Dan zijn de meesten blauw toch?quote:
Haha, je hebt het goed door (dat mijn ava oranje is als ik onder invloed ben)quote:
Ik dus oranjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zijn de meesten blauw toch?
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig
EDIT: Hoi Dementor
Ben je weggeweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Ik was ook niet lekker afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaaldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht die is een paar dagen met zijn Juud weggeweest.
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaald
Oja, dat klopt idd, zag dat op de blog van Breulsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.quote:
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.
Ben niet op de hoogte van de dialecten her en der, maar hier in de buurt staat buizen gelijk aan pijpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.
Het is afgelopen. HET PUNT IS BINNEN!![]()
Effe buizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |