quote:
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury, staat je oto een beetje gristelijk vandaag
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardquote:
hee nmnsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
Ik vergeet steeds dat ik aan het bier zit, schiet niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..
Oh nee he ???quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
Nu moet je zelf iets bedenken in plaats van het meelopertje te zijn.
niet zo moeilijk doen maar alles lekker simpel houden anders moet je dootquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
WJ, lekkere ventquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns, ouwe relnicht! hoe is ie
?
Zo eerlijk hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Euh, like, nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, vakantiegangert....zit je weer in 't ritme
lag je weer te pitten fatso?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tis simpel niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Ik ben 100% Nederlander, zowel vader en moeder zijn Nederlands.
Ik heb geen strafblad.
Ik heb geen ingehouden rijbewijs wegens het rijden onder invloed.
Ik heb geen voorwaardelijke straf wegens huiselijk geweld.
Ik heb geen straatverbod
Ik heb geen voorwaardelijk wegens kindermishandeling.
Ik hoef niet te trouwen om een rechter te overtuigen van mijn goed gedrag.
Heb ik dan een goede burgerlijke staat?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.![]()
Ooowh en hoi![]()
Ik ben SpiekerJozef en . . . . .
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentjequote:
Linkjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
Nee en nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liehiesje.....al een nieuwe vriend (met woning)?![]()
![]()
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
URL!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet,
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.![]()
Nu heb ik het weer gedaan.
En wederom nee!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
Wat is er met blond en leuk gebeurtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
Een ban denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met blond en leuk gebeurt
meldtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan niet, bitchquote:
Is die blonde al gevlucht dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ziet kans schoon![]()
Neuken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
nu allemaal weer lief doen, dit gaat me aan 't hart![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
nu allemaal weer lief doen, dit gaat me aan 't hart![]()
Bekijk deze YouTube-video
En dan moet ze hem emailen?quote:
Of het forum is 18 +quote:
Das coolquote:
Was jij dat?quote:
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permbanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
och arme, shoot yourself, fatbodyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.![]()
Nu heb ik het weer gedaan.
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permban![]()
Geintjuh, 't gaat hartstikke leuk eigenlijk
Mooi ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent niet vaak meer online, dus het zal wel goed gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |