uit welke film komt jouw avatar?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Dueno het volgende:
NOG EEN MAAND NEGERS!!!11
quote:
Voor en na het knuffelen:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef Remake het volgende:
Leuk spel voor de homosexuelen onder ons
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef disjfa het volgende:
[..]Lekker met knuffelende halfnaakte mannen spelen
Dat is wat.
De eerste jongemannen die nog in de ontkenningsfase zitten zijn weer gespotquote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef Remake het volgende:
Leuk spel voor de homosexuelen onder ons
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Stap zelf ook even de Octagon in kthnx
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor mequote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Mrakz0r het volgende:
SocialDisorder wil fappen
Dus als je meid een weekje weg is heb je een probleemquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor me![]()
Fijn achter de pc voor 15000 per jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef disjfa het volgende:
[..]Mischien denk ik eerst na en doe ik dat niet
Nee, ze zorgt dat er voldoende appeltaart in de koelkast staatquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus als je meid een weekje weg is heb je een probleem
En kunnen na hun 25ste bijna niet meer vooruit bewegen doordat ze lens geslagen zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Fijn achter de pc voor 15000 per jaar
Deze sjakies verdienen 1500000 per jaar
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, ze zorgt dat er voldoende appeltaart in de koelkast staat
Awesome dat ze pas op 30 jarige leeftijd beginnen meestal. Maar goed mensen die klagen over dat het een homo sport is moeten even twijfelen bij hunzelf, en de game wordt episch.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
En kunnen na hun 25ste bijna niet meer vooruit bewegen doordat ze lens geslagen zijn
Ik loop liever dan veel verdienen
pics or it didnt happenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik fap niet meer, doet mijn vriendin wel voor me
Je hapt wel lekker hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome dat ze pas op 30 jarige leeftijd beginnen meestal. Maar goed mensen die klagen over dat het een homo sport is moeten even twijfelen bij hunzelf, en de game wordt episch.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker hoor
Ik zit er stiekum ook op te wachten. Ik vind mma om te kijken detering saai, maar de game heeft me verrast tijdens de previews een paar maanden terug. Alleen zijn de mmo regels zo saai. Grepen en blijven liggen en dergelijke.
Nee ik ben gewoon een homosoap worstel kijkerAlleen daar zijn de games weer zo irritant van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |