Soms zou dat wel handig zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:59 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heeft haar poes een bril . ?
Was dat nou weerquote:
Is sexuelecontactlenzen geen optie?quote:
Alstublieft een keer of viefquote:
+ of -quote:
Tijd voor FANN om naar bed te gaanquote:
quote:
van wie ben jij d'r eigenlijk 1? stel je is netjes voor, vodquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is sexuelecontactlenzen geen optie?
Wat is jou probleem eigenlijk..quote:
Ik dacht dat jij het wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
van wie ben jij d'r eigenlijk 1? stel je is netjes voor, vod?
Heb je ff?quote:
Van wie ben jij er 1 ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Moet dat nou elke keer . . . ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Mwah, ging mij gewoon over de smiley.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen ...........
Ja hoorquote:
Ziekquote:
Wéér zo'n muts die geen snuif in d'r harses heeft.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ging mij gewoon over de smiley.
Maar doodvallen moet je!
OOOOH, echt, val ook lekker dood met je Libelle commentaar.quote:
a, is dat hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wéér zo'n muts die geen snuif in d'r harses heeft.
Dat vragen ze hier in die dorpen ook altijd.quote:
Sooo we zijn er weer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
OOOOH, echt, val ook lekker dood met je Libelle commentaar.
hee gertje! zoals het er nu naar uitziet kan ik in maart op vakantie een monat, dusch dan maar voor de tweede optie alhoewel de arena inderdaad klote is wat betreft de audio. een keer geweest in dat hol naar de stones, hoorde ieder gezongen woord drie keer (en had nog ruzie met een kamper ook omdat ie bier over me wijf gooidequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Gert het volgende:
WJ zie ik je nu nog aan het hek dan, AHOY maart, of ga je naar die KANKER ARENA?
Dit is ook groot incestdorp.. maar dan met klones en soms is het niet zo en soms zijn ze aangenaam ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in die dorpen ook altijd.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
Ja, was een lekkere kankervakantie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sooo we zijn er weer.Leuk gehad op vakantie btw
hier ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoi NMNS!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heee!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury, staat je oto een beetje gristelijk vandaag
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardquote:
hee nmnsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik aan het bier zit, schiet niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..
Oh nee he ???quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
Nu moet je zelf iets bedenken in plaats van het meelopertje te zijn.
niet zo moeilijk doen maar alles lekker simpel houden anders moet je dootquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
WJ, lekkere ventquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns, ouwe relnicht! hoe is ie
?
Zo eerlijk hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Euh, like, nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, vakantiegangert....zit je weer in 't ritme
lag je weer te pitten fatso?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tis simpel niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Ik ben 100% Nederlander, zowel vader en moeder zijn Nederlands.
Ik heb geen strafblad.
Ik heb geen ingehouden rijbewijs wegens het rijden onder invloed.
Ik heb geen voorwaardelijke straf wegens huiselijk geweld.
Ik heb geen straatverbod
Ik heb geen voorwaardelijk wegens kindermishandeling.
Ik hoef niet te trouwen om een rechter te overtuigen van mijn goed gedrag.
Heb ik dan een goede burgerlijke staat?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.![]()
Ooowh en hoi![]()
Ik ben SpiekerJozef en . . . . .
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentjequote:
Linkjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
Nee en nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liehiesje.....al een nieuwe vriend (met woning)?![]()
![]()
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
URL!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet,
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.![]()
Nu heb ik het weer gedaan.
En wederom nee!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
Wat is er met blond en leuk gebeurtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
Een ban denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met blond en leuk gebeurt
meldtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan niet, bitchquote:
Is die blonde al gevlucht dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
nu allemaal weer lief doen, dit gaat me aan 't hart![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
nu allemaal weer lief doen, dit gaat me aan 't hart![]()
Bekijk deze YouTube-video
En dan moet ze hem emailen?quote:
Of het forum is 18 +quote:
Das coolquote:
Was jij dat?quote:
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permbanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
och arme, shoot yourself, fatbodyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.![]()
Nu heb ik het weer gedaan.
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permban![]()
Geintjuh, 't gaat hartstikke leuk eigenlijk
Mooi ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent niet vaak meer online, dus het zal wel goed gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.
Laat me raden, NZ is adminquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi ..Waarom een forum dan.?? Iets interessants ozo .. Bedoel daar gaat tijd in zitten
Geloof je me als ik je veel succes wensch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Jawel, ik neem aan dat je 't hier lekker rustig vond zonder NMNS?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Geloof je me als ik je veel succes wensch?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mij![]()
hoewel het me wel weer effe lekker opvrolijktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga niet huppelen ..... flikker maar op met je maradonna
Kijk....zo komen we ergensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Was niet eens de intentiequote:
Blijft heerlijk.quote:
Val lekker dood, humorloos kutwijf:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging typesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
*op gaat schieten met z'n jointjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Val lekker dood, humorloos kutwijf:![]()
"Life is a tunnel, with no light at the end!"
Hidihoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
Oepsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Val lekker dood, humorloos kutwijf:![]()
"Life is a tunnel, with no light at the end!"
Jij eerst?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
och arme, shoot yourself, fatbody![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel esquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij eerst?
Jouw oogappeltje heeft al een date met iemand anders van dit topic.
Je weetzzz die ene waar jij zo op zit te geilen...![]()
Doen ik ook Coos. Iedereen die binnenkomt wordt gelijk moderatorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
Gefeliciteerd.quote:
en ik ben van de leg...... da's nog erger........quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
wat een gezelligheid, sjeempie, ben helemaal van de rel
ik zat al op je te wachtenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij eerst?
Jouw oogappeltje heeft al een date met iemand anders van dit topic.
Je weetzzz die ene waar jij zo op zit te geilen...![]()
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
godver de godverquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*vindt Fann keilief, maar ja, 't blijft een wijf![]()
't Komt wel goed met jou, ouwe sterrenkijkertquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
Tering, ja.quote:
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe ff niet zo blond grijs.
Het druipt ervan af in zijn posts tegen iemand.
Oh, nah, ok! Dan vind ik je toch een kutwijfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
godver de godver
je moet me een KUTWIJF vinden...........![]()
dat was de bedoeling.......
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ben van de leg...... da's nog erger........
kompd'ranquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!
En dan niet wéér Love In Vain, maar wel uit dezelfde periode.
Ik vertel je nog nét niet op welke groef je de naald moet zetten, toch?
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.
ik begrijp je helemaalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?
Vorige keer had je ook al zoiets, dat je op reactie van APK en mij zat te wachten en die verwachte.
edit: dat zeg je dan altijd achteraf.
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoor
Maar wij nietquote:
Ik ga voor de eisprong....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
En je heb nog wel de vaseline warm staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
Dan moet je effe bellen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
En je heb nog wel de vaseline warm staan.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wij niet![]()
Dus vertel op, op wie zit jij stiekem te geilen
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
't Zal wel weer Whiskey zijn, daar flirt je best mee zo af en toequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga voor de eisprong....![]()
Listening! Wel tof, though grijsgedraaid. Maar een tijd niet gehoord, en het is goed!quote:
Nou Simpel niets staat je meer in de weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik het
Ja, Petertje, las het onderweg hier naar toe....snijden in die buurt lijkt mij niet echt fijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.
3 dagen bij die bar van van der valk op je gewacht, m'n geduld was op (ik wist het welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
quote:
Die van de APK?quote:
Ja, heeft best lang geduurd zie ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Hey Blommetje, Fok! lag de hele dag in onderhoud
ja 327 euro, wel inclusief kleine beurt, maar viel me wel tegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van de APK?
Het leken kleine dingetjes, maar het totaalbedrag loopt zo snel op
nou, nergens niet om, maar je hebt heel lang de tijd gehad.quote:
Ga er maar eens een half uur achter elkaar naar kijken, dan zul je een verrassende ontdekking doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, nergens niet om, maar je hebt heel lang de tijd gehad.
En dat dit er dan uitkomt valt me een beetje tegen.\
doe ik bij de volgende downtimequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga er maar eens een half uur achter elkaar naar kijken, dan zul je een verrassende ontdekking doen.
Voor die reparaties die je hier opsomde? Da's pittig. En klote.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:00 schreef blomst het volgende:
ja 327 euro, wel inclusief kleine beurt, maar viel me wel tegen.
En meteen durft niemand meer te posten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig dat FOK! weer in de lucht is, en uit alle hoeken en gaten meteen users komen om te gaan posten.
Ik heb de hele dag nuttig besteed, en zette 10 minuten geleden mijn pc pas aan.
Een onvervalste topickiller dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En meteen durft niemand meer te posten.
Dan gister wel, als in genezen, nog nietquote:
Er zit dus vooruitgang in en dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan gister wel, als in genezen, nog nietLief dat je het vraagt
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef blomst het volgende:
Sly is ook weer bezig, hij schijnt nu een smsje te hebben gehad dat Claire en |Huub gaan scheiden.
Sly wil er nog wat aan verdienen denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)
hoe dan???? een aanklacht??? wilt tie dat verdienenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Sly wil er nog wat aan verdienen denk ik
roem, bekendheid??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoe dan???? een aanklacht??? wilt tie dat verdienen
Helemaal eens. Je moet welhaast een hekel aan je (betalende) leden hebben om zoiets als vandaag te flikkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef versabommie het volgende:
fok... mysql... lutsers...
waarom niet een fatsoenlijke database gebruiken ipv die hobbyistenzooi! ??
(geef maar geen antwoord heb deze discussie al eens vet gevoerd elders in een topic met alle ict-nerdies van fok)
Dan zijn de meesten blauw toch?quote:
Haha, je hebt het goed door (dat mijn ava oranje is als ik onder invloed ben)quote:
Ik dus oranjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zijn de meesten blauw toch?
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig
EDIT: Hoi Dementor
Ben je weggeweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Ik was ook niet lekker afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaaldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht die is een paar dagen met zijn Juud weggeweest.
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaald
Oja, dat klopt idd, zag dat op de blog van Breulsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.quote:
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.
Ben niet op de hoogte van de dialecten her en der, maar hier in de buurt staat buizen gelijk aan pijpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.
Het is afgelopen. HET PUNT IS BINNEN!![]()
Effe buizen.
Geen id, kijk daar nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo voor ons is ook alles weer achter de rug. Heb net even op weblog huub gelezen zeg. Is er nu een schriftelijke RLS bezig of zo?
Er zitten een stelletje randdebielen debiel te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo voor ons is ook alles weer achter de rug. Heb net even op weblog huub gelezen zeg. Is er nu een schriftelijke RLS bezig of zo?
Ja dat blijkt wel af en toe erg moeten lachen erom.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten een stelletje randdebielen debiel te zijn.
Ze hebben het er erg druk mee.
Daar draait Gert ook z'n hand niet voor om.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar hier in de buurt staat buizen gelijk aan pijpen
Wordt -1 deze nacht. laat maar lekker strooien.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
zit net naar buiten te kijken zijn ze als een gek aan het strooien. Beetje in de war volgens mij vriest het niet eens.
Gert leest niet meer mee, is aan het buizenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar draait Gert ook z'n hand niet voor om.
Buizen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gert leest niet meer mee, is aan het buizen
Ah, dat is buiten mijn straatje iigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Synoniem voor pijpen. capisci ?
Jij woont niet in Italie?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, dat is buiten mijn straatje iig
Ben het helemaal met je eens Bommels. Ik weet na een paar maanden de namen al niet eens meer. Soms denk ik ook weleens, hebben die lui niets anders te doen dan dat gemiep over die z.g. BN-ers. En dan zeker de BN-ers uit de RLS. Wat hebben die nou helemaal gepresteerd?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)
Buizen is slangggggg voor zuipen...taal van beneden de rivierenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Synoniem voor pijpen. Capisci ?
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
Buizen is slangggggg voor zuipen...taal van beneden de rivieren
Ben het er niet mee eens. Velen hier hebben het er vaak over een nieuwe RLS, MET streams. Daar kun je van houden of niet. Feit is wel dat dit subforum er is door de RLS, en Fok! is groot genoeg om ergens anders uit te hangen als RLS je niet bevalt. Maar het schijnt lekker te kletsen en te rellen hier, soms gewild soms ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Bommels. Ik weet na een paar maanden de namen al niet eens meer. Soms denk ik ook weleens, hebben die lui niets anders te doen dan dat gemiep over die z.g. BN-ers. En dan zeker de BN-ers uit de RLS. Wat hebben die nou helemaal gepresteerd?
En Bart snap ik eik ook niet. Ga wat leuks doen jongen. Je hebt het in je. Of heb je een post traumatisch stress stoornis opgelopen na drie maanden Hummie. Heel begrijpelijk als al je verantwoordelijkheden je uit handen worden genomen drie maanden lang. Ik zag wel tekenen van opstand maar uiteindelijk toch steeds weer die onderwerping aan Hummel. Dat vreet aan je dat heel Nederland dat gezien heeft en nu wil je je revancheren.
Laat die RLS dombo's schieten (wat zullen ze nu helemaal te melden hebben waar Nederland op zit te wachten?) en ga leuke programma's maken over het leven van vandaag de dag. Leuke gesprekken met mensen uit de shop of zo.
Ik ook . Als in kijkbuizen .quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.
Wie, ikkequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Dementor het volgende:
Fuckin' griep.
Ik ben weer weg, tot later!
Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Dementor het volgende:
Fuckin' griep.
Ik ben weer weg, tot later!
quote:
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like thatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken jou nog niet echt, maar zag je wel vaker posten
Ik ook niet, ben al vele jaren niet meer bij de medicijnman geweest, maar dan ook niet gaan zitten mauwen jijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.
Haha okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like that
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
morgen weer groen, van de misselijkheidquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
Spreekwoordelijk gezien wel maar die andere avatar van mij was alleen oranje beschikbaar dus vandaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
Haha, nou hopelijk niet, moet daar eigenlijk nog een aparte avatar voor laten maken, de "kater" variantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
morgen weer groen, van de misselijkheid
Oja, ik ga een wijntje pakken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig![]()
Wat drinken jullie vanavond?
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Red winequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
ik begon met cola....toen wodka cola...en nu....de cola is op dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
rode gazeusequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Bavariaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig je leven is terugquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Wat is dat precies ook al weer?quote:
Lekkerquote:
Ja, maar ik zou dan zelf weten dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.
Dat heb ik al heel lang niet gedronken, dat is lekkolquote:
En tegen jezelf liegen is nog erger dan tegen een ander liegenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan zelf weten dat het niet waar is.
Wit vind ik niet echt lekker, dronk altijd rood en soms een bieravond, maar NOOIT door elkaar dan gaat het mis.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik zit ook aan de rode wijn, terwijl ik altijd een trouwe witte wijn drinkster was, ik ben sinds een weekje even overgestapt en ik moet zeggen dat het wel bevalt.
Proost
Nah ik schaam me er gewoon niet voor. Ik heb vandaag niets nuttigs gedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tegen jezelf liegen is nog erger dan tegen een ander liegen
Ik heb geleerd:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wit vind ik niet echt lekker, dronk altijd rood en soms een bieravond, maar NOOIT door elkaar dan gaat het mis.....
Lijkt me erg lekker, toch eens proberen, staat gewoon gazeuse op?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
rode frisdrank met heel veeel prik.
Idd dat is de slogan en de spreukquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geleerd:
Bier na wijn geeft venijn en wijn naar bier geeft plezier![]()
Maar nou ben ik niet zo van het bier, dus ik drink het sowieso niet door elkaar
Daar waar zaterdagen voor zijn, doen waar je zin in heb.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik schaam me er gewoon niet voor. Ik heb vandaag niets nuttigs gedaan.![]()
Ik wilde nog heel even de stad in, maar al snel had ik zelfs daar geen zin in.
Ik heb wel thee gedronken, veel thee.
En uitgeslapen....
Ohwja, ik ben naar de winkel geweest, dat dan weer wel.
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker, toch eens proberen, staat gewoon gazeuse op?
Ja, je verbiedde me streng te gaan slowchatten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag je post op de down-site, had je dat nog gelezen?
Ah, ga ik eens kijken dan, thnxquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine op
Maar er zit wel prik op?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine op
Ik heb ook lopen rennen, lesgegeven, en wat geschoten, met een schietgeweerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waar zaterdagen voor zijn, doen waar je zin in heb.
Ik heb niet gedaan waar ik zin in had, ik heb lopen rennen, regelen en zorgen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, je verbiedde me streng te gaan slowchatten.
Toen ben ik maar iets nuttigs gaan doen.
Soury!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
En nu gaan we zuipen en roken tegelijk[ afbeelding ]
Waar heb je op geschoten dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen rennen, lesgegeven, en wat geschoten, met een schietgeweer
Dat is dat spul uit de fabeltjeskrant tochquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar had je ook champagne pils van. dat bruine gazeuse spulquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja veel
en onder hetmerk raak kun je het volgens mij ook nog wel krijgen.
GMTAquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
En nu gaan we zuipen en roken tegelijk[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |