Soms zou dat wel handig zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:59 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heeft haar poes een bril . ?
Was dat nou weerquote:
Is sexuelecontactlenzen geen optie?quote:
Alstublieft een keer of viefquote:
+ of -quote:
Tijd voor FANN om naar bed te gaanquote:
quote:
van wie ben jij d'r eigenlijk 1? stel je is netjes voor, vodquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is sexuelecontactlenzen geen optie?
Wat is jou probleem eigenlijk..quote:
Ik dacht dat jij het wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
van wie ben jij d'r eigenlijk 1? stel je is netjes voor, vod?
Heb je ff?quote:
Van wie ben jij er 1 ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Moet dat nou elke keer . . . ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Mwah, ging mij gewoon over de smiley.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen ...........
Ja hoorquote:
Ziekquote:
Wéér zo'n muts die geen snuif in d'r harses heeft.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ging mij gewoon over de smiley.
Maar doodvallen moet je!
OOOOH, echt, val ook lekker dood met je Libelle commentaar.quote:
a, is dat hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wéér zo'n muts die geen snuif in d'r harses heeft.
Dat vragen ze hier in die dorpen ook altijd.quote:
Sooo we zijn er weer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
OOOOH, echt, val ook lekker dood met je Libelle commentaar.
hee gertje! zoals het er nu naar uitziet kan ik in maart op vakantie een monat, dusch dan maar voor de tweede optie alhoewel de arena inderdaad klote is wat betreft de audio. een keer geweest in dat hol naar de stones, hoorde ieder gezongen woord drie keer (en had nog ruzie met een kamper ook omdat ie bier over me wijf gooidequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Gert het volgende:
WJ zie ik je nu nog aan het hek dan, AHOY maart, of ga je naar die KANKER ARENA?
Dit is ook groot incestdorp.. maar dan met klones en soms is het niet zo en soms zijn ze aangenaam ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in die dorpen ook altijd.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
Ja, was een lekkere kankervakantie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sooo we zijn er weer.Leuk gehad op vakantie btw
hier ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoi NMNS!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heee!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |