pfff... gedoe...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:33 schreef Nielez het volgende:
Je kunt bij t vorige topic quoten, maar dan moet je de dubbele afbeeldingtags weghalen.
Wordpad vervangen ftwquote:Op maandag 26 januari 2009 08:56 schreef Nielez het volgende:
Jij wel blijkbaar, bravo, mag je als kadotje een tipo maken
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ken niemand behalve Yasha en m'n zusje die dit soort kansloze spelletjes net zo graag spelen als ik
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef Sander het volgende:
Koffie en brinta. Als je érgens een grafsmaak van in je bek krijgt, is het wel die combinatie
Gewoon in een map doen in een vak van je tas waar je verder niet aan zit, dan is er niks aan de handquote:Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar ik dus nu niet over nagedacht heb is dat ik degene ben die verantwoordelijk is voor de boardingpasses.. Ik notabene
Dan ga je je daar dus echt compleet op zitten vreten, ik weet het nu alquote:Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
alleen Brinta is daarvoor ook wel genoeg hoor
zo maar 's naar het vragenuurtje van DM
ik had de heren gemailed, of er uberhaupt iemand kwamen onze grote vriendin zou ook komen, stond er met
.......... ; - )
maar ik bijt me er even doorheen
In mn tas doen indeed en dan zodra ik mijn best dinnetje zie het aan haar gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Gewoon in een map doen in een vak van je tas waar je verder niet aan zit, dan is er niks aan de hand.
Door modpowerz, verder geen idee neequote:Op maandag 26 januari 2009 08:27 schreef HostiMeister het volgende:
En waar de wiki stuk is... Pietje, hoe hossel je een OP zonder wiki?
Nope, enkel de boarding passes voor heen- en terugvlucht. En je paspoort uiteraardquote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In mn tas doen indeed en dan zodra ik mijn best dinnetje zie het aan haar geven
Misschien dat ik ze ook 2 keer uitprint of is dat onzin? En Mik, de bevestigingsmail die je toen gehad hebt.. heb je die ook nog nodig?
Gewoon altijd een final check doen: paspoort, boarding pass, bankpasje. Mocht je dan iets vergeten zijn, weet je je toch altijd te redden.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat ga ik dus zo allemaal inmn tas stoppen want ik zie dat al fout gaan
ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan ga je je daar dus echt compleet op zitten vreten, ik weet het nu al
Jij ook succes en thnx!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga naar m'n tentamen. Yashi, als ik je niet meer spreek: succes vanmiddag en veel plezier!
ik gisteren Ger mailen om te vragen of het zin had te komen als in: als er niemand komt, kom ik ook nietquote:
Over wie heb je t nouquote:Op maandag 26 januari 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gisteren Ger mailen om te vragen of het zin had te komen als in: als er niemand komt, kom ik ook niet
dus kreeg ik terug..."Ik weet alleen dat <insert naam> heeft beloofd te komen................ ; - )
Vriend van mij z'n deoquote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
Owh en tip: geen vloeistoffen in verpakkingen groter dan 50ml meenemen. Vriend van me had een grote verpakking lenzenvloeistof bij zich die bijna leeg was, maar die moest 'ie dus toch weggooien.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het lelijke wijf tegenover me in het studielandschap is zo aan het klikken dat het lijkt alsof ze een virtuele ministecksite ontdekt heeft![]()
daarnaast zit ze de hele tijd in zakken snoep te kraken die ze best zou kunnen laten staan, wil ze ooit in d'r leven een keer ontmaagd worden
oh, en dat vragenuur is pas 14.45![]()
dacht half 11
dat bestaat denk ik nietquote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou weer een ministecksite
Ja. Gewoon even vragen hoe je diegene kan bereiken.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe kom je aan een email adres van iemand binnen een bedrijf dat je niet kent? is het ''normaal'' om gewoon te bellen en het adres te vragen aan het secretariaat van ''iemand van de facilitaire afdeling''
Ik was etenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef IrishBastard het volgende:
Zal ik de slechte grap maken? Kun jij happen
www.soggenterwijlikeigenlijkmoetleren.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Waar kom jij die dingen toch altijd tegen
Pleonasmequote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.soggenterwijlikeigenlijkmoetleren.nl
De wondere wereld van het interwebs.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Waar kom jij die dingen toch altijd tegen
indeed....quote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
miss moet je haar er maar eens op aanspreken, internetheld
of een linkje naar dit topic
of nog beter, er een apart topic over openen en dat aan haar laten lezen
haha super grappigquote:
Die stomme spelletjes die Yasha en ik doenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
WAT in de naam van alle heren, goden, debielen en kinderverkachters kun je op een pc doen waardoor je ZO VEEL moet KLIKKEN
WAT?????
Prachtig jaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:04 schreef Sander het volgende:
Deze kent vast iedereen al maar hij is briljant. Geluid wel nodig.
Dat is dan ook gewoon d'r eigen domme schuldquote:
ik zit niet zo debiel te klikkenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon d'r eigen domme schuld.
Dan moet je er óf iets over gaan vragen/zeggen, óf jezelf daar gewoon voor afsluiten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit niet zo debiel te klikken
neequote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je er óf iets over gaan vragen/zeggen, óf jezelf daar gewoon voor afsluiten.
Maar je zegt er ook niets van?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit niet zo debiel te klikken
Dat dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je er óf iets over gaan vragen/zeggen, óf jezelf daar gewoon voor afsluiten.
So typicalquote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neeik blijf lekker kankeren, want ze is te fugly om aan te spreken..
Ik durf niet tussen al die enge krentenbollen te zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom jij het toch even voordoen, pedagoogje
Dat is zó niet van belang nu.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Mikkie het volgende:
ik moet een selectie maken van dvd's die ik wil verkopen
ze heeft voor zover ik weet geen pukkels hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik durf niet tussen al die enge krentenbollen te zitten.
De rest is ook niet echt van belang hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is zó niet van belang nu.
Ik zeg begin met schoonmaken en opruimen enzo, als dat klaar is dan móet je studeren.. zo lukte het mij iig wel vorige week.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef LastRequest het volgende:
als ik m'n kamer netjes en helemaal opgeruimd heb, denk ik verdomd, das een mooie plek om aan school te werkenin slaap te vallen
.
Als je dat nou eens in pakketjes kon kopen had ik een complete pallet besteld.quote:
die waren dan al op geweest en in mijn bezitquote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je dat nou eens in pakketjes kon kopen had ik een complete pallet besteld.
You gots to create it.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je dat nou eens in pakketjes kon kopen had ik een complete pallet besteld.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die waren dan al op geweest en in mijn bezit
viel me ook opquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik nou anderhalf uur weggeweest en er is niks gepost?![]()
Ik heb lekker kibbeling gehaald op de markt, ga ik nu eten
Hee, dat heb straks na m'n tentamen ook gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik nou anderhalf uur weggeweest en er is niks gepost?![]()
Ik heb lekker kibbeling gehaald op de markt, ga ik nu eten
Ik heb zonder, maar had beter met of iig met saus kunnen doen.. Thuis op de markt is ie superlekker zonder iets erbij, hier maar een beetje karig.. maar goed nog steeds lekkerquote:
Met die kruiden kunnen we die vislucht nog proberen te verbloemen.quote:
palingquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met die kruiden kunnen we die vislucht nog proberen te verbloemen.
Heldquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
eten we hamburgers vanavond..
wat haalt René..
'Beschuitbollen'
is weer eens wat anderseen hamburger, op een beschuitbol
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
eten we hamburgers vanavond..
wat haalt René..
'Beschuitbollen'
is weer eens wat anderseen hamburger, op een beschuitbol
Ach wat leukquote:be·schuit·bol (de ~ (m.))
1 broodje dat doorgesneden en voor de tweede maal gebakken wordt en zo twee beschuiten oplevert
Even modem resetten? Dus uit/aan? Dat werkt hier altijd primaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Mijn internet werkt echt bagger ineens.. M'n draadloos doet het amper en m'n vaste lijn werkt al helemaal niet meer
Ik weet nog niet. Ik heb eigenlijk tentamen tot half vijf, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik die tijd niet vol ga makenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ga jij morgen nog squashen trouwens, Mikkie?Anders kun je mooi met ons meedoen aan kickfit
Op de Archipelstraat bedoel je? Die is asociaal duur ja. Maar sowieso vind ik de Coop een grafwinkel. Die in Molenpoort is ook ernstig. Volstrekt onlogisch ingedeeld en veul te duur.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef IrishBastard het volgende:
Welke, die daar naast de Heyendaalseweg? Die is namelijk ook schoftig duur, en erg weinig keus
zolang de rekeningen betaald worden welquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even modem resetten? Dus uit/aan? Dat werkt hier altijd prima.
Lijkt me meesterlijk om te zien hoe jij tegen zo'n bokskussen aan slaat/schopt met zo'n gigantische rode kopquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet nog niet. Ik heb eigenlijk tentamen tot half vijf, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik die tijd niet vol ga maken. Maar kickfit, wil je me dood ofzo?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zolang de rekeningen betaald worden wel
Hey, bedanktquote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lijkt me meesterlijk om te zien hoe jij tegen zo'n bokskussen aan slaat/schopt met zo'n gigantische rode kop![]()
!
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, bedankt. Daarom ga ik dat dus ook niet doen
.
Jumbo is ook overratedquote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Nee ja ik bedoelde dus diegene in de Molenpoort.
Ik wou dat er hier ergens een Jumbo was, die schijnt supergoed & goedkoop te zijn
Hihi die Jamie Oliver.. zegt ie net dat ie slecht is met pijnboompitten omdat ie ze altijd laat verbranden.. 3x raden wat er 3 min later gebeurt
Jij ookquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah sorry wilde ik zo doen als ik rust had..
Maar lieve lieve snolliebol van meIk ga je missen
En tot volgende week, dan gaan we wijnen/bieren
!
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Nee maar dan weet ik iig zelf dat ie overrated is haha..
Da's gewoon de oven uit Hans en Grietje?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef LastRequest het volgende:
Godver hij verliest de verbinding de hele tijd...
Anyway wij hebben deze, maar dan in het donkergroen:
[ afbeelding ]
Later wil ik ook een AGA
Ik moet gewoon zorgen dat ik het huis van m'n ouders erf hehe
Hmmm zoiets ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's gewoon de oven uit Hans en Grietje?
[ afbeelding ]
Luxeprobleemquote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmmm zoiets ja!
Maar dan een oven die 24/7 aan is.. Niks geen voorverwarmen ofzo.. dat mis ik echt hier. Dat ding is gewoon altijd heet, gaat veel sneller allemaal.
Nee ik kan gewoon niet met andere ovens overweg nu haha, ben gewend aan dat ding.. Gebruik m'n oven dan ook echt nooit, alleen om broodjes/stokbrood af te bakken oid. I love itquote:
Miss Elitair in da housequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon niet met andere ovens overweg nu haha, ben gewend aan dat ding.. Gebruik m'n oven dan ook echt nooit, alleen om broodjes/stokbrood af te bakken oid. I love it
een oven en een overquote:
Rot opquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef LastRequest het volgende:
Haha beetje genant net.. eet samen met een vriendin vanavond en wil graag hier eten.. en daar had ik een goeie reden voor, ik weet em alleen niet meer.. Nu belde ze waar we zouden eten, zei ik ook echt "Ja bij mij! Want eh.. ik had een goede reden, ik weet em alleen niet meer." Zij:Uhm oké, is goed..
toch maar niet, ook geen haast ofzo en die chef wilde er morgen al vanafquote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Heb je al een bod gedaan op de auto, swarmi?
Wavvor werk?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet niet eens waarom ik nog tvplees het toch niet meer
geen tijd enz... vanaf morgen begin ik weer met werken
Ben je nu gestopt met je studie dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet niet eens waarom ik nog tvplees het toch niet meer
geen tijd enz... vanaf morgen begin ik weer met werken
en ga je in september weer beginnen aan dezelfde studie?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben je nu alweer gestopt met je studie dan?
Nou... k werd terug gevraagd bij dat antennebouw gedoe, morgen wil hij een contract samenstellen, echter wil ik minstens hetzelfde aan salaris/vergoedingen als dat ik met dat verhuizen had, anders is het totaal niet aantrekkelijk. Hij had een 0-urencontract voor een maand in gedachten, daarna evt fulltime voor half jaar.quote:
Deze week schrijf ik mij uitquote:Op maandag 26 januari 2009 18:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met je studie dan?
Dat is iets wat zeker isquote:Op maandag 26 januari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ga je in september weer beginnen aan dezelfde studie?
Juh, zou leuk zijn als ik die moeite niet voor niets had gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Stuur Online zo nog een mailtje, want ik zou terug gebeld worden halverwege januari, alleen heb ik nog steeds niks gehoord. En dat lijkt me toch een baan die veel beter bij mijn eisen past![]()
hmhmquote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juh, zou leuk zijn als ik die moeite niet voor niets had gedaan.
Geen flauw ideequote:
Eerst je netwerk softwarematig uitzetten, dan router uit, dan moden uit. En dan in omgekeerde volgorde weer aanquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Even modem resetten? Dus uit/aan? Dat werkt hier altijd prima.
ga naar de PABOquote:Op maandag 26 januari 2009 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDat is het em juist. 1 ding is zeker, HBO Technische studie wordt het nagenoeg zeker niet...
GMTAquote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit was een uitprobeersel, ik moet een week Yashi's taken waarnemen.
alsof Yashi zou zeggen dat ik moet stoppen met CP plagenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit was een uitprobeersel, ik moet een week Yashi's taken waarnemen.
of psychologiequote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
of rechten, doen de meeste mensen die niet weten wat ze willen
nou, zie hier je carrière-move, kun je misschien nog R&P mod worden ookquote:Op maandag 26 januari 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Psychologie lijkt me best tof, als je er maar goed in bent en niet alleen de suffe theorie stampt.
nee, dat doe je als je geen nummertje wilt zijnquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat doe je als je geen nummertje wilt zijn
maar toffe docenten wilt en later een gegarandeerde goede baan met idem salaris
Idd, het verschil tussen 0 en 1 hoef je niet in nummertjes uit te drukkenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat doe je als je geen nummertje wilt zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, het verschil tussen 0 en 1 hoef je niet in nummertjes uit te drukken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, het verschil tussen 0 en 1 hoef je niet in nummertjes uit te drukken.
het kan geen kwaad om 3 jaar lang gewoon je de pestpokke te werken en dan te zien dat je zelfs, ookal werk je over, doe je alles voor het bedrijf, ze je alsnog wieberen omdat je te duur bent of te slimquote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..].
En CP, wat zonde man! Ik bedoel, als jij er van overtuigd bent is het prima, maar ik ben zo benieuwd wat je dan volgend jaar gaat doen. Óf je überhaupt nog wel iets gaat doen...
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Die laatste twee reacties had ik bijvoorbeeld willen filteren, en diengevolge ook heel swarmahoer
Ik vind het ook zondequote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..].
En CP, wat zonde man! Ik bedoel, als jij er van overtuigd bent is het prima, maar ik ben zo benieuwd wat je dan volgend jaar gaat doen. Óf je überhaupt nog wel iets gaat doen...
En weer een wijze moblo postquote:Op maandag 26 januari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het kan geen kwaad om 3 jaar lang gewoon je de pestpokke te werken en dan te zien dat je zelfs, ookal werk je over, doe je alles voor het bedrijf, ze je alsnog wieberen omdat je te duur bent of te slim![]()
en dat je dus beter een papiertje kunt gaan halen dan doormodderen in baantjes waar je toch niet gelukkiger van wordt in de hoop 'hogerop' te kunnen komen..
dus ik hoop voor CP dat hij lekker een tijdje gaat werken, en dan vanzelf vindt wat hij wil, maar niet meteen in september zich weer ergens instort, waar hij na een half jaar ook weer genoeg van heeft
Dat lijkt me wijs. Je wordt niet blij van je studie, maar je gaf haast een feestje toen je bij je werkgever weg was. Nogal vreemd om er dan nu naar terug te gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vind het ook zondeen allemaal ronduit kut. Echt overtuigd ben ik ook niet, maar ik zie gewoon dat het zo niet verder gaat, en dan kan ik nog wel een half jaar aan kloten
en dán pas stoppen en wéér op hetzelfde punt zitten, alleen een tijd later.
Hoop dat ik in tussentijd iets vind waarvan ik denk, dít is het / kan het zijn, en dat ik me er gewoon goed voor in kan zetten. Maar ik denk ook, dat moblo pas wel gelijk hadHet hoeft niet altijd aan de studie te liggen, maar ook (en ik denk vooral) aan jezelf.
Oh en dat werken bij die toko... ik ben er na gister een stuk minder positief over, een 0 uren contract is voor mij weinig waard, daar verdien ik geen geld mee. En het feit dat hij me zei dat ik + een andere nieuwe collega de eerste zouden zijn die er uit vliegen als het ff tegen zit, word ik ook niet echt warm van.
Kortom, de mail naar Online is verstuurden houdt men ogen en oren open voor werk/studie waar ik me wél goed bij voel
Quote for hang-boven-je-bed.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Maar dan wel een vraag... wat zijn voor jou in het komende half/anderhalf/zeseneenhalf jaar factoren die je gaan wijzen op wat je wél wilt wat je leven? Heb je al een idee hoe je dat besluitvormingsproces gaat vormgeven? Want als je daar niet concreet mee aan de slag gaat weet je dadelijk nog niks.
Ik kliktequote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.soggenterwijlikeigenlijkmoetleren.nl
Ik zou willen dat het hier B&H was, dan zouden er tenminste intens lekkere wijven gepost worden de hele tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou willen dat 't hier [AEX] was, dan zat er tenminste inhoud in.
De ava is voor de cool. Net madagascar 2 gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe naam, nieuwe ava, vaag tagje, herkenning -1.
Zodat jij daarna weer kan vragen of 'ie naar de meet komt?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
moet ie zich nu weer opnieuw voorstellen pietje?
Beveiliging op crèches. Misschien moeten we metaaldetectoren installeren?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders ga je ff nutteloze kutonderzoeken doen en daarmee mensen de stuipen op 't lijf jagen.
http://www.nu.nl/algemeen/1906224/bewaking-creches-slecht.html
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die krengen waren echt zo droog als 't maar zijn kan..
alsof ik een broodje (een echte) had, die al een hele dag zo opengesneden op het aanrecht lag
johquote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef Mikkie het volgende:. Daarom zijn het ook beschuitbollen hè
.
Dus het waren óude beschuitbollen?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
beschuit is tenminste nog knapperig en krokant, maar dit was gewoon oud brood
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |