Oepsquote:Op zondag 25 januari 2009 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven de titty's?
Ik zou de oven voorverwarmen, dat heeft meer nut dan de pizzaquote:
target:quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten wel in de eerste 50 posts je targets zetten, anders moet ik over een half jaar te lang zoeken.
quote:
Waar heb je het overquote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou de oven voorverwarmen, dat heeft meer nut dan de pizza.
goeiequote:Op zondag 25 januari 2009 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Target: meer dan vijf studiepunten halen komend half jaar.
Je bent domquote:Op zondag 25 januari 2009 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Btw ben ik dom of zie ik de vrageninvoerknop niet?
quote:Big Five Persoonlijkheidsfactor
Negatieve emotionaliteit
Veerkrachtig
Reageert kalm op stresssituaties. Benadert zaken nuchter. Ontspannen, niet impulsief.
Extraversie
Introvert
Rustig en serieus, heeft een voorkeur voor alleen werken. Blijft liever op de achtergrond.
Openstaan
Gematigde
Praktisch maar probeert soms iets nieuws als hij/zij eenmaal overtuigd is. Niet opvallend nieuwsgierig of creatief maar af en toe verrassend.
Altruisme
Onderhandelaar
Noch afhankelijk, nog onafhankelijk. Kan zowel met competitie als samenwerking overweg.
Conscientieusheid
In focus
Vol discipline gericht op een doel. Prestatiegericht. Werkt hard, komt beloftes na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
die is idd wel grappigquote:Op zondag 25 januari 2009 18:26 schreef morgane het volgende:
Hmm...zal ik straks Not Another Teen Movie kijken?
Ik denk dat er wel betere films zijn om je tijd mee te vullen, eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 18:26 schreef morgane het volgende:
Hmm...zal ik straks Not Another Teen Movie kijken?
quote:Negatieve emotionaliteit: Veerkrachtig
Reageert kalm op stresssituaties. Benadert zaken nuchter. Ontspannen, niet impulsief.
Extraversie: Ambivert
Vindt samenwerken even prettig als alleen werken. Legt gemakkelijk contact, maar is niet op de voorgrond aanwezig.
Openstaan: Behouder
Houdt ervan om praktisch, efficient en routinematig bezig te zijn. Voelt zich prettig in een stabiele werksituatie.
Altruisme: Onderhandelaar
Noch afhankelijk, nog onafhankelijk. Kan zowel met competitie als samenwerking overweg.
Conscientieusheid: In balans
Houdt taakeisen en persoonlijke behoeften in goede balans. Is ambitieus en kan ontspannen.
quote:Negatieve emotionaliteit
Ontvankelijk
Normaal gesproken kalm. Gevoelig voor druk of tegenslag, maar herstelt zich snel.
Extraversie
Ambivert
Vindt samenwerken even prettig als alleen werken. Legt gemakkelijk contact, maar is niet op de voorgrond aanwezig.
Openstaan
Verkenner
Veel interesses en benieuwd naar het onbekende. Fantasievol, creatief, ruimdenkend.
Altruisme
Onderhandelaar
Conscientieusheid
Flexibel
Gaat ontspannen, ongedwongen en open op een doel af. Doet veel dingen tegelijkertijd.
Ik vind je niet echt een behouder, zie je niet een jaar lang "hetzelfde" werk doen in een praktische en saaie omgevingquote:
Nicequote:Op zondag 25 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit nog steeds vol van het Engels ontbijt van vanochtend
quote:Negatieve emotionaliteit
Ontvankelijk
Normaal gesproken kalm. Gevoelig voor druk of tegenslag, maar herstelt zich snel.
Extraversie
Ambivert
Openstaan
Gematigde
Praktisch maar probeert soms iets nieuws als hij/zij eenmaal overtuigd is. Niet opvallend nieuwsgierig of creatief maar af en toe verrassend.
Altruisme
Onderhandelaar
Conscientieusheid
In balans
Houdt taakeisen en persoonlijke behoeften in goede balans. Is ambitieus en kan ontspannen.
Ik vond 'm ook wat dubieus aangezien ik vaak toch ook wel een beetje de uitdaging zoek ja. Maar het andere uiterste is creativiteit, en zo ontzettend creatief ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 25 januari 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt een behouder, zie je niet een jaar lang "hetzelfde" werk doen in een praktische en saaie omgeving.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
Omstanders belagen ambulancepersoneel
kan ik zo boos om worden he stel kutmongolen
quote:"Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen”, aldus de politie.
Udenarenquote:Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk.
Ook de ambulanciers?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Udenaren. Die lui zijn wel zo grenzeloos stupide.
Wmb mogen ze allemaal een nekschot krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |