Oepsquote:Op zondag 25 januari 2009 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven de titty's?
Ik zou de oven voorverwarmen, dat heeft meer nut dan de pizzaquote:
target:quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten wel in de eerste 50 posts je targets zetten, anders moet ik over een half jaar te lang zoeken.
quote:
Waar heb je het overquote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou de oven voorverwarmen, dat heeft meer nut dan de pizza.
goeiequote:Op zondag 25 januari 2009 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Target: meer dan vijf studiepunten halen komend half jaar.
Je bent domquote:Op zondag 25 januari 2009 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Btw ben ik dom of zie ik de vrageninvoerknop niet?
quote:Big Five Persoonlijkheidsfactor
Negatieve emotionaliteit
Veerkrachtig
Reageert kalm op stresssituaties. Benadert zaken nuchter. Ontspannen, niet impulsief.
Extraversie
Introvert
Rustig en serieus, heeft een voorkeur voor alleen werken. Blijft liever op de achtergrond.
Openstaan
Gematigde
Praktisch maar probeert soms iets nieuws als hij/zij eenmaal overtuigd is. Niet opvallend nieuwsgierig of creatief maar af en toe verrassend.
Altruisme
Onderhandelaar
Noch afhankelijk, nog onafhankelijk. Kan zowel met competitie als samenwerking overweg.
Conscientieusheid
In focus
Vol discipline gericht op een doel. Prestatiegericht. Werkt hard, komt beloftes na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
die is idd wel grappigquote:Op zondag 25 januari 2009 18:26 schreef morgane het volgende:
Hmm...zal ik straks Not Another Teen Movie kijken?
Ik denk dat er wel betere films zijn om je tijd mee te vullen, eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 18:26 schreef morgane het volgende:
Hmm...zal ik straks Not Another Teen Movie kijken?
quote:Negatieve emotionaliteit: Veerkrachtig
Reageert kalm op stresssituaties. Benadert zaken nuchter. Ontspannen, niet impulsief.
Extraversie: Ambivert
Vindt samenwerken even prettig als alleen werken. Legt gemakkelijk contact, maar is niet op de voorgrond aanwezig.
Openstaan: Behouder
Houdt ervan om praktisch, efficient en routinematig bezig te zijn. Voelt zich prettig in een stabiele werksituatie.
Altruisme: Onderhandelaar
Noch afhankelijk, nog onafhankelijk. Kan zowel met competitie als samenwerking overweg.
Conscientieusheid: In balans
Houdt taakeisen en persoonlijke behoeften in goede balans. Is ambitieus en kan ontspannen.
quote:Negatieve emotionaliteit
Ontvankelijk
Normaal gesproken kalm. Gevoelig voor druk of tegenslag, maar herstelt zich snel.
Extraversie
Ambivert
Vindt samenwerken even prettig als alleen werken. Legt gemakkelijk contact, maar is niet op de voorgrond aanwezig.
Openstaan
Verkenner
Veel interesses en benieuwd naar het onbekende. Fantasievol, creatief, ruimdenkend.
Altruisme
Onderhandelaar
Conscientieusheid
Flexibel
Gaat ontspannen, ongedwongen en open op een doel af. Doet veel dingen tegelijkertijd.
Ik vind je niet echt een behouder, zie je niet een jaar lang "hetzelfde" werk doen in een praktische en saaie omgevingquote:
Nicequote:Op zondag 25 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit nog steeds vol van het Engels ontbijt van vanochtend
quote:Negatieve emotionaliteit
Ontvankelijk
Normaal gesproken kalm. Gevoelig voor druk of tegenslag, maar herstelt zich snel.
Extraversie
Ambivert
Openstaan
Gematigde
Praktisch maar probeert soms iets nieuws als hij/zij eenmaal overtuigd is. Niet opvallend nieuwsgierig of creatief maar af en toe verrassend.
Altruisme
Onderhandelaar
Conscientieusheid
In balans
Houdt taakeisen en persoonlijke behoeften in goede balans. Is ambitieus en kan ontspannen.
Ik vond 'm ook wat dubieus aangezien ik vaak toch ook wel een beetje de uitdaging zoek ja. Maar het andere uiterste is creativiteit, en zo ontzettend creatief ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 25 januari 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt een behouder, zie je niet een jaar lang "hetzelfde" werk doen in een praktische en saaie omgeving.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
Omstanders belagen ambulancepersoneel
kan ik zo boos om worden he stel kutmongolen
quote:"Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen”, aldus de politie.
Udenarenquote:Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk.
Ook de ambulanciers?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Udenaren. Die lui zijn wel zo grenzeloos stupide.
Wmb mogen ze allemaal een nekschot krijgen.
ja of misschien voortaan de politie meesturen als ze weten dat het een relletje betreft of een risicogebied (en dan moet de politie ook eens optreden)quote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Udenaren. Die lui zijn wel zo grenzeloos stupide.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Iemand zin in een persoonlijkheidstestje?
http://www.psychologiemag(...)Persoonlijkheid.htm/
Symptoombestrijding, maar het lijkt er helaas wel op dat het gaat moeten. Hoe diep kun je zinkenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja of misschien voortaan de politie meesturen als ze weten dat het een relletje betreft of een risicogebied (en dan moet de politie ook eens optreden)
idd hoezeer ik het er ook mee eens ben, maar ik zie niet echt een andere oplossing om die kutlui aan te pakken... zou t rigoreus zijn om de gewoon n week op te sluiten ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Symptoombestrijding, maar het lijkt er helaas wel op dat het gaat moeten. Hoe diep kun je zinken.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Symptoombestrijding, maar het lijkt er helaas wel op dat het gaat moeten. Hoe diep kun je zinken.
t enige wat ik kan vinden is deze pagina... als ik t zo lees word er gewoon geen rekening gehouden met die luiquote:Op zondag 25 januari 2009 18:42 schreef swarmahoer het volgende:
Laatste bolwerk Tamil Tijgers valt
toevallig gister op discovery nog een reportage over gezienga denk ik ff wikipedia eens doornemen, oorzaak enzo ben ik wel benieuwd naar
Een week opsluiten? Het probleem is dat het al een probleemwijk/straat is. Detentie kost de staat (en dus de burgers) alleen maar geld. Bovendien zijn ze na een week weer vrij. Van die vaste bajesklanten zitten daar echt niet mee. En je kunt wel torenhoge boetes opleggen (wat mij betreft in de tienduizenden euro's), maar als mensen die niet kunnen betalen werk je weer criminaliteit in de hand.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd hoezeer ik het er ook mee eens ben, maar ik zie niet echt een andere oplossing om die kutlui aan te pakken... zou t rigoreus zijn om de gewoon n week op te sluiten ofzo
Gebeurt / Gebeurde vaak al. 112 bellen en vervolgens schelden als 'die kankerambulance er niet heel gauw is' levert ook 6 uniformen opquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Gebeurt / Gebeurde vaak al. 112 bellen en vervolgens schelden als 'die kankerambulance er niet heel gauw is' levert ook 6 uniformen op. En nee, dat was ik niet
Ik vraag me ook écht af wat mensen op zo'n moment denken. Net alsof het zin heeft als je gaat schelden, dat ze dan onder de indruk zijn van je dreigementen? Je moet al lang blij zijn dat die mensen komen!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Gebeurt / Gebeurde vaak al. 112 bellen en vervolgens schelden als 'die kankerambulance er niet heel gauw is' levert ook 6 uniformen op. En nee, dat was ik niet
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt wel snel tot de kern van 't probleem, die mensen hebben namelijk problemen met denken.
Dat is sowieso waarquote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Flexibel
Gaat ontspannen, ongedwongen en open op een doel af.
Er had eigenlijk 'opengesneden' moeten staanquote:
De tonijn is wel lekker, met extra tonijn van jezelf eropquote:
Ik was vrijdag nog in TKB geweest!quote:
Wast gezellig?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was vrijdag nog in TKB geweest!
Nee, ik ben bezet hè! Ik hossel niets meer!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wast gezellig?Nog bokito's gehosseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik patat/friet halen want mama heeft geen zin in de soep die ze gekookt heeft
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Zeh Gabe, hij gaat in m'n MSNquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[19:14:57] IB: 43 eu aan smsjes _o-
9:15:00] Yashi:
[19:15:05] Yashi: en niet eens allemaal naar mij
[19:15:09] IB: nee
[19:15:09] Yashi:!
[19:15:10] IB:
[19:15:13] Yashi: maar
[19:15:19] IB: wie dan wel?
[19:15:21] YAshi: je hebt dus een ander he
[19:15:23] IB: _o-
[19:15:28] Yashi: zhe gabe
[19:15:31] Yashi: ik wist het
[19:15:36] IBn: juh
[19:15:37] IB:
[19:15:38] Yashi: best friends can't be trusted
Zo noemen we jou wel vakerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeh Gabe, hij gaat in m'n MSN
ik mag hopen dat jij het dan zegt/kreunt/roept/hijgt ?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral tijdens de seks is het een favoriet
Too. Much. Information.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moodkillquote:Op zondag 25 januari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:28 schreef Sander het volgende:
Doet me denken aan Hans Teeuwen met "Veel lekkerder dan Hans! Veel lekkerder dan Hans!"
zelfs cp heeft nog meer sex dan wij ?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, ik liet z'n naam in een of andere opmerking vallen
vette fotoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
Te vetJe kan zelfs nog op de daken mensen zien staan
Nee, hij heeft meer seks dan jij.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfs cp heeft nog meer sex dan wij ?
Mjah het schijnt een foto van 200 foto's te zijn.. Zie: 1.474 Megapixel foto van inauguratiequote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vette fotoal die bewakingscamera's onder die ''toren''
Is het alweer tijd voor drank? Ik heb net m'n koffie op mên.quote:
minimeet bij mobloquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
schoonzusje heeft een sixpack duvel achtergelaten en er staat nog driekwart krat HJ koud
Ik stem voor!quote:
leuk topic iddquote:Op zondag 25 januari 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah het schijnt een foto van 200 foto's te zijn.. Zie: 1.474 Megapixel foto van inauguratie
ja op nijmegen dukenburg, mag je achterop naar mobloquote:
Fail!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Sander het volgende:
Ik lust ook wel wat. Heb alleen niks denk ik.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja op nijmegen dukenburg, mag je achterop naar moblo
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Kan je me niet wat in een zap bestandje sturen?
Jij hoopt dat er dan bier uit je USB-poort komt?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Kan je me niet wat in een zap bestandje sturen?
Moet ik ff een verlengkabeltje pakken. Als jij nou op het goeie moment stopt met sturen, kan ik er een mooi biertje uit tappen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er dan bier uit je USB-poort komt?
begrijp ik nou goed dat je zojuist jezelf hebt uitgenodigd?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als mijn chauffeur daar zin in hèt..
Maar moeten eerst even hier sociaal doen.. En mn broers waggie checken
en zeh Eamonnzzquote:Op zondag 25 januari 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat je zojuist jezelf hebt uitgenodigd?
Zal wel weer een herhaling zijn. Bovendien is dat programma zo ontzettend tenenkrommend, ik krijg altijd jeuk als ik dat kijk.quote:
dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zal wel weer een herhaling zijn. Bovendien is dat programma zo ontzettend tenenkrommend, ik krijg altijd jeuk als ik dat kijk.
Sowieso. Dan hebben ze iemand gemeten op 160, lege snelweg. En in plaats van dan meteen te schrijven, blijven ze nog 20km hangen in de hoop dat ze 'm nog op 170 kunnen pakken met een invordering.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus
"Een achtervolging met fatale afloop!"
waarbij de motorrijder om wie het zou gaan vrolijk wegrende voor de politie en daarna alsnog gevangen werd![]()
Allebei studeren dus, foutjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef LastRequest het volgende:
Moblo ging jij niet leren! En Yasha studeren!
Goeie tip, maar mn tentamen van morgen lijkt roet in het eten te gooien.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo dit kijken:
[TV-tip] Reporter - reconstructie van het Icesave debacle
Met FOK! aan ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Studeren met op de achtergrond de tv aan werkt niet
Ik moet leren achter de computer, want geen printer hier om stuff op papier te krijg. I'm fuckedquote:
Linkquote:
Oh crap, zit nu op de laptop op de bank. Nog geen link gezien. Ik zal eens opstaan en naar de desktop lopenquote:
Hij doet het hier prima, maar moet wel apart HD aanklikkenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)embedded-videos.html
geil
edit - niet geil dus, klote landeninstellingen![]()
Thanks! Is het al lang bezig? Heb het nu net opgezet..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef morgane het volgende:
Zit nu baby te huur te kijken, best grappig. Ben toch benieuwd hoe ze dat nou met dat homostel aan gaat pakken, want ze zitten nu allemaal in de zwanger-fase.
Hij rendert hier net niet vloeiend.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja de mooie kwaliteit is wel geil, alleen de optie in 't embedde gedeelte werkt niet en daar gaat 't bericht over.
Oh zie het al, toch al veel gemist.. maar wel ff kijken! En antwoord op je vraag komt nu hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks! Is het al lang bezig? Heb het nu net opgezet..
Owh dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja de mooie kwaliteit is wel geil, alleen de optie in 't embedde gedeelte werkt niet en daar gaat 't bericht over.
Heb 't de vorige keer gezien met de hoolies, wie zitten er nuquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef LastRequest het volgende:
Wat een idioot zeg bij Sophie op drie..
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, zo'n vent die geilt op tv en graag met oogkleppen op z'n punt wil maken.
Ik zit door de roep van swarmi nu al een uur hier niet te leren, zo nog maar even naar de bank verhuizen dus.
Ja dat was een voorbeeldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoor meijhorst gaat t over nijmegen ?
Ik was wel echt bezig, ja. Zo lekker last-minute, niks mis mee toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]anders had je natuurlijk wel geleerd
Neejoh, ze moeten toch iets te zeggen hebben..quote:
quote:
De stellingen zijn vaak nog wel te pruimen, alleen de mensen daar aan tafel zijn soms echt enorm domquote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
als je dik bent meer ziektekosten betalen, gewaagde stelling
wat nu als je n ziekte hebt waardoor je dik bent ?
nee ik ging/ben aant sociaal doen met IBquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef LastRequest het volgende:
Moblo ging jij niet leren! En Yasha studeren!
Ik gok dat dat argument ook wel besproken gaat wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
Slaap lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten gewoon iedereen dood laten gaan die teveel kost! Probleem opgelost!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
Geniaalquote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iedereen dood laten gaan die teveel kost! Probleem opgelost!
Best een goeie, maar wanneer is het teveel?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iedereen dood laten gaan die teveel kost! Probleem opgelost!
Iedereen die meer kost dan dat ie aan premie betaaltquote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Best een goeie, maar wanneer is het teveel?
Wanneer iemand significant meer kost dan dat hij/zij betaalt en er geen uitzicht is op omkering van dit proces.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Best een goeie, maar wanneer is het teveel?
Laat even noteren dat je je auto nalaat aan swarmi, hij ook weer gelukkigquote:Op maandag 26 januari 2009 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer iemand significant meer kost dan dat hij/zij betaalt en er geen uitzicht is op omkering van dit proces.
Je ouders betalen zeker?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Was maar een grapje he.. wilde D_K niet echt opgeven ofzo
Maar ja ik heb geen idee hoeveel ik aan premie betaalMisschien zou ik ook wel de pijp uit moeten.
Joehoe, ik kan veel beter een auto gebruiken!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat even noteren dat je je auto nalaat aan swarmi, hij ook weer gelukkig.
rond de 100 euro voor je zorgverzekering gok ikquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Was maar een grapje he.. wilde D_K niet echt opgeven ofzo
Maar ja ik heb geen idee hoeveel ik aan premie betaalMisschien zou ik ook wel de pijp uit moeten.
ik weet helemaal niks dus verlies bij voorbaatquote:
Daarom geef ik D_K's auto aan swarmiquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joehoe, ik kan veel beter een auto gebruiken!
Jep, dat gaat via m'n moeders werk.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom geef ik D_K's auto aan swarmi.
Dan denk ik trouwens ook dat ik erboven zit. Maar volgens mij had m'n moeder het laatst over 200eu. Weet alleen niet of dat alleen zorg is of ook andere onzin.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rond de 100 euro voor je zorgverzekering gok ik
Mijn auto wordt in beslag genomen en verkocht om wat schulden aan de ziektekostenverzekeraar af te betalen!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat even noteren dat je je auto nalaat aan swarmi, hij ook weer gelukkig.
Serieus, het ding ziet eruit als D_K en lijkt er intern net zo aan toe te zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, dat gaat via m'n moeders werk.
[..]
Dan is het goed
En dan die achterlijke IJmert... 'mijn geloof is het ware geloof'. Hoe bekrompen ben je. Kijk mij en mijn geloof eens superieur zijnquote:
ik las kachelquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die Kebabkerel echt opvallend redelijk voor een moslim.
Linkje voor morgen na mn tentamen?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef LastRequest het volgende:
YAY ik ben echt een autist, ik speel al sinds gister een stom spelletje, maar ik wil alle levels op perfect hebben voor ik de laatste paar levels speel...
En nu heb ik er eentje na 20 pogingen ofzo eindelijk hahah
ik denk dat het beter is als die morgen pas komt anders ga je geheid je tijd verklotenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, het ding ziet eruit als D_K en lijkt er intern net zo aan toe te zijn.
Ik heb 'm zelfs al eens gereanimeerd.
Waarom is het niks voor mij?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha dit is zo niks voor jou
http://www.reflexive.com/BurgerShop.html?recommended=1
Morgennacht weerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef morgane het volgende:
Argh, 24 is vet spannend maar de zesde aflevering is er nog niet
Ik ken niemand behalve Yasha en m'n zusje die dit soort kansloze spelletjes net zo graag spelen als ikquote:
Stiekem hou jij best wel van puzzelspellen of niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
dit spel heb ik voor mn neefje gekochtik vond m zelf ook leuk
je moet met een paar balkjes via bepaalde punten naar de overkant komen kort samengevatquote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stiekem hou jij best wel van puzzelspellen of niet?
Ik snap er niks van als ik zo kijk
Nee man, jij raakt veel te gefrustreerd van zulke idioten, dan zet je jezelf voor lulquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook een keer bij zo'n discussieprogramma gaan zitten eigenlijk.
Nee johquote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee man, jij raakt veel te gefrustreerd van zulke idioten, dan zet je jezelf voor lul
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook een keer bij zo'n discussieprogramma gaan zitten eigenlijk.
Gaan we samen, kijken hoe snel we ze over de flos krijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ookIk vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand de eerste stoel richting mn hoofd werpt!
Of tegen elkaarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaan we samen, kijken hoe snel we ze over de flos krijgen
Natuurlijk niet, dan zitten die andere twee er als figurantenquote:
Beetje grote praatjes heb je beste manquote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan zitten die andere twee er als figuranten.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Beetje grote praatjes heb je beste man
Dat heb ik net ergens zien staan maar waar?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Maar de leukste discussies zijn waarin je advocaat van de duivel speelt.
Mikkie's grotepraatjesboek.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik net ergens zien staan maar waar?
I don't have a fucking clue.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik net ergens zien staan maar waar?
Dan hebben we het niet over praatjes, maar over paaltjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie's grotepraatjesboek.
Ik typte broek
Zo klinkt ie toch leukerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt een paaltje in je broek ja
Vooral met die kop in je ava erbijquote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo klinkt ie toch leuker. Iedereen snapt wel dat het formaatje euromast is, maar ja, om daar nou elke keer mee te gaan pimpen...
.
SURPRISE!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vooral met die kop in je ava erbij
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #349 - waar Mikkie de St.Stevenskerk-toren in zijn broek verstopt heeft!
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Sjit ik moet ook nog even weten waar ik tentamen heb!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Mikkie het volgende:
Lekker dan. Wil ik kijken hoe laat en waar ik morgen tentamen heb, krijg ik op TIS de volgende mededeling:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Mikkie het volgende:
Lekker dan. Wil ik kijken hoe laat en waar ik morgen tentamen heb, krijg ik op TIS de volgende mededeling:
[..]
Je ging een verjaardagscadeau kopen voor mij!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:24 schreef LastRequest het volgende:
Shit zeg.. ik bedacht me iets dat ik morgen moet kopen.. en toen dacht ik "Meteen even opschrijven, voor ik het vergeet!" En toen ik eenmaal m'n opschrijfboekje had gevonden, was ik het al vergeten
Jij bent woensdag pas jarigquote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je ging een verjaardagscadeau kopen voor mij!
Tuurlijk gratis Bupe & Tramadol van het huisquote:Op maandag 26 januari 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was de meet eigelijkdan verwacht ik wel n verjaardagsrondje natuurlijk
5 feb dacht ikquote:Op maandag 26 januari 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was de meet eigelijkdan verwacht ik wel n verjaardagsrondje natuurlijk
ik gok op pillen/medicijnenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk gratis Bupe & Tramadol van het huis
Avond van tevoren is tijd zatquote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Meeste mensen checken dat ook iets eerder.
Zo filteren ze jullie eruit
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tramadolquote:
Bupe ken ik niet, of is dat buprenorphine?quote:
Slaapzequote:Op maandag 26 januari 2009 01:44 schreef Mikkie het volgende:
En nu echt naar bedSlaap lekker dadelijk/straks allemaal!
Tis maar waar je je zorgen om maak natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens wel zorgwekkend dat je nu met 100 posts nét op de helft zit, half jaar geleden stond je daarmee in de top 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |