Ze zijn ook leukquote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
die vind ik zo leuk he
deze overigens ook:
[ afbeelding ]
Count von Count![]()
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze ziequote:
Nou enquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze zie
Dat heb ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben 23 en toch moet ik elke keer weer lachen als ik ze zie
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou enIk ben 20 en ik loop rond met een sesamstraat tas en ik heb een schommel aan mn plafond hangen omdat appel.. Dus boeiend
![]()
Haquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een schommel in huis is wel heel stoer eigenlijk
Omdat appelquote:
Wollie heeft nu jou aangevallen ipv MPG?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb uitslag in mijn nek en het doet pijn
en ik weet ook niet waar het vandaan komt, het is net of ik een touw om mijn nek heb gehad ofzo
Toch een beetje oppassen dan met je spelletjes met MPGquote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb uitslag in mijn nek en het doet pijn
en ik weet ook niet waar het vandaan komt, het is net of ik een touw om mijn nek heb gehad ofzo
Dat is misschien ook weer waar. Nou ja, ik ga morgenvroeg maar eens daar naar toe en kijken of ze nu korting willen geven of niet. Ik moet toch minimaal 1 uurtarief aan parkeren betalen, dus ik heb de tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ze verwachten veel mensen nu ineens he
In principe was ik onderweg naar DynaBye voor deze printer, anders had ik wel tot morgenochtend gewacht.quote:
Of het was MPGquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wollie heeft nu jou aangevallen ipv MPG?
ssstquote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch een beetje oppassen dan met je spelletjes met MPG
* Muck schuift een kopje thee naar je toequote:
Of een goede beurt! Werkt goed tegen hoofdpijn iig!quote:
Vet gemeen!!!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de dunebuggy was binnen een uur uit elkaarnou weer de Hummer bouwen, maar dan GOED
Zodat die instelbare vering het ook doet en zo.
quote:
kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een goede beurt! Werkt goed tegen hoofdpijn iig!
kan ie wel tegenquote:
legoquote:
quote:
ik heb een flashbackquote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]!
Er zit een gaar beest in je dreksbak!
Vet slimquote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Muck het volgende:
kan ie wel tegen![]()
wollie is levensgevaarlijk en hij loert naar me, vandaar dat ik zei dat MPG het was, dan valt wollie niet aan
Ik was het nietquote:
juistquote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet slimHa! Nu kun je tenminste iets rustiger door je huis bewegen
waterkoker stuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Fha het volgende:
Mijn waterkoker is doodrip waterkoker..
nu water koken voor thee in een pan. Bah. Dat duurt echt tien keer langer
euh, nevermind me, ik las over je eerste regel heen fhaquote:
Ja.. een paar maanden geleden ging hij telkens al meteen uit dus toen had ik het knopje maar vast geplakt en trok ik elke keer de stekker er gewoon uit als ik vond dat hij klaar was. Maar nu gaat hij gewoon niet meer aanquote:
hahahaha, vrouwen die elektrische apparaten reparerenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja.. een paar maanden geleden ging hij telkens al meteen uit dus toen had ik het knopje maar vast geplakt en trok ik elke keer de stekker er gewoon uit als ik vond dat hij klaar was. Maar nu gaat hij gewoon niet meer aannu staat er een pan op met water
hihiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hahahaha, vrouwen die elektrische apparaten repareren
preciesquote:
Geniaal tochquote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
ik heb mijn senseo gerepareerd met een elastiekje![]()
![]()
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerdquote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
ik heb mijn senseo gerepareerd met een elastiekje![]()
![]()
Lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerd.
juistquote:
hoax! jij treint, je kunt heel geen auto rijden johquote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook ooit mijn versnellingspook gerepareerd.
quote:
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mijn auto natuurlijk, mallerd![]()
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?
das wat tmi mart
Oh... dat begreep ik niet neequote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mijn auto natuurlijk, mallerd![]()
.
Wat is WMz?quote:
Ahquote:
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AhIk moet toch de KSC-afkoringen maar gaan leren enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef Muck het volgende:
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, koffievlek op mn beeldscherm![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:Wie gaat me overhoren?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
DaMartquote:
hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest
Godver, koffievlek op mn beeldscherm![]()
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?Wacht maar tot BrandX langs komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
het is toch gespoilerd?quote:
je kent me al te langquote:
WFz.quote:
WD_Fzquote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt nikstjek mijn notes maar
![]()
Heb jij je notes gekocht ja?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt nikstjek mijn notes maar
![]()
Neequote:
Ik zie toch duidelijk "85" achter je naam staanquote:
Jaquote:
Dat zijn geen notesquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk "85" achter je naam staan
Ik ook niet, ik ben kei braaf.quote:
Ik wilde eens wat anders proberenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt je versnellingspook aan de auto geëlastiekt?
das wat tmi mart
mart, is er iets dat je ons wilt vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Te laat nu he.
ach, verandering van spijs....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eens wat anders proberen.
En, wast wat?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eens wat anders proberen.
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik ben de rest van de week "vrij"quote:
Maar om even het ware verhaal te delen met jullie. Ik had mijn auto net gekocht, en merkte dat de versnellingspook bleef hangen aan de linkerkant, ipv vanauit 1 of 2 terug te veren naar het midden. Terug naar garage waar ik auto kocht, en die zetten er elastiekje op. Want bij dit model was alleen de rechterkant geveerd. Daarna toch maar naar mijn vaste garage gegaan, die keken ernaar en zeiden: we zien het al, er moet een nieuwe veer aan de linkerkant opquote:
lekker!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar om even het ware verhaal te delen met jullie. Ik had mijn auto net gekocht, en merkte dat de versnellingspook bleef hangen aan de linkerkant, ipv vanauit 1 of 2 terug te veren naar het midden. Terug naar garage waar ik auto kocht, en die zetten er elastiekje op. Want bij dit model was alleen de rechterkant geveerd. Daarna toch maar naar mijn vaste garage gegaan, die keken ernaar en zeiden: we zien het al, er moet een nieuwe veer aan de linkerkant op.
Ik ga een verslag maken en leren voor het tentamen van maandagquote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker!
Ik denk dat ik een taart ga bakken
oh bah....quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga een verslag maken en leren voor het tentamen van maandag
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat mn neefje van 15 vast zitOudere vrouw beroofd, snuiven, blowen, stelen... Heeft tijdje in een kliniek gezeten, maar daar issie uit getrapt omdat ie zich niet aan de regels hield... gaat lekker daar
Wat sneuquote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat mn neefje van 15 vast zitOudere vrouw beroofd, snuiven, blowen, stelen... Heeft tijdje in een kliniek gezeten, maar daar issie uit getrapt omdat ie zich niet aan de regels hield... gaat lekker daar
Ik had vandaag de eerste en volgende week maandag de laatstequote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
oh bah....
ik heb woensdag mijn laatste tentamen voor deze periode
en dat op zijn 15e alquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Vooral sneu voor zn ma en zn zusje, eigenlijk... die zitten met de zorgen... en hij doet maar waar ie zin in heeft enzo
Mja inderdaad. En toch ben ik er heilig van overtuigd dat het voor hem ook niet makkelijk isquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Vooral sneu voor zn ma en zn zusje, eigenlijk... die zitten met de zorgen... en hij doet maar waar ie zin in heeft enzo
Nee, hij komt ook niet uit de makkelijkste situatie, maar ik zie m nu steeds voor me als 5 jarig mannetje met lego enzo...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad. En toch ben ik er heilig van overtuigd dat het voor hem ook niet makkelijk is
Jezus, da's klotequote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
Laat dus maar een lange tijd zitten, krijgen ma en zusje ook rust even.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |