Ja, maar dan moet ik een adblocker regelen, en dat gaat niet in IE, en ik wil geen FF enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bannerloos is toch ook gratis te regelen?
Jepquote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..].
EIgewn headers gemaakt meteen dus?
Broodje Doner!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef Pheno het volgende:
Ah, wiki doet het weer, ik ga het wel even updaten.
Want zo ben ik.quote:
Banners met tieten?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een adblocker regelen, en dat gaat niet in IE, en ik wil geen FF enzo
[..]
Jep
Hier wel?quote:
Het lijkt nergens op hier. Al is het wel een stuk beter dan zaterdagquote:
Zaterdag?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op hier. Al is het wel een stuk beter dan zaterdag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Of wanneer was het dat de hele zooi het grootste deel van de dag plat lag?quote:
Zaterdagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wanneer was het dat de hele zooi het grootste deel van de dag plat lag?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die scrollbar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een echte danny.quote:
Die horizontale, onder je banner. Alle slowchatters staan naast elkaar lijkt wel. Tikkeltje verneukte layoutquote:
Ohw daar, is me eigenlijk nog nooit opgevallenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
Boven mijn post in je screenshot is een scrollbar, omdat het plaatje te groot is waarschijnlijk. Niet dat ze dat dan zelf even oplossen als devver zijnde.
Dat is de topicgallery!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die horizontale, onder je banner. Alle slowchatters staan naast elkaar lijkt wel. Tikkeltje verneukte layoutMaar goed, als jij het handig vindt...
En nou issie wegquote:
Al sla je me doodquote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh juist. En waar is het goed voor?
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh juist. En waar is het goed voor?
Dus zetten ze dat maar standaard aan voor iedereen. En iedereen zich maar afvragen waarom fok trager wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...
Wat een bezopen idee. Hoe krijg je het verzonnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je alle plaatjes uit een topic bovenaan staan. Volgens mij vond men dat handig voor B&H en US en zo...
Oeh tofquote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 Heeft morgen een sollicitatiegesprek voor een errug leuke baan
Wat voor baan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 Heeft morgen een sollicitatiegesprek voor een errug leuke baan
Iets met beestjesquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets met beestjes
Mijn moeder zegt net: toen je 4 was zei je dat je daar wilde werken als je later groot bent
Hondjes, katjes, papagaaien enzo enzquote:
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hondjes, katjes, papagaaien enzo enzDierenvoeding vooral, maar ook advies geven enzo
Jaquote:
Goedemiddag vanuit Hendrik Ido Ambacht.quote:
Het is aan je taalgebruik te zien!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
En vanavond even lekker een avondje rust inderdaad.Ik wordt oud
Twee wereldsteden direct met elkaar verbondenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemiddag vanuit Hendrik Ido Ambacht.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Twee wereldsteden direct met elkaar verbonden
Oh ja, ik zal zo eens de bobotie gaan maken.quote:
Je hebt al meer gefokt dan ik op zaterdag, hoor ik netquote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, weinig fokken dus, zoals ik eerder al aan gaf. Ik ga pitten
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?quote:
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?quote:
Toefje slagroom er op?quote:
Koffie er bij?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?
Als je lief bent krijg je een hele!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?
Nee, geen slagroom, slagroom is alleen lekker in warme chocomelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
graagquote:
jeweetsquote:[..]
Ik ben populair.
hihi nee ik hoef geen hele, dan worruk misselijkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Hou je er zelf ook nog van over?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
[..]
Koffie er bij?![]()
[..]
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb die goedkope all-in-one printer gekocht bij de MM.
[ afbeelding ]
Ik heb vaker een nieuwe printer nodig dan inktpatronen
Volgens mij ben jij niet wakker...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
ik ben er netquote:
nee, je slaapt nogquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
Netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 1, delen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hou je er zelf ook nog van over?
Ik hoef niet, ik vind je zo ook wel lief
49,99 EUROquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1
Moet ik Oscar even bellen?quote:
Morgen heb ik geen tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?
Neeje, eet maar lekker zelf opquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, delen?
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
49,99 EURO
[..]
Moet ik Oscar even bellen?
[..]
Morgen heb ik geen tijd
Oh valt nog mee danquote:
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?
quote:
Het gaat om het principequote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.
Dat is dan wel weer waar.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ze verwachten veel mensen nu ineens he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |