quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
Vandaag ga ik een willekeurige Groninger kapot beuken![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
Vandaag ga ik een willekeurige Groninger kapot beuken![]()
Ik snap deze nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
Zonder goed voetbal heeft Az eigenlijk ook maar een matig team
Ach.. Als suarez onder controle is en sulejmani geen zin heeft, dan blijft er van ajax ook niks over. Dat zagen we gisteren wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zonder goed voetbal heeft Az eigenlijk ook maar een matig team
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
Voetbal.
Mensen die depressief worden van een voetbaluitslag, alsof hun hele leven er om draait.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
FOK! begint net de NOS te worden. Overal moet het over die stink-Ajax gaan.
Ajax voor, Ajax tijdens, Ajax na de wedstrijden. Kan er geen postquotum komen voor dit soort topics?
²
idd. Amsterdam, Ajax en de rest.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeilijk te accepteren, he, dat alles om Amsterdam draait. [ afbeelding ]
Ten 1e begon ik er niet over maar reageerde ik op iemand anders.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom heb jij het in godsnaam over die kakkerlakken? We staan zes godvergeten kankerpunten achter en jij hebt het over 010..
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs de ballenjongen pwned Ajax:
[ afbeelding ]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs de ballenjongen pwned Ajax:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KANKER uitverkocht misschien?
8 februari er gewoon weer bijKOTS op GRONINGEN en wegereef.
Kotsen op een ploeg die van je heeft gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wegereef mag wel onder gekotst worden!Trotse papa van Eden
Feyenoooooordddddd doet het natuurlijk WEL goedquote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax!!!!!!!
En dan nog zeuren om die kaart ookgewoon terecht
Tevens ook wel een beetje naief als je suarez in je team hebt
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongen![]()
Jawel want hij geeft em nog een beuk, en die ballenjongen gooit juist de bal gelijk in de goede richting.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwoah volgens mij dist eerder (Suarez ? ) die ballenjongen![]()
Oh right.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft em nog een beuk, en die ballenjongen gooit juist de bal gelijk in de goede richting.
Als ie em had willen dissen had ie beter die bal het stadion uit kunnen schieten
Een beuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft em nog een beuk
Een licht duwtje waardoor die bijna over de reclameborden valtquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een beuk?![]()
Een licht duwtje bedoel je.
Die ballenjongen doet eerst net alsof ie de bal aan Suarez geeft, maar dat doet ie niet.
Als Suarez eenmaal in de buurt is gooit ie hem heel flauw achter zijn rug langs Suarez heen.![]()
pwned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |