Laat me raden, NZ is adminquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi ..Waarom een forum dan.?? Iets interessants ozo .. Bedoel daar gaat tijd in zitten
Geloof je me als ik je veel succes wensch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Jawel, ik neem aan dat je 't hier lekker rustig vond zonder NMNS?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Geloof je me als ik je veel succes wensch?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mij![]()
hoewel het me wel weer effe lekker opvrolijktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga niet huppelen ..... flikker maar op met je maradonna
Kijk....zo komen we ergensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Was niet eens de intentiequote:
Blijft heerlijk.quote:
Val lekker dood, humorloos kutwijf:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging typesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
*op gaat schieten met z'n jointjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Val lekker dood, humorloos kutwijf:![]()
"Life is a tunnel, with no light at the end!"
Hidihoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
Oepsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Val lekker dood, humorloos kutwijf:![]()
"Life is a tunnel, with no light at the end!"
Jij eerst?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
och arme, shoot yourself, fatbody![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel esquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij eerst?
Jouw oogappeltje heeft al een date met iemand anders van dit topic.
Je weetzzz die ene waar jij zo op zit te geilen...![]()
Doen ik ook Coos. Iedereen die binnenkomt wordt gelijk moderatorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
Gefeliciteerd.quote:
en ik ben van de leg...... da's nog erger........quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
wat een gezelligheid, sjeempie, ben helemaal van de rel
ik zat al op je te wachtenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij eerst?
Jouw oogappeltje heeft al een date met iemand anders van dit topic.
Je weetzzz die ene waar jij zo op zit te geilen...![]()
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
godver de godverquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*vindt Fann keilief, maar ja, 't blijft een wijf![]()
't Komt wel goed met jou, ouwe sterrenkijkertquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
Tering, ja.quote:
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe ff niet zo blond grijs.
Het druipt ervan af in zijn posts tegen iemand.
Oh, nah, ok! Dan vind ik je toch een kutwijfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
godver de godver
je moet me een KUTWIJF vinden...........![]()
dat was de bedoeling.......
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ben van de leg...... da's nog erger........
kompd'ranquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!
En dan niet wéér Love In Vain, maar wel uit dezelfde periode.
Ik vertel je nog nét niet op welke groef je de naald moet zetten, toch?
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.
ik begrijp je helemaalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?
Vorige keer had je ook al zoiets, dat je op reactie van APK en mij zat te wachten en die verwachte.
edit: dat zeg je dan altijd achteraf.
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoor
Maar wij nietquote:
Ik ga voor de eisprong....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
En je heb nog wel de vaseline warm staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
Dan moet je effe bellen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
En je heb nog wel de vaseline warm staan.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wij niet![]()
Dus vertel op, op wie zit jij stiekem te geilen
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
't Zal wel weer Whiskey zijn, daar flirt je best mee zo af en toequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga voor de eisprong....![]()
Listening! Wel tof, though grijsgedraaid. Maar een tijd niet gehoord, en het is goed!quote:
Nou Simpel niets staat je meer in de weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik het
Ja, Petertje, las het onderweg hier naar toe....snijden in die buurt lijkt mij niet echt fijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.
3 dagen bij die bar van van der valk op je gewacht, m'n geduld was op (ik wist het welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
quote:
Die van de APK?quote:
Ja, heeft best lang geduurd zie ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Hey Blommetje, Fok! lag de hele dag in onderhoud
ja 327 euro, wel inclusief kleine beurt, maar viel me wel tegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van de APK?
Het leken kleine dingetjes, maar het totaalbedrag loopt zo snel op
nou, nergens niet om, maar je hebt heel lang de tijd gehad.quote:
Ga er maar eens een half uur achter elkaar naar kijken, dan zul je een verrassende ontdekking doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, nergens niet om, maar je hebt heel lang de tijd gehad.
En dat dit er dan uitkomt valt me een beetje tegen.\
doe ik bij de volgende downtimequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga er maar eens een half uur achter elkaar naar kijken, dan zul je een verrassende ontdekking doen.
Voor die reparaties die je hier opsomde? Da's pittig. En klote.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:00 schreef blomst het volgende:
ja 327 euro, wel inclusief kleine beurt, maar viel me wel tegen.
En meteen durft niemand meer te posten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig dat FOK! weer in de lucht is, en uit alle hoeken en gaten meteen users komen om te gaan posten.
Ik heb de hele dag nuttig besteed, en zette 10 minuten geleden mijn pc pas aan.
Een onvervalste topickiller dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En meteen durft niemand meer te posten.
Dan gister wel, als in genezen, nog nietquote:
Er zit dus vooruitgang in en dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan gister wel, als in genezen, nog nietLief dat je het vraagt
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef blomst het volgende:
Sly is ook weer bezig, hij schijnt nu een smsje te hebben gehad dat Claire en |Huub gaan scheiden.
Sly wil er nog wat aan verdienen denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)
hoe dan???? een aanklacht??? wilt tie dat verdienenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Sly wil er nog wat aan verdienen denk ik
roem, bekendheid??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoe dan???? een aanklacht??? wilt tie dat verdienen
Helemaal eens. Je moet welhaast een hekel aan je (betalende) leden hebben om zoiets als vandaag te flikkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef versabommie het volgende:
fok... mysql... lutsers...
waarom niet een fatsoenlijke database gebruiken ipv die hobbyistenzooi! ??
(geef maar geen antwoord heb deze discussie al eens vet gevoerd elders in een topic met alle ict-nerdies van fok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |