Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Dementor het volgende:
Fuckin' griep.
Ik ben weer weg, tot later!
quote:
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like thatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken jou nog niet echt, maar zag je wel vaker posten
Ik ook niet, ben al vele jaren niet meer bij de medicijnman geweest, maar dan ook niet gaan zitten mauwen jijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.
Haha okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like that
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
morgen weer groen, van de misselijkheidquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
Spreekwoordelijk gezien wel maar die andere avatar van mij was alleen oranje beschikbaar dus vandaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
Haha, nou hopelijk niet, moet daar eigenlijk nog een aparte avatar voor laten maken, de "kater" variantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
morgen weer groen, van de misselijkheid
Oja, ik ga een wijntje pakken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig![]()
Wat drinken jullie vanavond?
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Red winequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
ik begon met cola....toen wodka cola...en nu....de cola is op dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
rode gazeusequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Bavariaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig je leven is terugquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Wat is dat precies ook al weer?quote:
Lekkerquote:
Ja, maar ik zou dan zelf weten dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |