Het is aan je taalgebruik te zien!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
En vanavond even lekker een avondje rust inderdaad.Ik wordt oud
Twee wereldsteden direct met elkaar verbondenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemiddag vanuit Hendrik Ido Ambacht.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Twee wereldsteden direct met elkaar verbonden
Oh ja, ik zal zo eens de bobotie gaan maken.quote:
Je hebt al meer gefokt dan ik op zaterdag, hoor ik netquote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, weinig fokken dus, zoals ik eerder al aan gaf. Ik ga pitten
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?quote:
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?quote:
Toefje slagroom er op?quote:
Koffie er bij?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
die deel je toch wel met je allerfavorietste vanaf-de-werkplek-naar-elkaar-zwaaien-kameraadje?
Als je lief bent krijg je een hele!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
dus nu mag ik een beetje van het room snoepen?
Nee, geen slagroom, slagroom is alleen lekker in warme chocomelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
graagquote:
jeweetsquote:[..]
Ik ben populair.
hihi nee ik hoef geen hele, dan worruk misselijkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Hou je er zelf ook nog van over?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toefje slagroom er op?![]()
[..]
Koffie er bij?![]()
[..]
Als je lief bent krijg je een hele!![]()
Ik ben populair.
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb die goedkope all-in-one printer gekocht bij de MM.
[ afbeelding ]
Ik heb vaker een nieuwe printer nodig dan inktpatronen
Volgens mij ben jij niet wakker...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
ik ben er netquote:
nee, je slaapt nogquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
echt ben ik wakker wel lijkt toch niet en of dan want
Netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 1, delen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hou je er zelf ook nog van over?
Ik hoef niet, ik vind je zo ook wel lief
49,99 EUROquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat kostte die? Ik ben ook aant zoeken naar een All in 1
Moet ik Oscar even bellen?quote:
Morgen heb ik geen tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen heb je toch die BTW vrije dagen op printers?
Neeje, eet maar lekker zelf opquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, delen?
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
49,99 EURO
[..]
Moet ik Oscar even bellen?
[..]
Morgen heb ik geen tijd
Oh valt nog mee danquote:
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dan heb je nu toch zeker wel dezelfde korting bedongen?
quote:
Het gaat om het principequote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, op 50 euro boeit dat ook niet heel veel meer.
Dat is dan wel weer waar.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ze verwachten veel mensen nu ineens he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |