WJ, lekkere ventquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns, ouwe relnicht! hoe is ie
?
Zo eerlijk hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
Nu moet je zelf iets bedenken in plaats van het meelopertje te zijn.
Euh, like, nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, vakantiegangert....zit je weer in 't ritme
lag je weer te pitten fatso?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
Tis simpel niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
quote:Ik ben 100% Nederlander, zowel vader en moeder zijn Nederlands.
Ik heb geen strafblad.
Ik heb geen ingehouden rijbewijs wegens het rijden onder invloed.
Ik heb geen voorwaardelijke straf wegens huiselijk geweld.
Ik heb geen straatverbod
Ik heb geen voorwaardelijk wegens kindermishandeling.
Ik hoef niet te trouwen om een rechter te overtuigen van mijn goed gedrag.
Heb ik dan een goede burgerlijke staat?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, als dan niemand z'n excuses aanbiedt.![]()
Ooowh en hoi![]()
Ik ben SpiekerJozef en . . . . .
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentjequote:
Linkjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
Nee en nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liehiesje.....al een nieuwe vriend (met woning)?![]()
![]()
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo eerlijk hoeft nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet, prik mij daar wezenloos, 't loopt als een tiet en ik heb nooit met niemand ruzie daar. 't Gaat fijn daar in m'n eentje![]()
![]()
En ik ben ook blauw daar
URL!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pleurt op, was druk skattie, heb in m'n eentje een eigen forum opgezet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |