Jep, Mauro scheet bagger destijdsquote:Op zondag 25 januari 2009 21:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff leuk filmpie tussen door...
ik kende em nog niet, jullie wel denk ik?
De ring blijft mijn favoriet omdat vechters meer in het nauw kunnen worden gedrukt dan in de veel grotere cage. Ook het feit dat de ondergrond van de ring veert helpt het staand vechten mee ten koste van worstelaars.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind de ring ook niks.. zijn ook steeds meer PRIDE liefhebbers die nu zeggen dat ze de ring steeds minder vinden
Tito deed zijn best maar het publiek was hem niet echt goed gezind. Je kan moeilijk spreken als je wordt uitgejoelt door een deel van het publiek en je vooral moet doen alsof je neus bloedt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:11 schreef Paxlie het volgende:
OMFG wat een event
Commentaar wat knullig bij vlagen en Tito moet relaxen (eerste keer, give him a break enzo)
Verder zat het echt goed in elkaar
Alleen die promofilmpjes waren te triest voor woorden. Net zoals Ibarra
Elvis Presley leeft ouwequote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef Fokski het volgende:
[..]
Tito deed zijn best maar het publiek was hem niet echt goed gezind. Je kan moeilijk spreken als je wordt uitgejoelt door een deel van het publiek en je vooral moet doen alsof je neus bloedt.
De PPV-productie was gewoon top maar die clowns backstage dat had niet gehoeven. Hopelijk blijft Affliction bestaan om in elk geval een UFC-monopolie te voorkomen.
Yvel Affliction gered? Ik ben geloof ik beland in een Twilight zone-aflevering starring Elvis.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef roepdeman het volgende:
Yvel Saved Affliction!
Ik heb het gezegd! Wie het heeft gezien snapt mijn punt! Top MMA Event! Damn.....
Owja...de payouts zijn ook al bekend....:| damn![]()
Die openingsegmenten van Rutten/Quadros waren ook altijd briljantquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep, Mauro scheet bagger destijds![]()
Wel een klassiekertje trouwens, deze met Mauro en Cop. Het goede oude Pride tijdperk....![]()
Enne Tazmaniac, volgens mij verander jij vaker van avatar dan ik bij kan houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef Dacide het volgende:
WEC 38
die pulver-faber fight gaat lekker los zeg....
Zal t einde maar niet verklappen...Het was eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar is de Hieron fight?????
.
..
...
....
en dan nu WEC38Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEC 38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fokski op 26-01-2009 16:48:41 ]
Waarom is die dan nergens te vinden.. bij mij houd het na Fedor vs. Arlovski ook wel opquote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef roepdeman het volgende:
Hieron's fight kwam na de main event![]()
quote:The Florida-based Xtreme Fighting Championships, an upstart organization that's averaged 10,000 fans to its first six events, has signed a multi-year broadcast deal with HDNet.
XFC representatives today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that four live XFC events will be broadcast on HDNet this year and four live events in 2010.
An option is available for 2011 and beyond.
The first event expected to air on HDNet is the upcoming XFC 8 show, which takes place April 18 at the Thompson-Boling Arena in Knoxville, Tenn.
The XFC hosts an event at the same venue on Feb. 20, though it won't air on HDNet.
"There's a finite number of MMA promotions airing live coast to coast on national television right now," XFC President John Prisco stated. "We're delighted to join this exclusive club.
"HDNet is renowned amongst MMA fans for airing spectacular fights and star-studded match-ups that they cannot see anywhere else, and XFC looks forward to providing HDNet's audience with scintillating battles between the top emerging talent in this sport for years to come."
With inexpensive ticket prices, grassroots marketing efforts and heavy promotion of local fighters, XFC has been one of the few organizations outside the UFC to consistently draw five-figure attendance figures.
The organization currently has seven events planned for this year. Two takes place in Tennessee, and five will be held in Florida
De PPV-tijd van 3 uur was bijna op dus het is niet uitgezonden. Zelfs Fedor-Arlovski liep gevaar omdat sommige PPV-maatschappijen dan gewoon abrupt op zwart zouden gaan danwel Affliction een flinke boete zouden rekenen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom is die dan nergens te vinden.. bij mij houd het na Fedor vs. Arlovski ook wel op
WEC 38 was super trouwens.. wat een event!!
Wederom de promotie met het beste event.. jammer dat WEC ook van de UFC is anders hadden ze meteen een leuke concurrent voor de lagere gewichtsklasses
Dat is vrij gebruikelijk. Vechters nemen vaak andere vechters in hun crew als ook veel vechters die gewoon als fan komen en vaak ook uitgenodigd worden om backstage te gaan. Zo was Uno ook bij Affliction aanwezig als ook veel UFC vechters. Zelf vond ik Joe Silva verrassend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Hebben jullie Dana's blog trouwens gezien.. niet te geloven wie er allemaal backstage waren
Lawler lijkt nu echt een kwestie van tijd!!
Damn!quote:The Ultimate Fighting Championship today announced a partnership with New Evolution Fitness Company that will create a network of nationwide and even global UFC-branded gyms.
The gyms will provide all-around training, conditioning and health options for men, women and children.
According to the UFC Gyms website, the facilities will offer fitness and cardio equipment, group classes, personal training (including MMA), general MMA instruction, a kids center and full locker rooms.
"UFC Gyms is something we've been looking at for a long time; it completely made sense to me when we found the right partner in (NEFC owner) Mark Mastrov – this is the guy who has created some of the most powerful fitness brands in the world," stated UFC President Dana White. "UFC gyms are going to shake up the fitness industry the way UFC shook up the sports industry. All the energy and excitement that we have brought to the fight business we are now going to bring to the fitness business. There is going to be something for everybody at all levels – from first timers to world class athletes. We're going to get people excited and motivated to work out and get in great shape."
No locations are opening dates have been announced, though the UFC is expected to target California markets initially and then spread throughout the U.S. and into Canada.
The latest venture provides further branding for the world's top MMA organization, which Forbes recently estimated to be worth $1 billion.
niet te geloven hahaquote:It scored and an average audience of 2.3 million viewers.
Ik heb deze http://www.forceone.nl/catalog/product_info.php?cPath=246_153&products_id=447quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Andyy het volgende:
zeg, wat zijn goede handschoenen ?
ik wil vooral m'n knokkels en het "bovenste deel" van m'n vinger beschermen
Best wel apart, ook omdat Affliction er nog eens op wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 91 replay on Spike TV peeks with 3.3 million viewers
[..]
niet te geloven haha
Denk dat ik binnenkort ook maar zoiets ga kopen. Heb nu elke keer leenhandschoenen uit de grote doos, maar de kwaliteit daarvan laat wel eens de wensen over. Zelf hebben is toch het fijnste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb deze http://www.forceone.nl/catalog/product_info.php?cPath=246_153&products_id=447
Zitten erg fijn. Mocht je ze daar kopen kun je het beste even van tevoren bellen over de maat.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:05 schreef roepdeman het volgende:
Maar speciaal voor Fyodor is het misschien ook fijn om te weten dat Cro Cop's trainer ook met Vos Gym is geassocieerd :p
quote:Georges St. Pierre vs. BJ Penn
Hier kan ik kort over zijn, al ZOU ik denken dat Penn ging wennen dan gaf ik het nog niet toe.. GSP gaat gewoon domineren en verkracht hem in de 4e ronde.
Stephan Bonnar vs. Jon Jones
We weten allemaal erg weinig van Double J maar Bonnar is gewoon kix.. ik gun hem de victory en die zal hij ook gaan behalen.. uhmm... 2nd round submission
Lyoto Machida vs. Thiago Silva
Machida gaat ervoor zaterdag, luister goed; FIRST round KO!!
Manny Gamburyan vs. Thiago Tavares
Ik snap niet waaorm Manny zo'n grote underdog is in dit gevecht.. ik denk dat hij de skills heeft om te kunnen winnen en ook om Tavares te kunnen submitten nadat hij wat GnP heeft toegepast.
Jake O'Brien vs. Christian Wellisch
Ook hier begrijp ik de underdog rol van Wellisch niet goed.. hij mag dat geen top player zijn maar wat O'Brien heeft laten zien tot nu toe is toch ook aller minst indrukwekkend.. ik ga voor de upset by (T)KO!!
Matt Arroyo vs. Dan Cramer
Don't care that much.. Matt by submission
Jon Fitch vs. Akihiro Gono
Ik val een beetje in herhaling maar ook Gono is een GROTE underdog.. nou denk ik zelf ook dat Fitch gaat winnen maar Gono is echt niet kansloos hoor.. gooi maar wat VCash op Akihiro
Nate Diaz vs. Clay Guida
Hmmmmmmmz.. over deze heb ik lang moeten nadenken.. Guida heeft de kracht om het gevecht staande te houden en dat zal niet in het voordeel van Diaz werken.. ik denk dat als het gevecht echter naar de grond gaat (en daar gok ik dus ook op) zal Diaz een submission weten te pullen!!
John Howard vs. Chris Wilson
Ik mag Wilson wel.. hij is zeker nog niet doorgebroken in de UFC maar hij heeft me tot nu toe ook wat tegenstanders gehad zeg!! 2nd round KO voor hem
Karo Parisyan vs. Dong Hyun Kim
Karo heeft het bij mij afgedaan.. vind hem met de wedstrijd irritanter worden.. ik hoop dat Stun Gun hem een lesje zal leren dat hij niet snel vergeet.. mocht hij trouwens verliezen ben ik benieuwd of de UFC nog wel zo geinteresseerd in hem is!!
GSP zei net dat hij not impressed is by your performance, roepdemanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef roepdeman het volgende:
77 uur....das meer dan 3 dagen nogmaar ok...ik zie dat er toch weer een paar gevechten zijn die ik totaal anders zie aflopen dan jij.
Come on Taz...Je weet dat Penn Superieur zal blijken boven Frenchyhahahaha Weten jullie nog hoe pissed hij was op MAatt Serra toen hij door hem Frenchy werd genoemd hahahahaha
Ik ga weer even verder leren, nog een hertentamen op vrijdag...de horror..
fixtquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook zo mijn twijfels of BJ het waar kan maken. Volgens mij is GSP behoorlijk in zijn riddum, en zal hij zeker kans maken om BJ te verslaan.
quote:Affliction's Jay Hieron vs. Jason High fight to air on Friday's "Inside MMA"
Rationeel? Penn is nooit KO gegaan in een gevecht en nooit ook maar enigzins in de buurt van een KO geweest. Die Hughes stoppage was belachelijk wat mij betreft. Als je blijkbaar wat stoten op je gezicht krijgt dan moet het maar gestopt worden. Ik wil de dag zien dat iemand die low kicks niet verdedigd maar even wordt gered.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Dacide het volgende:
ieder rationeel denkend mens weet dat GSP zal winnen... Penn is een 155er die zich gevreten en getraind heeft tot 175er... GSP is daarentegen een echte 175er...
GSP's worstelskills, conditioning, kracht, subs en striking zijn superb.
Penn heeft een betere jab (vraag is of ie zijn distance kan vinden in deze partij), penn is de betere submission vechter en penn is hongerig... heel hongerig..
Maar hoe dan ook.. als je rationeel de odds zal opstellen dan wint GSP dit...
Maar Penn heeft die X factor..
Ik denk Penn op submission.. of early stoppage door cuts...
Redelijk met je eens. Maar GSP vind ik minstens even goed, zo niet beter, op de grond dan Penn. Ik verwacht wel een geweldige partij met een overwinning van GSPquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Rationeel? Penn is nooit KO gegaan in een gevecht en nooit ook maar enigzins in de buurt van een KO geweest. Die Hughes stoppage was belachelijk wat mij betreft. Als je blijkbaar wat stoten op je gezicht krijgt dan moet het maar gestopt worden. Ik wil de dag zien dat iemand die low kicks niet verdedigd maar even wordt gered.
GSP kreeg een pak slaag staand tegen Penn en is al een keer helemaal van slag geraakt dat hij het opgaf (Serra). GSP heeft kracht, cardio en worstelen in zijn voordeel maar heeft geen ongelofelijke kin of echte do-or-die mentaliteit. GSP zal het onderspit delven wat subs en striking betreft tenzij hij zijn kicks effectief tegen Penn weet te benutten.
een filmpje van 4jaar geledenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef Fokski het volgende:
BJ Penn is een Mundial wereldkampioen bjj geweest dus zijn bjj is beter dan die van GSP. GSP is best goed maar beter dan BJ zou ik het totaal niet noemen. Wellicht dat hij zijn worstelen op de grond beter kan benutten maar op zijn rug of niet dat maakt BJ niet minder gevaarlijk. GSP daarentegen verloor via armbar van Hughes. Onder druk maakt GSP fouten en als er iemand is die naar voren kan vechten en druk op je kan zetten dan is het BJ. Als BJ fit is dan is die kerel gewoon een maat te groot.
Hij is ook vaker via armbar gepakt en zonder al te veel moeite dus ik hoop voor hem dat hij zich flink op dat gebied heeft verbeterd.
Serra is goed op de grond en de tweede keer tegen GSP deed daar niets aan af. Stoten veranderen doorgaans het spel. Echter is Penn op de grond gewoon gevaarlijker dan GSP. Dat is gewoon moeilijk te ontkennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef Paxlie het volgende:
BJJ is alleen BJJ
MMA is veel meer dan dat. Matt Serra zou ook bizar goed op de grond moeten zijn en kijk wat er met hem gebeurde de tweede keer.
Waarom is Penn dan zoveel gevaarlijker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Fokski het volgende:
[..]
Serra is goed op de grond en de tweede keer tegen GSP deed daar niets aan af. Stoten veranderen doorgaans het spel. Echter is Penn op de grond gewoon gevaarlijker dan GSP. Dat is gewoon moeilijk te ontkennen.
Het laat een mogelijke tekortkoming zien die hij niet had weggewerkt toen hij in 2004 verloor via armbar tegen Hughes. Het was ook geen zwaar bevochten armbar en dat tegen iemand die vervolgens zowel in de halve finale als in de wedstrijd om de derde plaats verloor dus hij vocht tegen de minste van de 4 winnaars. Ik denk niet dat hij veel beter is geworden maar waarom denk je dat er iets spectaculairs is gebeurd met zijn grondspel in de laatste 3,5 jaar? Zijn worstelen is beter geworden maar buiten dat heb ik geen spectaculaire submissions gezien. Maar goed op zaterdag weten we het antwoord.quote:
Penn heeft ook zonder genade mensen gedrillt vanaf top-positie echter heeft Penn ook nog een betere submission spel. Goed genoeg om GSP's zwaktes op dat gebied bloot te stellen. GSP zal indien hij niet KO gaat weer een "beginnersfout" maken zoals GSP aangaf bij de Hughes gevecht en gaan tappen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom is Penn dan zoveel gevaarlijker?
Tot nu heb ik GSP zonder genade mensen zien drillen vanaf top-positie. GSP is dus ook enorm gevaarlijk op de grond. Jij doet het voorkomen alsof BJ Penn een god is op de grond, terwijl GSP 2 lessen BJJ heeft gehad ofzo
fixtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Tazmaniac het volgende:
naja goed.. laatste wat ik erover ga zeggen is dat ik niet inzie hoe Penn --> GSP op de grond zal houden
maar we zullen het idd zaterdag/zondag wel zien
Penn is een ******lijer in mijn ogen.. ik moet de man niet
GSP is dan ook nog toevallig een favoriet van me
1+1=24
Hoe oud is hij op die foto, voor een persoon van in de 90 ziet hij er echt superstralend uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Fyodor het volgende:
Helio Gracie is overleden op 95-jarige leeftijd.
Voor iedereen die niet weet wie deze man is:
[ afbeelding ]
Hij is de vader van o.a. Royce en Rickson Gracie. Zonder Helio was MMA niet waar het nu is.
Rust in vrede!
Thanksquote:
Professor X comes to the UFCquote:Xavier Foupa-Pokam signed for UFC debut with Denis Kang in Montreal
Godverdomme, wat een irritant ge-edit filmpje. Halverwege wil je de maker zowat kapot trappen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef Fyodor het volgende:
Hier even wat anders, een highlight met de ergste blunders van een commentator van de eerste UFC ooit, Bill Wallace. Echt grappig!
die laatste paar minuten, die muziek erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ff snel UFC.Primetime.St.Pierre.Vs.Penn.Part.3 kijken. Ik kijk uit naar zaterdag
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Tank Abbott maakt 13 februari zijn return![]()
1 jaar inactief geweest
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
1 jaar inactief geweest
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnen
hehe ja, hij is gewoon 1-8 de laatste 10jaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnen
Van z'n wiki (niet heel betrouwbaar, maar toch)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike "The Rhino" Bourke.. show is een een Ken Shamrock promotion en dit gevecht moet uiteindelijk leiden tot
Abbott vs. Shamrock in november van dit jaar
ff geheel offtopic maar Brahma.. welk prog. gebruikt je voor het maken van gifjes???
Bij al deze 3 gevechten heb ik zoiets van ' who cares'....quote:Currently, Tank Abbott is set to fight Mike Bourke on February 13th, 2009 at The Selland Arena in Fresno, California as a part of Valentines Day Massacre (a Wargods and Ken Shamrock Productions joint event). UFC Hall of Famer and fellow MMA legend, Ken Shamrock is taking on super-heavyweight Ross Clifton in the co-headlining bout of the same event. Abbott and Shamrock have separately acknowledged that they are currently inking the contract to fight each other in April of this year.
Ik maak zelf nooit gifjes eigenlijk. Maar zijn geloof ik wel wat online sites die het voor je doen dacht ik. En anders dat programma wat bij photoshop zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike "The Rhino" Bourke.. show is een een Ken Shamrock promotion en dit gevecht moet uiteindelijk leiden tot
Abbott vs. Shamrock in november van dit jaar
ff geheel offtopic maar Brahma.. welk prog. gebruikt je voor het maken van gifjes???
Omgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
1 jaar inactief geweest
bronquote:Abbott is on a four fight losing streak and has not won since May 2005. Abbott is best known for his fights in the UFC in the 1990’s when he fought (and lost to) Dan Severn, Oleg Taktarov, Don Frye, and many, many others. In his most recent fight he was knocked out by Kimbo Slice last February at EliteXC Stree Certified that was shown on CBS.
If you think Abbott’s recent fights have been bad then you’re going to love this. Mike Bourke has lost 7 of his last 8 and the one guy he did beat has a record of 0-7. Bourke has been so bad recently that he was rumored to fight Kimbo Slice back in 2007 when EliteXC was trying to feed him some cupcakes to build up his record.
Mjaquote:Op zondag 1 februari 2009 07:42 schreef Jnk18 het volgende:
Hup Aaf of welke groep dan ook, ik wil UFC 94!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jnk18 op 01-02-2009 13:19:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef roepdeman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door roepdeman op 01-02-2009 16:07:34 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef Opperkwal het volgende:
GODVERDOMMEAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahaahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
gewoon een trollquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk.. iemand die er geen ruk van begrijpt
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk.. iemand die er geen ruk van begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergeten spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef Paxlie het volgende:
GSP vs PennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machida vs SilvaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag iedereen ook dat BJ tijdens zijn entrance eventjes op z'n wang gezoend werd?![]()
Al met al geen slecht event!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Fyodor het volgende:
Dit had GSP te zeggen over BJ Penn na het gevecht.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef Paxlie het volgende:
GSP vs PennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Fyodor het volgende:
Dit had GSP te zeggen over BJ Penn na het gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef Breach het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!Learning to love life by living through loss and mistakes.
UFC theme = Face the Pain - Stemmquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef ArmaniXL het volgende:
ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Snel UFC kijken onder het genot van een bord eten
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Paxlie het volgende:
De spoiler tag werkt niet voor alle layouts bij plaatjes he
Ik zie ze dus sowieso ondanks de spoilertag
ja en anders is het stom om hier te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef roepdeman het volgende:
Now I like Penn, I really do, maar zijn trash talking is gewoon zoals hij is![]()
Veel plezier Sjowhan!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijken
Wat vind je d'r van?![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC theme = Face the Pain - Stemm
TUF theme = The Ultimate
Gewoon TUF theme invullen... gewoon te vinden op google, youtube, p2p sites of limewire
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:“I have no clue what is going on in my head right now. I was going to make this my last fight and finish up fighting GSP. In my head, I was with [the UFC] for nine or ten years and I kind of just wanted to be finished with this whole thing after this. So I don’t know where my head is right now.”
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.
Zo dicht na een gevecht, alle emotie en uitputting kan je niet goed inzien wat je nu wel of niet wil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.
En ik ben dus voorstander van het type GSP.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.
http://www.sherdog.com/ne(...)ted-in-my-life-16065quote:“Lets go do a rematch with B.J. Penn,” said St. Pierre. “We’re going to do it this summer. St. Pierre-Penn III -- and this time we’ll wear a rash guard. I guarantee you the result will be the same or even worse for him.”
Daar gaat het niet eens om manquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Volgens mij heeft hij geen excuus gebruikt bij dit verlies. Dat zijn ploeg een klacht indiende hoeft niet te betekenen dat hij daar inbreng in heeft gehad. Na zo'n pak slaag ben je doorgaans even niet 100%.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om man
Penn moet gewoon zijn arrogante smoel houden en stoppen met excuses zoeken.
Tito vs Shamrock IIIquote:For the past several days I have been reading statements made by St. Pierre and Greg Jackson about our fight on January 31. St. Pierre claims that he is “not a cheater” and that he and Greg Jackson will have “no problem with a rematch in the summer of 2009.” To the untrained eye the grease might not look like much, but every grappler knows the effect that it has. Being able to apply your submissions and sweeps or just being able to hold on to your opponent to defend yourself from being hit is absolutely critical! There is a reason why you are not allowed to put grease anywhere on your body except for the area around your eyes. Because of the grease applied to St.Pierre’s Body the Nevada State Athletic Commission’s executive director, Keith Kizer has stated that the Penn-St. Pierre fight “definitely wasn’t fair”. I hereby accept George St. Pierre and Greg Jackson’s challenge for a fight in the summer 2009. Lets call Dana now and set it up.
- BJ Penn
Juistem. Toen ik las dat er Vaseline gesmeerd was, ging er bij mij ook eenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.quote:
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.
Als het ook echt bewust met goedkeuring van St. Pierre is gebeurd, dan valt me dat toch wel een beetje tegen van hem..
En laat ik daar nou geen enkel bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Strikeforce koopt Elite XC dus
My thoughts exactly.. mss wel in iets mindere matequote:
quote:Cheick Kongo vs Antoni Hardonk UFC 97 fight on tap for Montreal
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom post dit niemand![]()
Ik hoop dat Hardonk hem wint.. hoe dan ook.. dat lanceert hem meteen naar de subtop!!!!
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.
Hij heeft een enorm voordeel tijdens zijn gevechten d.m.v. die low kicks, maar hij heeft het ook altijd al moeilijk in tegen die gasten van de undercard.
Tegen Eddie Sanchez was het toch ook vooral clinch-werk. Daar kwam Hardonk goed weg. Ze hadden allebei KO kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatje
Vet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom post dit niemand![]()
Ik hoop dat Hardonk hem wint.. hoe dan ook.. dat lanceert hem meteen naar de subtop!!!!
Kongo die Hardonk naar de grond haalt kan een probleem worden maar Kongo die staand vecht met Hardonk dat kan een leuke partij worden. Maar Hardonk heeft de Nederlandse ziekte. Geen enkele worstelkunsten (want dat is gay) en geen fatsoenlijke bjj of submissions (want dat is saai). We hebben welgeteld twee vechters die een beetje compleet zijn en mee kunnen en dat is Mousasi en Overeem. De rest heeft ontzettend veel gaten in hun spel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.
Hij heeft een enorm voordeel tijdens zijn gevechten d.m.v. die low kicks, maar hij heeft het ook altijd al moeilijk in tegen die gasten van de undercard.
Strikeforce is bezig voor de lange termijn dus die zullen nog wel een tijdje mee gaan. Is het duidelijk wie ze hebben overgekocht?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef roepdeman het volgende:
Geen zorgen om Strikeforce hoor! Ze hebben zeg maar de Library en een paar contracten overgekocht, de rest van het zooitje laten ze rustig waar het hoort...bij het vullis.
Hardonk goes hardcore on Kongo! En al gaat dit wel naar de grond dan zie ik Hardonk daar eerder winnen dan Kongo.
Iig de grote namen zoals Kimbo/Shamrock/Gina geloof ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Strikeforce is bezig voor de lange termijn dus die zullen nog wel een tijdje mee gaan. Is het duidelijk wie ze hebben overgekocht?
quote:[....]
The assets purchased include the library of events under ProElite’s mixed martial arts promotion, EliteXC, and the contracts of up to a third of the ProElite athletes.
[...]
Reports have indicated that Elite stars Gina Carano, Kimbo Slice, Jake Shields, Robbie Lawler, and Nick Diaz are included in the package.
Yet Shields informed MMAWeekly.com via text message that he was “not sure yet” about his participation in the new deal, and Lawler’s manager, Monte Cox, said his fighter was still negotiating with Strikeforce.
Ik las geruchten over Frank Shamrock. Lijkt mij wel een interessant gevecht als dat waar blijkt te zijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Diaz sowieso.. die staat al op de komende card in april.. tegen een tegenstander van formaat (nog nader te noemen)
quote:HDNet Fights has reached an agreement with World Victory Road to broadcast Sengoku events, beginning with Sengoku 8 on March 20. The opening round of the promotion's Featherweight Grand Prix highlights Sengoku 8.
The announcement was made on Inside MMA by Kenny Rice, which continues HDNet’s pledge to be the premier network for mixed martial arts by adding yet another organization to their broadcasting line-up. HDNet already broadcasts DREAM, K-1, K-1 Max, Strikeforce, Adrenaline MMA, Sportfight, Maximum Fighting Championships, M-1 Global, Ring of Fire, Affliction, and others.
Afflicition is nog steeds niet duidelijk of die nu here to stay is, zeker met de huidige uitgaven is dat echt afhankelijk van de "suikeroompjes". UFC bezit WEC dus high profile is daarnaast enkel Strikeforce die mee doet in de VS.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
De MMA wereld begint nu wel vormen aan te nemen opzich
UFC
DREAM
AFFLICTION ENTERTAINMENT
STRIKEFORCE
WEC
SENGOKU
Affliction verkoopt niet genoeg t-shirts om 2 miljoen per event te kunnen blijven verliezen. Dit is geen Shell of Unilever, dit is een bedrijf die een omzet draait dat wellicht net aan de 10-15 miljoen bereikt (in 2006 was de projectie 6 miljoen). Zonder de suikeroompjes waren ze na een event zowat op hun gat gevallen. Zolang de inkomsten niet omhoog gaan zullen ook M1, Trump en Golden boy niet bezig blijven. M1 brengt enkel Fedor voor een leuk prijsje maar de Arlovksi's en Sylvia's die als "voer" moeten dienen om Fedor's merk te versterken zijn de duurste in het Affliction experiment.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef Paxlie het volgende:
En daarbij, Affliction mag verlies draaien met hun events. Het gaat hun om kleding verkopen. Een verlies van 2 miljoen per event kan dan afgeschreven worden als reclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tibau vs. ClementiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Strikeforce lijkt ook lekker te gaan.. de rumoured card tot nu toe:quote:Rich Clementi and Luigi Fioravanti released from UFC contracts
Beetje kort door de bocht, ik bedoel ik mag 'm ook niet ofzo, maar dat hij positief test voor al deze pijnstillers zegt me dat ie waarschijnlijk met een redelijk zware blessure heeft gevochten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
hopelijk ontslaan ze hem meteen.. wat een waste of time die gast
(niet om het gebruik van verdovende middelen, maar hij stelt echt niks meer voor tegenwoordig)
Mijn dochtertje wordt dan 1 jaar oud. Dus dat moet een goed voorteken gaan worden voor je.quote:14 maart.. weet je al iets over je tegenstander?
Goede vechters maar lijkt mij geen match die geweldig kan worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef Tazmaniac het volgende:
DREAM 8: Shinya Aoki and Hayato Sakurai confirmed for 2009 Welterweight Grand Prix
Ze komen dan ook niet tegen elkaar uit, maar zitten allebei in de GP.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:43 schreef Fokski het volgende:
[..]
Goede vechters maar lijkt mij geen match die geweldig kan worden.
Hehe, al te meer reden om meer m'n best te doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mijn dochtertje wordt dan 1 jaar oud. Dus dat moet een goed voorteken gaan worden voor je.
Hoe is't met Stefan, hard getraind en klaar voor zijn UFC debuut volgende week?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze komen dan ook niet tegen elkaar uit, maar zitten allebei in de GP.
Weet nog niks over m'n tegenstander, vecht wsl. op -78.
[..]
Hehe, al te meer reden om meer m'n best te doen.
Die traint (o.a.) in Wormer, en ik normaal in Groningen dus zit niet heel dicht op 't vuur. Maar ik heb geen tegenberichten gehoord dus ik ga er vanuit dat hij er klaar voor is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoe is't met Stefan, hard getraind en klaar voor zijn UFC debuut volgende week?
Tja, Eddie Sanchez. Die gozer was al gassed na de staredownquote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:28 schreef roepdeman het volgende:
Nog een paar cuts..
"Now three more fighters have been added to that list as heavyweights Eddie Sanchez, Christian Wellisch and Derek Downey have been let go."
En Manhoef die misschien voor Strikeforce zal vechten tegen Robbie Lawler!
quote:Light heavyweight Reese Andy cut from the UFC
??? Met een "kilotje of 20" erbij is hij te zwaar voor heavyweight hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Fokski het volgende:
Stefan vecht vrij onorthodox als ik het zo bekijk maar ik zie te veel gaten in zijn spel. Geen takedown defense, een guard die te open is, te klein voor de HW-divisie op het moment maar goed hij is nog jong en met een kilootje of 20 erbij en wat ervaring op een hoger niveau kan het nog leuk worden. Ik denk echter dat het te vroeg is voor een UFC gevecht.
Het gevaar is dat Stefan die 2 seconden in de mount bij iemand die wat meer kwaliteiten kent niet kan veroorloven, want dan blijft het niet bij 2 seconden. Dos Santos is een echte zwaargewicht en een mount bij hem kan zo een Kharitonov-Schilt vertoning worden. Struve mag dan wellicht beter zijn op de grond dan Schilt, ik betwijfel of hij fysiek sterker is dan Schilt. Bij iemand die weet wat die doet en zwaar genoeg is, kan het gewoon niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:06 schreef Jajong het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij 'm met 'gemak' in al die posities kon komen? Hij is een paar keer in sidemount geweest en daar heeft Mario niks mee kunnen doen en hij heeft 2 seconden de mount gehad, waarnaar Stefan vrij simpel weer terug komt in guard. Neto heeft afgezien van die paar posities niks kunnen doen op de grond, en Stefan heeft en een paar kimura-attempts gehad, en solide GnP vanaf backmount. Dat die gast moe is doet helemaal niks af aan de prestatie van Stefan hier.
Waar is de tegenspraak in stellen dat beide te licht zijn?quote:Je spreekt jezelf ook tegen door eerst te zeggen dat Stefan te licht is en daarna zeg je dat deze winst minder knap is omdat Neto zelf een lichte HW is.
Het verschil tussen de top HW's die rond de 220-240 zitten is dat ze een stuk steviger gebouwd zijn en die lagere gewicht vertalen in wat meer snelheid. Struve komt mij in de gevechten niet over als iemand die snel is. Zijn frame leent zich daar niet voor, dan is het handig om zich naar 265 te bewegen en tenminste wat extra kracht te ontwikkelen. Dat zal gezien zijn leeftijd bijna vanzelf gaan.quote:Daarnaast is Stefan rond de 225-230lbs. Niet superzwaar voor een HW maar ook totaal niet 'te licht'. Kijk naar de top HW's zitten ze met uitzondering van Lesnar en Mir allemaal tussen de 220 en 240 lbs.
Ik erger mij groen aan het grondniveau van Nederlanders, de visie van Nederlandse promotors en de onkunde van het Nederlandse publiek dat eigenlijk enkel waardering lijkt te hebben voor MMA wanneer het een kickboksen-gevecht met kleine handschoenen oplevert. Een mooie overwinning maar niet met een prestatie waar ik meteen denk dat hij in de UFC hoge ogen gaat gooien.quote:Je hebt gelijk dat Mario Neto geen wereldklasse vechter is maar het is wel een grondspecialist en hoe je 't ook wend of keert het is gewoon knap dat je zo'n iemand op zijn eigen spelletje pakt, helemaal als je kijkt naar het gemiddelde grondniveau van Nederlanders.
Wie zegt dat Dos Santos geen sterke GnP'er is? Als Struve laat zien wat hij tegen Neto laat zien dan wordt het een drama.quote:Zijn tegenstander, Dos Santos is trouwens primair een striker, volgens mij is hij een recentelijk gepromoveerde paarse bander, dus ik verwacht niet dat Stefan op de grond in problemen zal komen
Ik ben het wel met je eens wat betreft zijn takedowndefense, dat kan problemen opleveren tegen bv. sterke GnP'ers. Maar dat is van latere zorg lijkt me.
Ik vermoed eerder dat het een bias is omdat het een Nederlands vechter betreft die blijkbaar traint bij een overkoppelende organisatie. Ik hoop echt dat ik het mis heb en dat Struve mij verrast maar ik zie het gewoon niet.quote:Beetje lomp mij te betichten van gebrek aan kennis en om dat te baseren op aannames trouwens, je hebt mij nergens horen zeggen dat Neto is absolute topvechter is...
Heb je gelijk in, het MMA in Europa staat in z'n kinderschoenen, met een paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Fokski het volgende:
Dos Santos is gewoon gevaarlijk met name omdat hij onbekend is en een winst levert minder op dan een verlies Struve beschadigd. Ik had Struve liever gezien tegen een gevestigde naam, waardoor hij in een win-win situatie terecht komt. Verliest hij dan is er weinig aan de hand, wint hij dan is er meteen volop aandacht. Zeg maar de kans die Dos Santos kreeg door tegen Werdum te mogen vechten. Ik had liever een Struve tegen Heath Herring bijvoorbeeld. Niet de absolute top, maar wel ervaren en een allrounder. Dan komt Struve er snel achter waar hij aan moet werken.
Na de wanvertoning van Stojnic die een vrij goede record binnen het Nederlandse circuit en de wanvertoningen van al die Europese vechters in de UFC ben ik gewoon sceptisch. Het spel in Europa is gewoon nog niet volwaardig en maar het enige wat mij goed stemt is dat Struve nog zo jong is. We zullen het maar af moeten wachten.
Jups, toch inderdaad wel fijn naar te kijken inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
geen echte mooie fotos idd, maar te leuk om niet met jullie te delen!
quote:Caol Uno vs Spencer Fisher in the works for UFC 99 in Germany
quote:Fedor Emelianenko reportedly set to meet Dana White in June to discuss superfight with UFC champ Brock Lesnar
Wat een schitterende card trouwensquote:Demian Maia vs. Chael Sonnen
Ondanks dat het mss een stuk spannender gaat worden dan ik nu wil doen geloven zie ik Maia deze match snel beslissen.. winner by 1st round armbar written all over!!
Diego Sanchez vs. Joe Stevenson
Mijn favoritisme towards Stevenson is een beetje afgenomen, maar ik acht hem goed genoeg om Diego te kunnen submitten.. Diego heeft zeker een goeie kans om deze match met zijn power punches en explosieve stijl te winnen maar aangezien er toch een keuze gemaakt moet worden ga ik voor Stevenson by submission na brute HnP
Nate Marquardt vs. Wilson Gouveia
Gouveia mag dan wel door zowat iedereen gehyped worden.. ik zie hem niet als winnaar uit de bus komen.
Marquardt (mits in shape) is een maat te groot voor Wilson I guess.. als zal hij ongeacht zijn verlies een top contender blijven in de division
Dan Hardy vs. Rory Markham
Geen fan van beide.. laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze in de UFC thuis horen.. de edge gaat waarschijnlijk naar Hardy.. een win over Markham duwt hem alvast in de goede richting
Troy Mandaloniz vs. Paul Kelly
Laat hem Troy maar lekker KTFO slaan
Junior dos Santos vs. Stefan Struve
Ik ken Struve niet dus het is meer een gok, maar ik denk dat de Nogueira's hem genoeg hebben geleerd om niet gesubmit te worden (al verloor hij in 2007 wel by armbar).. daarbij komt ook nogus dat Struve mss wel de UFC jitters krijgt als hij eenmaal de Octagon binnen loopt.. ik gok iig op Dos Santos
Josh Koscheck vs. Paulo Thiago
Tja.. who the fuck is Thiago.. zal zeker niet voor niks een tryout krijgen en is ongeslagen in Jungle Fight.. ik gok maar op Koscheck vanwege zijn brute wrestling and ever improving striking game
Neil Grove vs. Mike Ciesnolevicz
Don't blink zou Goldberg zeggen because its over before you know.. kan alle kanten op wat mij betreft... Grove heeft brute KO power en Mike wil nog weleens KO gaan... I dont know
Per Eklund vs. Evan Dunham
Triangle
Terry Etim vs. Brian Cobb
Ik hoop eigenlijk op Cobb.. Etim brengt het niet echt imo.. beetje zo ertussen in zit hij altijd.. average.. naja zal hoogstwaarschijnlijk wel een sub vic. voor Etim worden.. al is Cobb een RnC specialist zo te zien
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef n00cL30n het volgende:
We gaan zeker hard duimen voor Struve!
Hoe kan je Struve nou niet kenne?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 95
[..]
Wat een schitterende card trouwens![]()
Nopequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je Struve nou niet kenne?Volg je Nederlandse MMA niet?
quote:Jake Shields set to do battle against Joe Riggs at upcoming Strikeforce event on April 11
Zijn trainer, volgens mij is dat vlak voor een gevecht. Mike is een goede mental coach en 'zweept' Melvin altijd goed op voor een gevecht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
Tegen wie ging Manhoef daar zo uit zijn dak eigenlijk? (Video of the month op mixfight portal)
Ik heb dat zelfs al bij jiu jitsuquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
En ja, het gros staat ook in eerste instantie met verbazing te kijken als ik zeg dat ik MMA heel gaaf vind.
(Het gros vond het idee van full contact Karate lessen volgen al raar.)
Als ik uberhaupt de term MMA in mijn vriendengroep gebruik krijg ik al van die vragende gezichten om ze na 10 seconden te horen zeggen: Oooow, je bedoelt dat kooivechtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Iets anders, laatst zag ik op dumpert een filmpje van het gevecht tussen Fedor en Andre Arlovski. Het commentaar wat de meeste reaguurders geven slaat natuurlijk helemaal nergens op. Best jammer dat MMA nog niet zo bekend is in Nederland en nog weinig geaccepteerd lijkt.
if only this would become official!!!!quote:Rich Franklin vs. Wanderlei Silva expected for UFC 99
Ach zelfs K-1 en kickboksen is hier toch voornamelijk een "blue-collar" sport. In de VS wordt er op de middelbare school en op de universiteiten behoorlijk competatief gesport op alle vlakken en worstelen is daar best populair. Daarom zijn er ook tig hooggeschoolde vechters, zelfs Tank Abbott heeft een bachelor in Geschiedenis. In Japan krijg je judo met de paplepel binnen. In Nederland is er geen enkele basis die je gewoon op school krijgt, waardoor iedereen van elk niveau een zekere affiniteit met een martial arts krijgt. Als je dan naar MMA dan snap je veel meer. Je ziet worstelen, je ziet boksen (dat kent iedereen wel) en dan kom je een heel end.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zijn trainer, volgens mij is dat vlak voor een gevecht. Mike is een goede mental coach en 'zweept' Melvin altijd goed op voor een gevecht.
Iets anders, laatst zag ik op dumpert een filmpje van het gevecht tussen Fedor en Andre Arlovski. Het commentaar wat de meeste reaguurders geven slaat natuurlijk helemaal nergens op. Best jammer dat MMA nog niet zo bekend is in Nederland en nog weinig geaccepteerd lijkt.
Ik hoop dat Wand gewoon flink cut naar 185 en niet net wat hij op 205 nu lijkt gedaan te hebben is keihard trainen zodat hij wel veel cardio heeft maar erg licht uitkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
O-M-G!!!!
[..]
if only this would become official!!!!![]()
![]()
Dat begint nu ook wat vaker te gebeuren, daarom stond ik ook even heel erg grappig te kijken toen Badr Hari door bleef pounden op het K-1 GP in december.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik betrap mij vaak dat ik denk van "double leg takedown,GnP en KO-en die mafkees!".
Leuke foto's! Ook geinig dat ie met Wanderlei op de foto staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Dacide het volgende:
Stefan Struve is vandaag 21 jaar geworden
Hier wat foto's van hem in London voor UFC. (thanks aan fighttalk.nl )
*pics*
quote:Manny Gamburyan headed to WEC featherweight division
De uitspraken van Sherk en Hughes leken echter (Sean op zeker, Hughes onduidelijk) ver voor de GSP-Penn gevecht te zijn gedaan. Tuurlijk de vid is biased en daar kijk je wel overheen maar er blijven een aantal zaken open staan die je op zijn minst sceptisch doen kijken naar GSP.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zit natuurlijk wel veel stemmingmakerij in het filmpje. Zoals het slaan op de achterkant van het hoofd. Heeft BJ zelf ook vast al 100 keer gedaan. Als je zo ligt en slaat gebeurd dat gewoon. Maar als je het commentaar overal hoort en wat andere voorbeelden krijgt te zien van het hele vaseline gebeuren..Tja. Ik weet het niet.
Matt Hughes heeft natuurlijk 2 keer verloren, en het is best een dick dus zou me niks verbazen als hij er alleen maar mee ingaat omdat hij verloren heeft. Sean Sherk zei het misschien meer als grap. Alhoewel hij daarna zegt dat hij misschien met olie is ingesmeerd. Denk dat het enige wat we kunnen doen is afwachten wat de commissie gaat doen, als ze wat gaan doen. En wachten op zijn volgende gevecht.
Als je je helemaal in vaseline werkt en enige kennis hebt dan zal zelfs de beste groundspecialist problemen krijgen. Je kan gewoon niets controleren en zonder controle geen submissions.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:19 schreef n00cL30n het volgende:
Ik sta nogsteeds verbaasd over dat de mensen het gelijk als zaligmakend feit zien.
Naast die vaseline zul je ook een goede tot geweldige ground game moeten hebben, anders red je het al helemaal niet tegen iemand met een zieke groundgame, als je het mij vraagt.
Ooit gegrappled? Als jij een beetje slipperig bent kan je tegenstander net niks. Met zweet is het al fucking lastig, laat staan met (ook al is 't een minieme hoeveelheid) vaseline.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:19 schreef n00cL30n het volgende:
Ik sta nogsteeds verbaasd over dat de mensen het gelijk als zaligmakend feit zien.
Naast die vaseline zul je ook een goede tot geweldige ground game moeten hebben, anders red je het al helemaal niet tegen iemand met een zieke groundgame, als je het mij vraagt.
Het wordt met de dag zieker... ik ga er absoluut heen.. at all costsquote:Couture confirms possibility of fight vs. Cro Cop at UFC 99
Helaas alleen maar een paar enkele keren met gi of met gewone trainingskleding.(shirt en joggingbroek) aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ooit gegrappled? Als jij een beetje slipperig bent kan je tegenstander net niks. Met zweet is het al fucking lastig, laat staan met (ook al is 't een minieme hoeveelheid) vaseline.
240 is wat beter dan ik had gedacht en ik ben er blij mee maar als je een Tim Sylvia of een Brock hebt die beide van 275-285 naar 265 gaan en gezien het feit dat zijn takedown defense ruk is kon hij best nog wat meer kracht erbij hebben. Hopelijk ontwikkeld hij zich naar die 265.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:12 schreef Jajong het volgende:
Haalt gelijk je argument weg FokskiZei toch dat ie zo licht nog niet was, haha. En er zit geen grammetje vet aan die jongen volgens mij.
Zullen we eerst kijken hoe die het tegen Dos Santos doet? Misschien verbaast hij iedereen welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
240 is wat beter dan ik had gedacht en ik ben er blij mee maar als je een Tim Sylvia of een Brock hebt die beide van 275-285 naar 265 gaan en gezien het feit dat zijn takedown defense ruk is kon hij best nog wat meer kracht erbij hebben. Hopelijk ontwikkeld hij zich naar die 265.
Hij is net 21, op zijn 26e gaat hij problemen krijgen om 265 halen verwacht ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
240 is wat beter dan ik had gedacht en ik ben er blij mee maar als je een Tim Sylvia of een Brock hebt die beide van 275-285 naar 265 gaan en gezien het feit dat zijn takedown defense ruk is kon hij best nog wat meer kracht erbij hebben. Hopelijk ontwikkeld hij zich naar die 265.
Ik hoorde Dana trouwens zeggen dat er veel mensen over het niveau van de card zaten te klagen.. ben ik het dus totaal niet mee eens.. ik vind dit écht een lekkere card!!!quote:The Washington D.C.-based mixed martial arts promotion Ultimate Warrior Challenge (UWC) is all set for UWC 5: “Man ‘O’ War” tomorrow night at the George Mason University Patriot Center Arena in Fairfax, Virginia.
There’s just one problem … and it’s kind of a big.
Former WEC bantamweight champion Chase Beebe — who was scheduled to headline the show opposite Mike Easton — did not make the trip into town. He claims that a knee injury forced him out of the bout at the last minute and he could not make the 135-pound division limit.
the prelims beginnen om 18:00 NLD tijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga uit van 19:00 - 22:00 NL tijd
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zullen we eerst kijken hoe die het tegen Dos Santos doet? Misschien verbaast hij iedereen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fokski op 22-02-2009 02:25:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 95wat een heerlijk event zeg.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mensen eens de kans om zich te verdedigen ofzo en stop 't kankergevecht niet de seconde dat iemand naar de grond gaat. Bullshit. Die Miragliotta is zo'n slappe drol.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een leuk event maar zeker niet meer dan dat…Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Idem, al vond ik dat ondanks het gebrek aan 'grote namen' het best een aardig event was.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Redelijke show. Vind het jammer dat Engeland altijd maar van die magere cards krijgt kwa grote namen. Als je dan ziet wat Duitsland en Canada krijgen...
Event zelf was leuk, meeste al gezegd verder. Dus ga er niet verder op in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Event was goed, meer knockouts dan normaal als er meer bekende namen staan. Alleen boeit het iets minder op 1 of andere manier.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef Fyodor het volgende:
Idem, al vond ik dat ondanks het gebrek aan 'grote namen' het best een aardig event was.
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Jajong het volgende:
Bob Schreiber een blogje geplaatst: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90323
Heb het ook vertaald en op Sherdog gezet: http://www.sherdog.net/fo(...)-ufc95-fight-929273/
Keur zijn actie tegen Saku niet goed, maar ik vind het juist grappig dat hij zo gehaat wordt door het Japanse publiek. Duim daarom altijd voor hem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef Dacide het volgende:
Breaking news:
UFC heeft Akiyama getekend...
Ik vergeet zijn smerige greasing kunsten nooit meer (tegen Sakuraba)... die partij werd gelukkig een no-contest. Maar sinds toen mag ik akiyama niet meer.
Ik kan echter niet ontkennen dat akiyama een topper is... punt uit.
Stel je eens voor als die match-up er ook nog bij kwamquote:Marcus Davis wants to pound Dan Hardy’s face into dust at UFC 99
War?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind die Dan Hardy wel een leuke verschijning, dus laat Marcus Davis maar komen.
Ik zat gisteren nog eens de war van Hardy tegen Markham te kijken, en dat was wel een alleraardigste partij.
Hou op man. Zijn vorige partij alweer vergeten? Kreeg een kadootje van de jury toen. Markham staat erom bekend dat zijn defense dramatisch is. Tegen Brodie Farber kreeg ie ook klappies tot het moment dat hij die Hail Mary-highkick landde. Hardy kan harder slaan dan Farber = KO.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb er best vertrouwen in dat Hardy minimaal een sub al dan niet een top fighter kan worden!!
Als het gevecht met Davis door mocht gaan weet je na afloop meteen waar ie staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |