SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the sad truthquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Strani het volgende:
Wordt PSV eens geen kampioen, lukt het Ajax nóg niet!
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Strani het volgende:
Wordt PSV eens geen kampioen, lukt het Ajax nóg niet!
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
WEGEREEF DE KANKER HOMO
Schrijf het dan tenminste goedquote:
Kunnen ze nergens ter wereld.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef SunChaser het volgende:
Eigen moet Paul Verhoeven hier eens een film over maken. Joden die maar niet kunnen winnen
Heb je de wedstrijd gezien? Komt niet meer goed, Ajax speelde dramatischquote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Schrijf het dan tenminste goed
OT: Wedstrijden genoeg nog. Komt helemaal goed.
En wat doe jij dan hierquote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef post01man het volgende:
echte fok supporters, moeten jullie niet in het stadion zitten?
Kan niet altijd hequote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef post01man het volgende:
'kanker'quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
Kankergroningen
En waarom de fuckneuk haalt die Siem de Jong er niet uit
KANKER uitverkocht misschien?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef post01man het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
kanker op manquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'kanker'
Denk toch na achterlijke debiel
Nee Louis van Gaal traint AZ, niet Ajaxquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, en, lag het weer aan de scheids?
moeten jullie niet janken over spelers die gekocht worden of je eigen stadion afbranden?quote:
Hehe de scheids heeft het weer gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ] kk
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ] kk
Haha het lag natuuuuurlijk weer aan de scheids... altijd hetzelfde wanneer ajax verliestquote:
Neuh, want ik kijk eigenlijk helemaal geen voetbal.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
moeten jullie niet janken over spelers die gekocht worden of je eigen stadion afbranden?
jij bent kanker triest met je Jan Reker iconquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe de scheids heeft het weer gedaan![]()
Ik zei ook al later in een kk post van me dat ajax kk slecht wasquote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Haha het lag natuuuuurlijk weer aan de scheids... altijd hetzelfde wanneer ajax verliest
kanker kanker kanker kanker kanker.....quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef VaderJacob het volgende:
We hebben de K
We hebben de A
We hebben DE N
We hebben de K
we hebben de E
We hebben de R
Kanker kanker kanker![]()
Ik heb de wedstrijd gezien ja en het was inderdaad niet goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Komt niet meer goed, Ajax speelde dramatisch
en toch is het kkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien ja en het was inderdaad niet goed.
Maar AZ moet nog een keer op bezoek komen dat is 3 punten inlopen. En AZ verliest ook nog wel een wedstrijd hoor, dan sta je alweer gelijk.
Het is pas over na 34 wedstrijden. En ik zou liegen als ik zei dat ik er een hard hoofd in heb, maar zoals ik zeg, het is pas over na 34 wedstrijden.
quote:
Denk je?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Schokbreker het volgende:
Maar AZ moet nog een keer op bezoek komen dat is 3 punten inlopen.
Ja.quote:
1 punt gewonnenquote:
Dat krijg je bij zo'n topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja ook wel grappig trouwens![]()
Al die gefrustreerde anti ajax mensen hier die weer zo nodig moeten reageren![]()
Met dit soort uitspraken toon je aan dat je je beter bezig kan houden met Gerard Joling en Gordon en andere 'spannende' zaken.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
Als je gewoon vaak genoeg scoort maakt de arbitrage geen reet uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ice22 het volgende:
Wegereef liep te marchanderen. En dan mag Jans tijdens een slagpartij op het veld ook nog duidelijk verstaanbaar zeggen "Zo kunnen we ook winnen".
Tuurlijk hadden Vermaelen en Suarez moeten scoren, maar ik heb hier geen woorden voor. Zodra het lekker loopt komt de KNVB roet in het eten gooien. Geef tijdens een wedstrijd nou eens een duidelijke grens aan, want iedereen mag schoppen als je maar geen ajax-shirtje aan hebt.
Vorige week nog, wordt Cvitanich een rooie kaart aangenaaid en die verdediger zegt open en bloot letterlijk op tv dat hij hem genaaid heeft, klote arbitrage.
Dit dusquote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ice22 het volgende:
Wegereef liep te marchanderen. En dan mag Jans tijdens een slagpartij op het veld ook nog duidelijk verstaanbaar zeggen "Zo kunnen we ook winnen".
Tuurlijk hadden Vermaelen en Suarez moeten scoren, maar ik heb hier geen woorden voor. Zodra het lekker loopt komt de KNVB roet in het eten gooien. Geef tijdens een wedstrijd nou eens een duidelijke grens aan, want iedereen mag schoppen als je maar geen ajax-shirtje aan hebt.
Vorige week nog, wordt Cvitanich een rooie kaart aangenaaid en die verdediger zegt open en bloot letterlijk op tv dat hij hem genaaid heeft, klote arbitrage.
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubsquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als je gewoon vaak genoeg scoort maakt de arbitrage geen reet uit.
Ik vind ze ook niet altijd even goed, maar het vingertje gaat echt te vaak naar de kant van de KNVB.
Soms terecht soms onterecht.
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitjequote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubs
En dan hoor je dat verhaaltje van die scheidsrechters aan na de wedstrijd en dan hoor je standaard zon kanker zachte g![]()
Ik zal ook niet ontkennen dat dit zo is. Dit komt gewoon omdat heel Nederland roept dat de KNVB pro-Ajax is. De scheidsrechters willen dit vaak de kop indrukken door tamelijk anti-Ajax te fluiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubs
En dan hoor je dat verhaaltje van die scheidsrechters aan na de wedstrijd en dan hoor je standaard zon kanker zachte g![]()
Ja in Groningen spreken ze met zachte G en alle scheidsrechters zijn tegen Ajax en het veld ook en de supporters en de bal was ook tegen Ajax en Calimero zat in de kleedkamer ook al te huilen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Om een statement te maken idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitje
Echt hequote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitje
Omdat dat in het voordeel van ajax zou zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echt he
Maar even nog over cvitanich, pothuizen heeft zelf gewoon op tv gezegd dat ie em een kaart heeft aangenaaid (hoe dom kun je zijn maar daar gaat et nu even niet over) waarom wordt die dan niet geseponeerd
Geel kan niet verandert wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echt he
Maar even nog over cvitanich, pothuizen heeft zelf gewoon op tv gezegd dat ie em een kaart heeft aangenaaid (hoe dom kun je zijn maar daar gaat et nu even niet over) waarom wordt die dan niet geseponeerd
als je niks inhoudelijks kan zeggen kan je beter niet reagerenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja in Groningen spreken ze met zachte G en alle scheidsrechters zijn tegen Ajax en het veld ook en de supporters en de bal was ook tegen Ajax en Calimero zat in de kleedkamer ook al te huilen.
Ja maar toch, in sommige gevallen heeft ajax echt gewoon er puntverlies door geledenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zal ook niet ontkennen dat dit zo is. Dit komt gewoon omdat heel Nederland roept dat de KNVB pro-Ajax is. De scheidsrechters willen dit vaak de kop indrukken door tamelijk anti-Ajax te fluiten.
Dit is zeer frustrerend. Maar zoals ik al zei, maak je 4 doelpunten is er niets aan de hand.
Wat een onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Geel kan niet verandert wordenen hij had 2x geel.
Als jij alleen maar kan huilen kan je ook beter opflikkeren hier. Dat gejank hoor ik al t hele jaar als er geen 3 punten worden gehaald.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als je niks inhoudelijks kan zeggen kan je beter niet reageren![]()
![]()
[..]
Ja maar toch, in sommige gevallen heeft ajax echt gewoon er puntverlies door geleden
dan kan je wel zeggen dan moeten ze meer scoren maarja, dat maakt niet uit ze verdiende et alsnog om te winnen te dan.
Denken en groningenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan niet altijd heGroningen is ver weg, het uitvak is niet heel groot en je moet de financiele middelen en tijd hebben. Daar ooit eens over na gedacht?
Nou als je et al het hele jaar hoort zal er ook wel een kern van waarheid in zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als jij alleen maar kan huilen kan je ook beter opflikkeren hier. Dat gejank hoor ik al t hele jaar als er geen 3 punten worden gehaald.
Hij heeft zeker 1 punt gestolen kankerlijer dat het is.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:01 schreef Yozzz het volgende:
WHEHEHEHE, DE SCHEIDS DE SCHULD GEVEN VAN JE EIGEN FALEN! HIHIIHOIOHOIHIH_!_!_!
Laar Ajax eerst maar eens aantonen dat ze wel kunnen winnenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken toon je aan dat je je beter bezig kan houden met Gerard Joling en Gordon en andere 'spannende' zaken.
Leuke poging maar failure
Als je het moet hebben van één actie van een scheidsrechterquote:Op zondag 25 januari 2009 17:01 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hij heeft zeker 1 punt gestolen kankerlijer dat het is.
ja, kankercomplotquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
EN dan nog notes geven ook omdat we kotsen op de uitslag?Ook onder de modjes is het een brabantse kliek.. lijkt de knvb wel hier
wheheheheheeh Ajax 0quote:Op zondag 25 januari 2009 17:11 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
kanker PSV jullie hebben ook maar 1 punt gepakt
en jullie staan 5de en jullie trainer is een kanker mongool.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
en jullie staan 5de en jullie trainer is een kanker mongool.
Ja en als sinterklaas een vrouw was had ik em geneuktquote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als je het moet hebben van één actie van een scheidsrechterHad je twee keer gescoord, was er helemaal niks meer aan de hand geweest.
Ajax - PSV 4-1quote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Laar Ajax eerst maar eens aantonen dat ze wel kunnen winnen
Ach gutquote:
Ja, door arbitrage staan jullie zes punten achter op AZquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
het gaat erom of wij door de scheids punten hebben verloren
weheheh, gefrustreerd omdat ze verloren hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach gut
Weet je niks meer et zeggen![]()
Kankernerdje
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
en jullie staan 5de en jullie trainer is een kanker mongool.
Jij mag marco's uitwerpselen en kots niet eens opruimen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.
Over deze wedstrijd kan ik nog niks zeggen, maar er zijn genoeg wedstrijden waardoor Ajax punten heeft verloren en zelfs een kampioenschap ( Tegen Az toen de zeeuw de steek doordemidden schoptequote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, door arbitrage staan jullie zes punten achter op AZ
Neuh, er zijn meer belangrijke dingen in het leven dan voetbalquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, gefrustreerd omdat ze verloren hebben.
Marco is een heldquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.
Even voorop, ik heb niks tegen Ajax hoor, mooie club enzo, als het Feyenoord was, had ik net zo gereageerd. Ik vind het alleen grappig hoe jullie terug reageren.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Neuh, er zijn meer belangrijke dingen in het leven dan voetbal
Waar ik wel gefrustreerd van kan worden zijn mensen die anti ajax zijn alleen omdat et ajax is![]()
Ik hoor Van Gaal hetzelfde zeggen als ie verliest dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Over deze wedstrijd kan ik nog niks zeggen, maar er zijn genoeg wedstrijden waardoor Ajax punten heeft verloren en zelfs een kampioenschap
hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en als sinterklaas een vrouw was had ik em geneukt
wtf gast et gaat er toch niet om ze 2 x meer scoren ofniet
het gaat erom of wij door de scheids punten hebben verloren
nou daar is het antwoord dus ja op
DUS IS ET ONTERECHT
Waarom zou een tukker een hekel aan Ajax hebben? Omdat ze Wielaert hebben gekocht?quote:
Wat zal jij je dan kut gevoeld hebben vorig jaar toen jouw clubbie met 2-1 daar ten onder gingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ajax - PSV 4-1
NEC- Ajax 2-4
Twente - Ajax 1-2
Ik denk ik laat de andere uitslagen maar weg en neem alleen een greepje uit de overwinningen op goeie tegenstanders. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ajax - PSV 4-1
NEC- Ajax 2-4
Twente - Ajax 1 0-2
Ik denk ik laat de andere uitslagen maar weg en neem alleen een greepje uit de overwinningen op goeie tegenstanders. [ afbeelding ]
Waarom zeurt ajaxpubliek altijd over supporters van andere clubs? De sfeer bij jullie is ook drama.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo kk triest is datGing bijna over me nek toen bij az uit
dom kut publiek dat ze hebben
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:59 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarom zeurt ajaxpubliek altijd over supporters van andere clubs? De sfeer bij jullie is ook drama.
Wat een kanker postquote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Gaat dit nog ergens over? En stop eens met dat gekankelijer dit en dat. Begint een beetje te vervelen. Krachtterm oke, maar dit doen jullie er gewoon om. En jullie zijn de lui die enkel het woord kanker kennen.
Het Legioen is overrated.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het stadion is dramatisch. De supporters op noord en zuid voral zijn gewoon prima. Huilies hou je altijd wel ertussen
Het legioen is lekker?
kanker..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef Biogarde het volgende:
En jullie zijn de lui die enkel het woord kanker kennen.
Perfect! Dan hebben jullie geen gas meer, en krijgen wij eens het geld van het gas dat we verdienen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Juicyhil het volgende:
Als de duitsers weer komen, zeggen we gewoon vanne: "Neem Groningen maar"
Dat jij hier durft te reageren zeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax!!!!!!!
En dan nog zeuren om die kaart ookgewoon terecht
Tevens ook wel een beetje naief als je suarez in je team hebt
Een voetbalkenner.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Waarom, daar had het van Ajax's kant niets mee te makenquote:
Maar hier hoort de TT zeker niet thuis.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, daar had het van Ajax's kant niets mee te maken.
het is 2009, ik ben zelf oud genoeg om me hier druk om te kunnen blijven maken, maar dat gaat echt niets helpen. Kanker is "gewoon" geaccepteerd tegenwoordig blijkbaar, net zoals ik 20 jaar geleden dingen riep die toen niet konden en nu echt voor kleuters zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hier hoort de TT zeker niet thuis.
* Hou het taalgebruik zo beschaafd mogelijk, zeker in de topictitels.
Bron
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is 2009, ik ben zelf oud genoeg om me hier druk om te kunnen blijven maken, maar dat gaat echt niets helpen. Kanker is "gewoon" geaccepteerd tegenwoordig blijkbaar, net zoals ik 20 jaar geleden dingen riep die toen niet konden en nu echt voor kleuters zijn.
Welkom in de echte wereld, je hoeft het niet leuk te vinden, maar je doet er niets aan.
het is niet anders. Ik zit nog wel eens in het OV (jaja, kom maar) en daar is "kijk die meisje, ze is kankerlekker" een compliment. Waarom zouden we tot in den treure proberen om dat op FOK! te censureren?quote:
Nou, kanker dan maar opquote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet anders. Ik zit nog wel eens in het OV (jaja, kom maar) en daar is "kijk die meisje, ze is kankerlekker" een compliment. Waarom zouden we tot in den treure proberen om dat op FOK! te censureren?
kanker is ook maar een woord. mocht er ook een medicijn tegenkomen dan roepen we over 10 jaar wel iets anders dodelijks om te shockeren.
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef GuyFawkes het volgende:
TS is zo'n nepfan die scheldt als zijn team 1 wedstrijd verliest. GadverdammeWaar waren de complimenten toen Ajax wel won?
Ga dood.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Joodeuuh worden toch wel kampioen![]()
![]()
Wacht maarquote:
-3 originaliteitquote:
Terechte gele kaart. Lullig, maar regels zijn regels.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens
WTF
Die 2e gele kaart van vertonghen
Nou als we het dus over arbitrale beslissingen hebben die ajax benadelen, dan zou het zonde zijn als ik dit typische voorbeeld van vandaag niet nog even zou aanhalen![]()
Ach man, als hij daarvoor geel moet krijgen kan je elke wedstrijd wel 6x rood gaan uitdelenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Terechte gele kaart. Lullig, maar regels zijn regels.
Dan moet ons arbitraire korps eens consequent worden inderdaad, maar dan zijn er behoorlijk wat wedstrijden die wegens gebrek aan spelers gestaakt moeten worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach man, als hij daarvoor geel moet krijgen kan je elke wedstrijd wel 6x rood gaan uitdelen![]()
In ieder geval zag ik verbetering ten opzichte van het vorige weekeinde, maar ik ben inderdaad niet overtuigd dat het arbitrale korps verbetering inzet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan moet ons arbitraire korps eens consequent worden inderdaad, maar dan zijn er behoorlijk wat wedstrijden die wegens gebrek aan spelers gestaakt moeten worden.
Desalniettemin een terechte 2e geel, de vermakelijke -wegtikkende- minuten in het stadion (mede dankzij van Basten) maakten het kersje op de taart.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
FOK! begint net de NOS te worden. Overal moet het over die stink-Ajax gaan.
Ajax voor, Ajax tijdens, Ajax na de wedstrijden. Kan er geen postquotum komen voor dit soort topics?
²
beter lezen dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:04 schreef JoaC het volgende:
Zeggen dat dit verlies door scheids kwam :' )
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.
Sorry, had verwacht dat je ajaxfan wasquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Sorry ik weet niks anders te zeggen![]()
[..]
beter lezen dat heb ik nooit gezegd
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:04 schreef JoaC het volgende:
Zeggen dat dit verlies door scheids kwam :' )
Ben ik ook, alleen daarom zeg ik niet dat dit perse de schuld van de scheids was.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sorry, had verwacht dat je ajaxfan was
Uilenberg mag vertrekken inderdaad, maar zeker niet alle wedstrijden worden slecht gefloten.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.
Jaap Uilenberg moet zijn conclusies trekken en per direct opstappen, wat een faalhaas is het toch ook met het in bescherming nemen van zijn flierefluiters.
indd Uilenbergquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.
Jaap Uilenberg moet zijn conclusies trekken en per direct opstappen, wat een faalhaas is het toch ook met het in bescherming nemen van zijn flierefluiters.
Nee dat is feyenoord die eens in de 20 jaar kampioen wordtquote:
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
indd Uilenberg![]()
Mario van den Ende moet zijn positie overnemen
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dat is feyenoord die eens in de 20 jaar kampioen wordt![]()
En TSsnij dan meteen je polsen door ofzo, huillie
Er zijn nog 14 wedstrijden ofzo te gaan en AZ hoeft nog maar 1 wedstrijd te verliezen (die in de Arena verliezen ze sowieso wel) en het komt goed
No way dat az in de arena punten haalt tegen Ajaxquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.
Hoeveel wed je?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
No way dat az in de arena punten haalt tegen Ajax
AZ wint zonder zich in te zetten en ajax verliest terwijl ze er vol voor gaan, dus ik zie het somber in voor jouquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je moederquote:
Ik verwacht van wel. Ajax speelt lang niet zo goed als AZ.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat jij verwacht kan me dus echt geen kanker schelenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ajax speelt lang niet zo goed als AZ.
heb je wel pics ervan?quote:
Alsof ze de laatste wedstrijden zo sprankelend spelen, tegen de Graafschap hadden ze over de hele wedstrijd gezien maar iets van 30% balbezitquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.
OKquote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof ze de laatste wedstrijden zo sprankelend spelen, tegen de Graafschap hadden ze over de hele wedstrijd gezien maar iets van 30% balbezit
Als de graafschap niet zo pauper was waren ze gewoon afgeslacht
Zonder goed voetbal heeft Az eigenlijk ook maar een matig team
Bovendien krijgen ze nog een zwaar programma de komende weken en wanneer de druk te hoog wordt gaan ze weer choken
Let op mijn woorden, Ajax wordt gewoon kampioen
Maar natuurlijk niet zonder eerst de lijdensweg vergroten door nacompetitie te spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef J.Herrer het volgende:
Nu ik toch de nostradamus uithang, vertel ik er ook maar meteen bij dat feyenoord degradeert
Die mag je wel even lenen van mij hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw vader.![]()
Even serieus: zover wil ik niet eens gaan.
Nopequote:
Hehe frustiequote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat jij verwacht kan me dus echt geen kanker schelen
Niks frustie, ik reageer op andere users ook gewoon normaal maar jij bent gewoon een kankerusertjequote:
Ik zie het al voor me, Excelsior tegen feyenoord voor een plek in de eredivisiequote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet zonder eerst de lijdensweg vergroten door nacompetitie te spelen![]()
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Excelsior tegen feyenoord voor een plek in de eredivisie
eerste wedstrijd 0-0, return in de kuip 0-0 en dan diep in de blessuretijd de 0-1![]()
Basisopstelling was niet veel op aan te merken. Als je je spits mist en een hoop middenvelders moet je gaan schuiven. Siem de Jong voorin was een gok. En met de wissels maakte hij Ajax sterker (niet sterk genoeg helaas). Van Basten doet zijn werk goed en als hij het team eenmaal het veld in heeft gestuurd kan hij nog maar minimaal bijstellen. En op de instelling hamert hij voortdurend.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
Klasse jongens, worden we weer geen kampioen. En van Basten goede opstellingen en wissels
Waarom heb jij het in godsnaam over die kakkerlakken? We staan zes godvergeten kankerpunten achter en jij hebt het over 010..quote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een mooi scenario ja![]()
Trouwens ik hoor die lui nog zeggen: "Jaa in ons jubileumjaar worden we kampioen"![]()
![]()
We zien et
http://fotoboek.fok.nl/user/149527quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
Vandaag ga ik een willekeurige Groninger kapot beuken![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ik snap deze nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
Ach.. Als suarez onder controle is en sulejmani geen zin heeft, dan blijft er van ajax ook niks over. Dat zagen we gisteren wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
Voetbal.
Mensen die depressief worden van een voetbaluitslag, alsof hun hele leven er om draait.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
FOK! begint net de NOS te worden. Overal moet het over die stink-Ajax gaan.
Ajax voor, Ajax tijdens, Ajax na de wedstrijden. Kan er geen postquotum komen voor dit soort topics?
²
idd. Amsterdam, Ajax en de rest.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeilijk te accepteren, he, dat alles om Amsterdam draait. [ afbeelding ]
Ten 1e begon ik er niet over maar reageerde ik op iemand anders.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom heb jij het in godsnaam over die kakkerlakken? We staan zes godvergeten kankerpunten achter en jij hebt het over 010..
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs de ballenjongen pwned Ajax:
[ afbeelding ]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs de ballenjongen pwned Ajax:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KANKER uitverkocht misschien?
8 februari er gewoon weer bijKOTS op GRONINGEN en wegereef.
Kotsen op een ploeg die van je heeft gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wegereef mag wel onder gekotst worden!Trotse papa van Eden
Feyenoooooordddddd doet het natuurlijk WEL goedquote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax!!!!!!!
En dan nog zeuren om die kaart ookgewoon terecht
Tevens ook wel een beetje naief als je suarez in je team hebt
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongen![]()
Jawel want hij geeft em nog een beuk, en die ballenjongen gooit juist de bal gelijk in de goede richting.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongen![]()
Oh right.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft em nog een beuk, en die ballenjongen gooit juist de bal gelijk in de goede richting.
Als ie em had willen dissen had ie beter die bal het stadion uit kunnen schieten
Een beuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft em nog een beuk
Een licht duwtje waardoor die bijna over de reclameborden valtquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een beuk?![]()
Een licht duwtje bedoel je.
Die ballenjongen doet eerst net alsof ie de bal aan Suarez geeft, maar dat doet ie niet.
Als Suarez eenmaal in de buurt is gooit ie hem heel flauw achter zijn rug langs Suarez heen.![]()
pwned.
Ja, dan is hij wel dapper. Maar voetballen zoals Suarez zal hij waarschijnlijk nooit doen, loser.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een beuk?![]()
Een licht duwtje bedoel je.
Die ballenjongen doet eerst net alsof ie de bal aan Suarez geeft, maar dat doet ie niet.
Als Suarez eenmaal in de buurt is gooit ie hem heel flauw achter zijn rug langs Suarez heen.![]()
pwned.
Ik denk niet dat hij er wakker van heeft gelegen. Hij heeft waarschijnlijk gedacht, laat die kansarme boeren ook zo nu en dan een verzetje hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suarez werd gister gewoon door iedereen vernederd.
Gaan we deze discussie weer oprakelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef Adidah het volgende:
Overigens vond ik het vreemd dat iedereen van Groningen zich zo tegen Suarez keerde. Hij heeft het toch goed gedaan voor de club? En de overstap naar Ajax was niet meer dan logisch.
Het is gewoon zo dat hij die transfer meer dan verdiende.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaan we deze discussie weer oprakelen?
Het gaat er ook niet om dat hij naar ajax ging, maar om zijn gedrag om een transfer te forceren. Huilen op training, huilen bij z'n zaakwaarnemer, huilen op de bestuurskamer van Nijland, huilen bij z'n arbitragezaak etc.
Uiteraard verdiende hij een transfer, hij speelde geweldig en dat wist iedereen. Dan is het toch normaal dat daar een schappelijke prijs voor wordt betaald? Dan kan van Geel wel aankomen met een bod van 2 miljoen, maar dan kan 'ie net zo goed niet komen. Op dat moment gaat van Geel in gesprek met de zaakwaarnemer van Suarez en belooft die jongen een gouden toekomst. Suarez wil naar ajax, maar Nijland (geen idee hoe je bij Feyenoord komt?) wil daar een goede prijs voor vangen. Dat er dan vervolgens een arbitragezaak aan te pas moet komen (die Suarez verliest btw.) voordat van Geel met een redelijk bod komt is dan ook belachelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat hij die transfer meer dan verdiende.
Verder is jullie directeur echt een huilie en een feyenerd sympathisant ( dit zeg ik neit zomaar, het is echt zo)
Daarom doet ie bij transfers naar ajax altijd moeilijk
Die jongen heeft ook een gouden toekomst dus ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Uiteraard verdiende hij een transfer, hij speelde geweldig en dat wist iedereen. Dan is het toch normaal dat daar een schappelijke prijs voor wordt betaald? Dan kan van Geel wel aankomen met een bod van 2 miljoen, maar dan kan 'ie net zo goed niet komen. Op dat moment gaat van Geel in gesprek met de zaakwaarnemer van Suarez en belooft die jongen een gouden toekomst. Suarez wil naar ajax, maar Nijland (geen idee hoe je bij Feyenoord komt?) wil daar een goede prijs voor vangen. Dat er dan vervolgens een arbitragezaak aan te pas moet komen (die Suarez verliest btw.) voordat van Geel met een redelijk bod komt is dan ook belachelijk.
Aldus de Ajax-supporter uit Heerenveen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook een gouden toekomst dus ik zie niet in wat daar mis mee is.
Over nijland, ik wil niet opscheppen ofzo, maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog en dan hoor je wel eens zo wat.
Nijland is gewoon een vies ettertje
Je ziet niet wat er mis mee is dat Suarez zich als een klein kind gedraagt zodra de clubs er niet uitkomen? hij heeft een contract voor 5 jaar en een boel talent, als hij gewoon was blijven spelen kwamen de clubs vanzelf wel weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook een gouden toekomst dus ik zie niet in wat daar mis mee is.
Over nijland, ik wil niet opscheppen ofzo, maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog en dan hoor je wel eens zo wat.
Nijland is gewoon een vies ettertje
Tweede ring zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog
Alle partijen gingen op hun manier over lijken. Je kunt Suarez niet aanrekenen dat hij hierin is meegegaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je ziet niet wat er mis mee is dat Suarez zich als een klein kind gedraagt zodra de clubs er niet uitkomen? hij heeft een contract voor 5 jaar en een boel talent, als hij gewoon was blijven spelen kwamen de clubs vanzelf wel weer.
Ehm ten 1e heeft het Hveen stadion geen 2e ring dus je faalt daar al in.quote:
Ohja want in het hedendaagse voetbal dient elke speler zijn contract uitquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je ziet niet wat er mis mee is dat Suarez zich als een klein kind gedraagt zodra de clubs er niet uitkomen? hij heeft een contract voor 5 jaar en een boel talent, als hij gewoon was blijven spelen kwamen de clubs vanzelf wel weer.
De ajax supporter uit Amsterdamquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
[..]
Aldus de Ajax-supporter uit Heerenveen.![]()
Ik zou niet bijdehand doen, wij zijn gewoon een puntje ingelopen op ajax!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Feyenoooooordddddd doet het natuurlijk WEL goed
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou niet bijdehand doen, wij zijn gewoon een puntje ingelopen op ajax!![]()
Omdat Suarez gewoon een held isquote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef Genius-F het volgende:
Waarom gaan al die ajacieden hier het gedrag van Suarez goedpraten (Zowel toen als nu).
[..]
humor? de keiharde feitenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
_!
Je kan er tenminste de humor van inzien
Dat is waar, maar het blijft humorquote:
Wat is er begrijpelijk aan? Hij naait de club waar hij toen alles aan te danken had. Ik kan trouwens wel begrijpen dat hij in jullie ogen een held is.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat Suarez gewoon een held is![]()
En het is ook meer dan begrijpelijk wat hij heeft gedaan, alleen dat zien die gronignenjosti's niet in![]()
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat is er begrijpelijk aan? Hij naait de club waar hij toen alles aan te danken had. Ik kan trouwens wel begrijpen dat hij in jullie ogen een held is.
Hebben we Sneijder belachelijk zitten maken toen hij vlak voor het seizoen vertrok ondanks dat hij aangaf te blijven? Dacht het niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ben trouwens benieuwd hoe een held ze het nog vinden als hij hetzelfde doet bij ajax als AC Milan oid intresse toont....
Want Sneijder weigerde te trainen en spande een arbitragezaak aan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Hebben we Sneijder belachelijk zitten maken toen hij vlak voor het seizoen vertrok ondanks dat hij aangaf te blijven? Dacht het niet.
Gaan jullie eerst maar eens wat centen bij elkaar schrapen in de hoop volgende seizoen een echte trainer te kunnen betalen
Sneijder startte geen arbitragezaak, ging voor goed geld weg. Suarez maakte een complete heisa daar, Sneijder niet, die is altijd loyaal gebleven.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Hebben we Sneijder belachelijk zitten maken toen hij vlak voor het seizoen vertrok ondanks dat hij aangaf te blijven? Dacht het niet.
Gaan jullie eerst maar eens wat centen bij elkaar schrapen in de hoop volgende seizoen een echte trainer te kunnen betalen
Voorlopig is Been nog steeds trainer van NEC hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Sneijder weigerde te trainen en spande een arbitragezaak aan?
En Mario is 123214596803keer beter dan heel die van basten
"nog" is inderdaad de correcte woordkeuzequote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Voorlopig is Been nog steeds trainer van NEC hoor
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
"nog" is inderdaad de correcte woordkeuze
Maar Verbeek had geen cent om uit te geven en als Been komt, komen er ook investeerders met 30 miljoenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Wat het probleem is, is dat Been misschien wel een goede trainer is, maar dat niet genoeg is.
Verbeek deed het bij Heerenveen ook uitstekend, maar kreeg feyenoord toch niet echt aan het voetballen. Terwijl de selectie daar toch echt niet slecht is.
Het is begrijpelijk dat een speler naar een club vertrekt waar zijn financiële positie aanzienlijk verbeterd. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je irl een baan aangeboden krijgt waar je bij wijze van spreken twee keer meer gaat verdienen, dan ga je toch ook niet zeggen, "Ik ga niet weg, want ik hou zoveel van dit bedrijf"quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Arcturus het volgende:
ajax![]()
altijd de scheids de schuld geven![]()
grow up.
Het gaat hier wel om profvoetballers en het is niet zo dat Suarez een hongerloon bij Groningen kreeg. Met 4 ton in het jaar heb je niks te klagen en dan kan je minstens het fatsoen opbrengen om te wachten tot je werkgever een fatsoenlijke vergoeding voor je krijgt. Groningen heeft hem daarnaast een kans geboden om zich te ontwikkelen en zijn kunsten in Europa te vertonen. Die jongen was natuurlijk ook verdomde goed, maar om dan meteen zo een vertrek te forceren is buiten alle perken. Als hij was gebleven en gewoon doorgespeeld had, dan kwam er vanzelf een club waarmee Groningen wel uit zou komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat een speler naar een club vertrekt waar zijn financiële positie aanzienlijk verbeterd. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je irl een baan aangeboden krijgt waar je bij wijze van spreken twee keer meer gaat verdienen, dan ga je toch ook niet zeggen, "Ik ga niet weg, want ik hou zoveel van dit bedrijf"_!
Inderdaad, Suarez = geweldige voetballer(als hij blijft staan a la Swerts) maar faalt als mensquote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om profvoetballers en het is niet zo dat Suarez een hongerloon bij Groningen kreeg. Met 4 ton in het jaar heb je niks te klagen en dan kan je minstens het fatsoen opbrengen om te wachten tot je werkgever een fatsoenlijke vergoeding voor je krijgt. Groningen heeft hem daarnaast een kans geboden om zich te ontwikkelen en zijn kunsten in Europa te vertonen. Die jongen was natuurlijk ook verdomde goed, maar om dan meteen zo een vertrek te forceren is buiten alle perken. Als hij was gebleven en gewoon doorgespeeld had, dan kwam er vanzelf een club waarmee Groningen wel uit zou komen.
Kijk bijvoorbeeld hoe een Elia het aanpakt, zo hoort het eigenlijk.
Het gaat ook niet alleen om het salaris, maar ook om de sportieve verbetering. Betere medespelers --> meer kansen per wedstrijd--> meer doelpunten --> meer kans om zich in de kijker te spelen voor een nog grotere club.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om profvoetballers en het is niet zo dat Suarez een hongerloon bij Groningen kreeg. Met 4 ton in het jaar heb je niks te klagen en dan kan je minstens het fatsoen opbrengen om te wachten tot je werkgever een fatsoenlijke vergoeding voor je krijgt. Groningen heeft hem daarnaast een kans geboden om zich te ontwikkelen en zijn kunsten in Europa te vertonen. Die jongen was natuurlijk ook verdomde goed, maar om dan meteen zo een vertrek te forceren is buiten alle perken. Als hij was gebleven en gewoon doorgespeeld had, dan kwam er vanzelf een club waarmee Groningen wel uit zou komen.
Kijk bijvoorbeeld hoe een Elia het aanpakt, zo hoort het eigenlijk.
Ohja want dat is niet eerder andersom neequote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
wat is dat toch dat bij gezeur, ajacieden altijd direct naar feyenoord gaan wijzen. Lijkt wel of die club soms belangrijker is dan hun eigen..
Zoals je zelf nu ook weet was daar natuurlijk geen sprake van op dat moment. Vandaar dat Suarez ook de arbitragezaak verloor, omdat er naast een financiële verbetering geen sprake was van een sportieve verbetering.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het salaris, maar ook om de sportieve verbetering. Betere medespelers --> meer kansen per wedstrijd--> meer doelpunten --> meer kans om zich in de kijker te spelen voor een nog grotere club.
Als je dat niet snapt![]()
Zonder te staken, en met verlengd contractquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en Elia komt in de zomervakantie wel hoor, maak je niet druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |