abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 12:56:28 #252
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65416448
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een beuk?
Een licht duwtje bedoel je.

Die ballenjongen doet eerst net alsof ie de bal aan Suarez geeft, maar dat doet ie niet.
Als Suarez eenmaal in de buurt is gooit ie hem heel flauw achter zijn rug langs Suarez heen.

pwned .
Ja, dan is hij wel dapper. Maar voetballen zoals Suarez zal hij waarschijnlijk nooit doen, loser.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:14:54 #253
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65417007
Suarez werd gister gewoon door iedereen vernederd.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 26 januari 2009 @ 13:19:01 #254
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65417140
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suarez werd gister gewoon door iedereen vernederd.
Ik denk niet dat hij er wakker van heeft gelegen. Hij heeft waarschijnlijk gedacht, laat die kansarme boeren ook zo nu en dan een verzetje hebben.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:20:18 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65417183
suarez pnwde na afloop zijn teammaten ook nog even door in het shirtje van sankoh de kleedkamer in te komen.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:22:29 #256
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65417245
Overigens vond ik het vreemd dat iedereen van Groningen zich zo tegen Suarez keerde. Hij heeft het toch goed gedaan voor de club? En de overstap naar Ajax was niet meer dan logisch.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:25:48 #257
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65417370
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef Adidah het volgende:
Overigens vond ik het vreemd dat iedereen van Groningen zich zo tegen Suarez keerde. Hij heeft het toch goed gedaan voor de club? En de overstap naar Ajax was niet meer dan logisch.
Gaan we deze discussie weer oprakelen?
Het gaat er ook niet om dat hij naar ajax ging, maar om zijn gedrag om een transfer te forceren. Huilen op training, huilen bij z'n zaakwaarnemer, huilen op de bestuurskamer van Nijland, huilen bij z'n arbitragezaak etc.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65417435
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Gaan we deze discussie weer oprakelen?
Het gaat er ook niet om dat hij naar ajax ging, maar om zijn gedrag om een transfer te forceren. Huilen op training, huilen bij z'n zaakwaarnemer, huilen op de bestuurskamer van Nijland, huilen bij z'n arbitragezaak etc.
Het is gewoon zo dat hij die transfer meer dan verdiende.
Verder is jullie directeur echt een huilie en een feyenerd sympathisant ( dit zeg ik neit zomaar, het is echt zo )
Daarom doet ie bij transfers naar ajax altijd moeilijk
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 26 januari 2009 @ 13:30:56 #259
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65417521
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat hij die transfer meer dan verdiende.
Verder is jullie directeur echt een huilie en een feyenerd sympathisant ( dit zeg ik neit zomaar, het is echt zo )
Daarom doet ie bij transfers naar ajax altijd moeilijk
Uiteraard verdiende hij een transfer, hij speelde geweldig en dat wist iedereen. Dan is het toch normaal dat daar een schappelijke prijs voor wordt betaald? Dan kan van Geel wel aankomen met een bod van 2 miljoen, maar dan kan 'ie net zo goed niet komen. Op dat moment gaat van Geel in gesprek met de zaakwaarnemer van Suarez en belooft die jongen een gouden toekomst. Suarez wil naar ajax, maar Nijland (geen idee hoe je bij Feyenoord komt?) wil daar een goede prijs voor vangen. Dat er dan vervolgens een arbitragezaak aan te pas moet komen (die Suarez verliest btw.) voordat van Geel met een redelijk bod komt is dan ook belachelijk.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65417678
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Uiteraard verdiende hij een transfer, hij speelde geweldig en dat wist iedereen. Dan is het toch normaal dat daar een schappelijke prijs voor wordt betaald? Dan kan van Geel wel aankomen met een bod van 2 miljoen, maar dan kan 'ie net zo goed niet komen. Op dat moment gaat van Geel in gesprek met de zaakwaarnemer van Suarez en belooft die jongen een gouden toekomst. Suarez wil naar ajax, maar Nijland (geen idee hoe je bij Feyenoord komt?) wil daar een goede prijs voor vangen. Dat er dan vervolgens een arbitragezaak aan te pas moet komen (die Suarez verliest btw.) voordat van Geel met een redelijk bod komt is dan ook belachelijk.
Die jongen heeft ook een gouden toekomst dus ik zie niet in wat daar mis mee is.
Over nijland, ik wil niet opscheppen ofzo, maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog en dan hoor je wel eens zo wat.
Nijland is gewoon een vies ettertje
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_65417822
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Die jongen heeft ook een gouden toekomst dus ik zie niet in wat daar mis mee is.
Over nijland, ik wil niet opscheppen ofzo, maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog en dan hoor je wel eens zo wat.
Aldus de Ajax-supporter uit Heerenveen.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:39:39 #262
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65417826
quote:

[..]

Je ziet niet wat er mis mee is dat Suarez zich als een klein kind gedraagt zodra de clubs er niet uitkomen? hij heeft een contract voor 5 jaar en een boel talent, als hij gewoon was blijven spelen kwamen de clubs vanzelf wel weer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65417918
quote:
maar mijn vader zit bij Heerenveen redelijk hoog
Tweede ring zeker
  maandag 26 januari 2009 @ 13:44:56 #264
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65417986
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Je ziet niet wat er mis mee is dat Suarez zich als een klein kind gedraagt zodra de clubs er niet uitkomen? hij heeft een contract voor 5 jaar en een boel talent, als hij gewoon was blijven spelen kwamen de clubs vanzelf wel weer.
Alle partijen gingen op hun manier over lijken. Je kunt Suarez niet aanrekenen dat hij hierin is meegegaan.
pi_65418078
Topic kapers

Ajax wordt gewoon kampioen. punt uit.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_65418207
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tweede ring zeker
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65418345
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tweede ring zeker
Ehm ten 1e heeft het Hveen stadion geen 2e ring dus je faalt daar al in.
En ten tweede hoef ik jou er verder niks over te zeggen en et kan me eigenlijk ook geen kankerschelen wat jij er over zegt want die post was niet tegen jou gericht. Kutusertje
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ohja want in het hedendaagse voetbal dient elke speler zijn contract uit
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:

[..]

Aldus de Ajax-supporter uit Heerenveen.
De ajax supporter uit Amsterdam ( over een half maandje )
pi_65418830
Waarom gaan al die ajacieden hier het gedrag van Suarez goedpraten (Zowel toen als nu) .
pi_65418906
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef B4CO het volgende:

[..]

Feyenoooooordddddd doet het natuurlijk WEL goed
Ik zou niet bijdehand doen, wij zijn gewoon een puntje ingelopen op ajax!
pi_65418933
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_!

Je kan er tenminste de humor van inzien
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_65418973
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef Genius-F het volgende:
Waarom gaan al die ajacieden hier het gedrag van Suarez goedpraten (Zowel toen als nu) .
Omdat Suarez gewoon een held is
En het is ook meer dan begrijpelijk wat hij heeft gedaan, alleen dat zien die gronignenjosti's niet in
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

pi_65419019
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

_!

Je kan er tenminste de humor van inzien
humor? de keiharde feiten
pi_65419042
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

humor? de keiharde feiten
Dat is waar, maar het blijft humor
Oplosing is simpel.
pi_65419259
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Omdat Suarez gewoon een held is
En het is ook meer dan begrijpelijk wat hij heeft gedaan, alleen dat zien die gronignenjosti's niet in
Wat is er begrijpelijk aan? Hij naait de club waar hij toen alles aan te danken had. Ik kan trouwens wel begrijpen dat hij in jullie ogen een held is.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:21:48 #275
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65419297
ajax
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')