had mijn auto net gekocht, en merkte dat de versnellingspook bleef hangen aan de linkerkant, ipv vanauit 1 of 2 terug te veren naar het midden. Terug naar garage waar ik auto kocht, en die zetten er elastiekje op. Want bij dit model was alleen de rechterkant geveerd. Daarna toch maar naar mijn vaste garage gegaan, die keken ernaar en zeiden: we zien het al, er moet een nieuwe veer aan de linkerkant opquote:
lekker!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar om even het ware verhaal te delen met jullie. Ik had mijn auto net gekocht, en merkte dat de versnellingspook bleef hangen aan de linkerkant, ipv vanauit 1 of 2 terug te veren naar het midden. Terug naar garage waar ik auto kocht, en die zetten er elastiekje op. Want bij dit model was alleen de rechterkant geveerd. Daarna toch maar naar mijn vaste garage gegaan, die keken ernaar en zeiden: we zien het al, er moet een nieuwe veer aan de linkerkant op.
Ik ga een verslag maken en leren voor het tentamen van maandagquote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker!
Ik denk dat ik een taart ga bakken
oh bah....quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga een verslag maken en leren voor het tentamen van maandag
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat mn neefje van 15 vast zitOudere vrouw beroofd, snuiven, blowen, stelen... Heeft tijdje in een kliniek gezeten, maar daar issie uit getrapt omdat ie zich niet aan de regels hield... gaat lekker daar
Wat sneuquote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat mn neefje van 15 vast zitOudere vrouw beroofd, snuiven, blowen, stelen... Heeft tijdje in een kliniek gezeten, maar daar issie uit getrapt omdat ie zich niet aan de regels hield... gaat lekker daar
Ik had vandaag de eerste en volgende week maandag de laatstequote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
oh bah....
ik heb woensdag mijn laatste tentamen voor deze periode
en dat op zijn 15e alquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Vooral sneu voor zn ma en zn zusje, eigenlijk... die zitten met de zorgen... en hij doet maar waar ie zin in heeft enzo
Mja inderdaad. En toch ben ik er heilig van overtuigd dat het voor hem ook niet makkelijk isquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Vooral sneu voor zn ma en zn zusje, eigenlijk... die zitten met de zorgen... en hij doet maar waar ie zin in heeft enzo
Nee, hij komt ook niet uit de makkelijkste situatie, maar ik zie m nu steeds voor me als 5 jarig mannetje met lego enzo...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad. En toch ben ik er heilig van overtuigd dat het voor hem ook niet makkelijk is
Jezus, da's klotequote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Laat dus maar een lange tijd zitten, krijgen ma en zusje ook rust even.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Ze houden m sowieso 3 dagen vast, hoor k net. En daarna gaan ze verder zien.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat dus maar een lange tijd zitten, krijgen ma en zusje ook rust even.
Dat geeft dus geen rustquote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze houden m sowieso 3 dagen vast, hoor k net. En daarna gaan ze verder zien.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef DaMart het volgende:
Net telefoon:
-"Hallo, met Nuon, bellen we gelegen?"
-"Eigenlijk niet. Als u me wilt laten overstappen op ander contract: geen interesse."
-"Oh, dus u wilt een variabel stroomtarief houden?"
-"Ja, want anders zit ik over een half jaar nog steeds vast aan de hoge tarieven van nu, terwijl die toch echt met 50 tot 75% mooeten dalen."
-"Oh nou, dat hoop ik dan voor u."
Die laatste reactie ook.
Nope... mja, ik hoor t allemaal wel, kan weinig doen hequote:
Beter dan in een kinderdagverblijf zetten!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze houden m sowieso 3 dagen vast, hoor k net. En daarna gaan ze verder zien.
das waar...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... mja, ik hoor t allemaal wel, kan weinig doen he
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat je nu ineens je energieprijs voor jaren "mag" vastzetten. Dat was vroeger nooitquote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef DaMart het volgende:
Net telefoon:
-"Eigenlijk niet. Als u me wilt laten overstappen op ander contract: geen interesse."
-"Ja, want anders zit ik over een half jaar nog steeds vast aan de hoge tarieven van nu, terwijl die toch echt met 50 tot 75% mooeten dalen."
Die laatste reactie ook.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef DaMart het volgende:
Net telefoon:
Die laatste reactie ook.
Ja, en er zijn vast mensen die er in trappen. Het is al lang bekend dat ze in juli olie inkochten voor 140 dollar per vat en eind 2008 voor 35. Dus voor 75% minder... en dan kunnen ze die prijs dus niet hoog houden halverwege het jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat je nu ineens je energieprijs voor jaren "mag" vastzetten. Dat was vroeger nooit
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen hier niet van op de hoogte zijn...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en er zijn vast mensen die er in trappen. Het is al lang bekend dat ze in juli olie inkochten voor 140 dollar per vat en eind 2008 voor 35. Dus voor 75% minder... en dan kunnen ze die prijs dus niet hoog houden halverwege het jaar.
Ik dusquote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen hier niet van op de hoogte zijn...
Let nou maar op dat die niet gaat dalen. Eerder stijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en er zijn vast mensen die er in trappen. Het is al lang bekend dat ze in juli olie inkochten voor 140 dollar per vat en eind 2008 voor 35. Dus voor 75% minder... en dan kunnen ze die prijs dus niet hoog houden halverwege het jaar.
Dan is het gewoon oplichting dus!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let nou maar op dat die niet gaat dalen. Eerder stijgen.
Tuurlijk. Als de olieprijs stijgt, wordt dat meteen doorbelast. Maar als ie daalt, merken we daar nauwelijks iets van, of helemaal niks.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No shit....quote:
Op zeker dat die gaat dalen. Die prijs wordt telkens een half jaar van tevoren vastgesteld. Nu ging het omhoog, omdat afgelopen zomer de olie 140+ dollar per vat was. Nu is het 35 dollar per vat, dus over een half jaar stort de prijs hard in. Waarom denk je dat JUIST NU al die stroomboeren iedereen proberen te verleiden om hun prijs vast te zetten?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik niet aan. In Belgie zijn ze al meteen gedaald en nemen ze hun verlies zoals een bedrijf betaamt. hier niet, wij mogen nog gaan dokken voor hun slechte inkoopquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wedden dat over een half jaar niemand meer zijn tarieven kan vastzetten?
Mijn wc stinkt naar spruiten omdat m'n buren spruiten makenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
het stinkt hier naar aangebrande pastastomme buren kunnen blijkbaar niet koken.
Ohw dat is ook heel prettig inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn wc stinkt naar spruiten omdat m'n buren spruiten makenAchterlijk ventilatie systeem
Zeg ik "alles"? Het is een voorbeeld wat ik wel mooi vond om te zien gebeuren. En wij slikken het maar, want je moet welquote:
Oh ja, ff de oven opwarm,enquote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
het stinkt hier naar aangebrande pastastomme buren kunnen blijkbaar niet koken.
Sinds wij vorig jaar een cetraal ventilatie systeem hebben ruik ik ALLES van de buren in de wc en de badkamerquote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat is ook heel prettig inderdaad
Nee ik ruik mijn buren normaal nooit (en hun kookkunsten ook niet) dus het moet dit keer wel echt goed mislukt zijn haha
quote:Geachte bewoner,
Op <insert datum> zal er bij u een afzuigsysteem worden geīnstalleerd. Vanaf dat moment zal er bij u in de badkamer, keuken en toilet 24 uur per dag geforceerd worden afgezogen.
Met vriendelijke groet
<insert naam woningbouw>
Daarom dat ze nu al waarschuwen dat de gasprijzen de komende tijd zwaar gaan stijgen he.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zeker dat die gaat dalen. Die prijs wordt telkens een half jaar van tevoren vastgesteld. Nu ging het omhoog, omdat afgelopen zomer de olie 140+ dollar per vat was. Nu is het 35 dollar per vat, dus over een half jaar stort de prijs hard in. Waarom denk je dat JUIST NU al die stroomboeren iedereen proberen te verleiden om hun prijs vast te zetten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf dat moment zal er bij u in de badkamer, keuken en toilet 24 uur per dag geforceerd worden afgezogen.
Ja hoor, dat zou ik ook doen als ik mensen zou willen bewegen om de prijs vast te zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dat ze nu al waarschuwen dat de gasprijzen de komende tijd zwaar gaan stijgen he.
Daar heb ik toen ook maar even over gebeltquote:Wij verzoeken u het besluit om mevrouw <insert naam van mijn moeder> te beëindigen uit te voeren.
Nu wel warme pizza ja?quote:
Eet smakelijk danquote:
omgquote:
heb ik ookquote:
Waarom hebben wij hier geen Coop?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook
was in de aanbieding bij de Coop
ik ben jaloersquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook
was in de aanbieding bij de Coop
Mja, de olieprijs stijgt weer omdat de sjeiks de productie hebben teruggedraaid. Ze zouden eens niet hun 40e Ferrari kunnen kopen over onze rug. Dus die gasprijs zal wel wat gaan stijgen nog, door die onbegrijpelijke en onzinnige koppeling aan de olieprijs.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dat ze nu al waarschuwen dat de gasprijzen de komende tijd zwaar gaan stijgen he.
geen idee....quote:
klopt jaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ben jaloersIk vergat altijd hoe erg dat spul eigenlijk vult.. en dan had ik net gegeten en dan klokte ik nog even een beker achterover.. Pfff hoe vaak ik wel niet misselijk er van ben geweest
Ja, en een Jan Linders hierquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee....
wij hebben zelfs een supercoop
die hebben we hier niet, maar er zat er een bij mijn oude stage om de hoekquote:
Ik kom er nooitquote:
Die zat in Groesbeek (waar ik tot 3 maanden terug vlakbij woonde) ook... maar hier nietquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee....
wij hebben zelfs een supercoop
ik ben schandalig verwend met de groenten uit mijn vaders tuinquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er nooit
Ik ga naar de XL en naar de specialisten. Geen "vers" voedsel van de supermarkten
Die zal er nog wel zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die zat in Groesbeek (waar ik tot 3 maanden terug vlakbij woonde) ook... maar hier niet
groeit daar in Didam nog wat ja? Is van hieruit toch al ongeveer halverwege Tsjernobylquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben schandalig verwend met de groenten uit mijn vaders tuin
Ik kan er langs rijdenquote:
Ik heb geen idee joh, ik woon hier pas anderhalf jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groeit daar in Didam nog wat ja? Is van hieruit toch al ongeveer halverwege Tsjernobyl
Gewoon spruiten gaan koken en verpieteren, ben je van de pastalucht af.quote:
Nee bedankt, dat vind ik helemaal een verschrikkelijke geur.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon spruiten gaan koken en verpieteren, ben je van de pastalucht af.
wehehequote:
IJl niet, dat is iets heul andersquote:Op maandag 26 januari 2009 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja. Net zoals die blauwe winkel in oprukking.
Inderdaadquote:
Mja. Ik heb ook gequote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadAlleen word ik soms verschrikkelijk sagerijnig van hun gebrek aan groente
dat is hier af en toe echt een ramp.
Eindelijk iemand die het ook vindquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Muck het volgende:
wat een achterlijke reclame
"I will -L--V- -E- you...."
L O V E U?
loveu
Die reclame is echt zķ onwijs irritantquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Muck het volgende:
wat een achterlijke reclame
"I will -L- - O- -V- -E- you...."
L O V E U?
loveu
gewoon achterlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook vind![]()
Ik verstond eerst niet eens wat ze zeiden als ik het op de achtergrond hoorde
en domquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die reclame is echt zķ onwijs irritant
Behoorlijkquote:
helaas weet ik het nog ookquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Behoorlijken eigenlijk weet ik nog steeds niet waar hij nou over gaat dus de reclame faalt nog hard ook.
oh wat ergquote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
helaas weet ik het nog ook
het is van lexa of parship ofzo, zo'n online datingbureau in elk geval...
Waarom dat ineens?!quote:
goed puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |