Eensch. duurde te langquote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
omdat motherflocker faalt
Wat een heerlijke avatar heb jij zegquote:
Netjes idd, die van mij is ook aan vervanging toequote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat een heerlijke avatar heb jij zeg![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoer
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef motherflocker het volgende:
Mijn artikel was 28 pond, ik moest uiteindelijk incl alles 34 betalen... Toch nog best duur voor enkel wat te verzenden lijkt me.
Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:
quote:Nice update!! Any chance there will be an update that will let a freind log onto their own psn account when playing co-op so they won’t be stuck at level 1 every time??
James Stevenson replied on January 23, 2009 at 9:59 am
As Bryan mentioned, we just got the firmware feature and are trying to make this work.
Maar wat dan wel weer erg tof is:quote:Some interesting changes. Can’t wait for the player 2 patch.
Just out of curiosity will that Player 2 Patch in Co-op/Competitive work with say my friend bringing his profile over? Maybe it’s because I just woke up, but the details seem fuzzy to me.
Also can we expect an expansion for R2 in Co-op mode? Maybe some special challenges for us level 30 on every job people?
James Stevenson replied on January 23, 2009 at 9:39 am
In theory, it should allow you to log-in two PSN accounts - which would indeed allow your friend to log-in with all of his data. But that’s all TBD.
quote:Oh ya that burns me something fierce on LBP, double the work for double the trophies. If you team up on a single machine with your account you should still get the trophy for all accounts present.
I feel the same way about Rock Band 2. I’ve earned alot of these trophies that require a band at my friends place on his PS3, but my accounts trophy list is all limited to what 2 people in my home can do.
Resistance 2 needs be able to make this happen. Especially when one of your friends who is in your clan is over during a meeting time. That person loses out on Kills for the Killing Machine Trophy, XP for levels in Co-op/competitive, and just about anything else that playing at home would give you the benefit of. Even when helping a friend who is on Resistance 2 for the first time when I’m over his place.
Stevenson replied on January 23, 2009 at 9:48 am
Our patch to allow a second person to log in should (obviously this could still change) do that.
The reason why RB2 and LBP can’t award trophies to the other accounts is they aren’t actually logged on to PSN, and that’s the key.
WHAT!?? Heiligschennis!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld.
Zelfs MGS4 niet eens uitgespeeld. Op een of andere manier boeit het me niet zo... (WHAT!?? Heiligschennis!)
![]()
uit welke film komt jouw avatar?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Dueno het volgende:
NOG EEN MAAND NEGERS!!!11
quote:
Voor en na het knuffelen:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef Remake het volgende:
Leuk spel voor de homosexuelen onder ons
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef disjfa het volgende:
[..]Lekker met knuffelende halfnaakte mannen spelen
Dat is wat.
De eerste jongemannen die nog in de ontkenningsfase zitten zijn weer gespotquote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef Remake het volgende:
Leuk spel voor de homosexuelen onder ons
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Stap zelf ook even de Octagon in kthnx
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor mequote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Mrakz0r het volgende:
SocialDisorder wil fappen
Dus als je meid een weekje weg is heb je een probleemquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor me![]()
Fijn achter de pc voor 15000 per jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef disjfa het volgende:
[..]Mischien denk ik eerst na en doe ik dat niet
Nee, ze zorgt dat er voldoende appeltaart in de koelkast staatquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus als je meid een weekje weg is heb je een probleem
En kunnen na hun 25ste bijna niet meer vooruit bewegen doordat ze lens geslagen zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Fijn achter de pc voor 15000 per jaar
Deze sjakies verdienen 1500000 per jaar
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, ze zorgt dat er voldoende appeltaart in de koelkast staat
Awesome dat ze pas op 30 jarige leeftijd beginnen meestal. Maar goed mensen die klagen over dat het een homo sport is moeten even twijfelen bij hunzelf, en de game wordt episch.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
En kunnen na hun 25ste bijna niet meer vooruit bewegen doordat ze lens geslagen zijn
Ik loop liever dan veel verdienen
pics or it didnt happenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor me
Je hapt wel lekker hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome dat ze pas op 30 jarige leeftijd beginnen meestal. Maar goed mensen die klagen over dat het een homo sport is moeten even twijfelen bij hunzelf, en de game wordt episch.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker hoor
Ik zit er stiekum ook op te wachten. Ik vind mma om te kijken detering saai, maar de game heeft me verrast tijdens de previews een paar maanden terug. Alleen zijn de mmo regels zo saai. Grepen en blijven liggen en dergelijke.
Nee ik ben gewoon een homosoap worstel kijkerAlleen daar zijn de games weer zo irritant van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |