Het ging mij om de kommar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er staat geen streepje achter koud nitwit.
wat is een X-po ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh kut dat mocht niet meer.
Internazionale, wannabe-fan!quote:
Je bent omgekocht om dit te zeggen toch?quote:
Is dat een lekker gerecht ?quote:
ja geperste sinaasappelquote:
jajaquote:
Ja, om 11 uur.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent omgekocht om dit te zeggen toch?
Ludo! Hoe bevalt het gewone user zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent omgekocht om dit te zeggen toch?
Zo ziet hij er nog donkerder uit dan op TVquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
jaja
je begint onschuldig
en schoorvoetend
maar dan......
jaja
Hoerenspuug?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:28 schreef MiVer het volgende:
het uitwisselen van sappen
altijd spannend
Best goed. Alleen dat zwarte is ff wennen en ik mis mijn notes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ludo! Hoe bevalt het gewone user zijn?
Let is op je woorden.quote:
Het staat je niet ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Best goed. Alleen dat zwarte is ff wennen en ik mis mijn notes.
sentimenteel met je letterquote:
Zijn ze al zo goedkoop? Nog even wachten en de slet-crisis wordt nog erger. Dan heb je ze voor een glas water!quote:
je mag het beestjequote:
awhquote:
je combineert plezier en pijn?quote:
vlgs mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij gaat mijn wekker zo ontploffen. Hij kraakt.
in je kutquote:
GasTurbinequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
vlgs mij
ben je een gasturbine
de koek voor jou dus
http://www.moviemeter.nl/film/41020quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bom bom bom bombombom bom bom bom....
Neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:47 schreef Biogarde het volgende:
Iemand Gomorra al gezien? Wat een vette film!
http://www.imdb.com/title/tt0929425/
quote:
1.10quote:
realitieitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef Biogarde het volgende:
@ timmmm
Heerst big time. Niks geen snelle actie, je haar dat goed zit bij het opstaan en altijd raak schieten, maar realiteit!
hij wou niet voor de camera netquote:
Kerel is een held in 3e helftquote:
Kip-piripiri !quote:
Is GAE al geweest?quote:
*timmmmm start mininovaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef Biogarde het volgende:
@ timmmm
Heerst big time. Niks geen snelle actie, je haar dat goed zit bij het opstaan en altijd raak schieten, maar realiteit!
code taalquote:
zeiden ze nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kerel is een held in 3e helftWaarom niet?
...vraag ik me ook afquote:
leuke naam voor de fotoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
Wat vrouwtjes om het topic-niveau te verhogen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zeg soms begrijp ik je moeilijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
...vraag ik me ook af
wat is jouw geheim?
een vrouw op afstandquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
Wat vrouwtjes om het topic-niveau te verhogen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft hij zelf gok ik ook last vanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
Echt zeg soms begrijp ik je moeilijk
hoe schuif jij dan door het levenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
Echt zeg soms begrijp ik je moeilijk
het procesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft hij zelf gok ik ook last van
Magere overwinning kost gewoon weer een tonquote:
Hotel California !quote:
jullie hebben in ieder geval 3 puntenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Magere overwinning kost gewoon weer een ton
En hoe! (omkooppraktijken, of die keeper is gewoon bar-slecht.)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
jullie hebben in ieder geval 3 punten
hoezo?quote:
Wie speelt nou tegen wie ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
jullie hebben in ieder geval 3 punten
RKC-TOPquote:
uhhh.... en wat wil dat zeggen ?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
uhhh.... en wat wil dat zeggen ?
RKC (roosendaal) TOP (Oss)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
uhhh.... en wat wil dat zeggen ?
Hoop op een woordgrapje van Roosendaalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:21 schreef gers het volgende:
[..]
RKC (roosendaal) TOP (Oss)
Eagles(deventer) agohiv(apeldoorn)
even kijken of jullie wakker warenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoop op een woordgrapje van Roosendaal
Successupporterquote:
Als je RKC nou even doorstreept, dan houd ik van jequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
Aaah op zó'n fiets !
Doe mij dan maar RKC en Eagles omdat het tof klinkt
Nee hoor, ben het hele seizoen al voor RKCquote:
En danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het hele seizoen al voor RKC.
goeie baap ?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En danvoor VVV, terwijl die 12 punten voorstaan op jouw "clubbie"?
Zo, gedaan,, maar je gaat me nu toch niet bespringen eh ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als je RKC nou even doorstreept, dan houd ik van je
kenke rja, we hebben nog een gram ofzo, wel chill, skaff-a blijft slapen, lekker chillen, vreten, zuipenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]omdat ze vanavond verloren hebben
.
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef Svensational het volgende:
Ajax is mijn clubbie trouwens, maar in andere competities moet je natuurlijk ook een favoriet hebben.
kenkerchillquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kenke rja, we hebben nog een gram ofzo, wel chill, skaff-a blijft slapen, lekker chillen, vreten, zuipen
Welke SC?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!
mag ik ook komenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!
KLB ofcoarse.quote:
Vraag RV, die gaat er heen.quote:
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaanquote:
die negeert mequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vraag RV, die gaat er heen.
Zo, was jij er wel!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaan![]()
zijn er nog kaartjesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaan![]()
aahquote:
Ik las "die negert me "quote:
lekker rellen ?quote:
wel bij ajax je liep ons gewoon voorbijquote:
nee, ik tikte je aan maar je herkende me niet en durfde er niks van te zeggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
wel bij ajax je liep ons gewoon voorbij
ga je nog naar de mac ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
joah
ik ga weer chillen en smoken jo
Nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef gers het volgende:
jullie moeten trouwens naar jong oranje gaan
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, ik tikte je aan maar je herkende me niet en durfde er niks van te zeggen![]()
Nee, ik hoop naar Ajax-AZ te gaan.quote:
Ben ik ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik hoop naar Ajax-AZ te gaan.
Wat heeft FC Oss weer matig gepresteerd vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef gers het volgende:
ik ben bij jong oranje - jong griekenland
Maar jij bent dan ook wel heul stoer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef gers het volgende:
ik ben bij jong oranje - jong griekenland
Gers heeft er een trauma aan over gehouden, zo erg was het alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heeft FC Oss weer matig gepresteerd vandaag.
nogalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
je kunt het ook subtieler brengen:quote:
Ik moet nog tot 25 maart wachten of ik twee kaarten kan bemachtigenquote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 25 maart wachten of ik twee kaarten kan bemachtigen
ont·moe·di·gen -moedigde, h -moedigd moedeloos makenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
je kunt het ook subtieler brengen:
ontmoedigt....bijvoorbeeld
krijg ebolaquote:
Tegen Telstar wens ik je wel alle goedsquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
TROUWENS![]()
![]()
, SJAAK POLAK WAS GETERGD DOOR ZIJN WISSEL EN HIJ LAAT ZIJN TRAINER EEN POEPIE RUIKEN DOOR EEN MAGNEFIQUE GOAL TE MAKEN
![]()
![]()
![]()
![]()
/caps lol
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
TROUWENS![]()
![]()
, SJAAK POLAK WAS GETERGD DOOR ZIJN WISSEL EN HIJ LAAT ZIJN TRAINER EEN POEPIE RUIKEN DOOR EEN MAGNEFIQUE GOAL TE MAKEN
![]()
![]()
![]()
![]()
/caps lol
je doet bla blaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ont·moe·di·gen -moedigde, h -moedigd moedeloos maken
dus
moe·de·loos bn, bw zonder vertrouwen in de goede afloop van iets
1moe bn, bw; moede, moeë; moeër, -st 1 slap door uitputting; vermoeid 2 oververzadigd door; beu, zat: ik ben die praatjes ~
Granny pron, ban!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
eerste hit bij afbeeldingen op google als ik zoek op "dochter adolf hitler"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:56 schreef gers het volgende:
heb net de samenvatting gekeken![]()
had ik beter niet kunnen doen
edel bloed he!quote:
woarheenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
BP IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
busje hurenquote:
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga met jullie mee, koop kaartje voor mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410
kali in het huidige 410 (425), jos, mcfearless, ik in 428.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410
quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik niet, ik ga op wintersport met mn dushi
das goeie koperquote:
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzichquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
kali in het huidige 410 (425), jos, mcfearless, ik in 428.
durf niet te klikkenquote:
129 was tot dinsdag nog plek.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzich
Wie ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzich
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
je komt toch niet uit noorwegenquote:
Ik ga niet met mijn chick op vakantie dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker
Op wintersport met je chickie is ook ALTIJD relaxt!
Dat moet wel, elke dag lekker snowboarden, en daarna lekker met zn tweeen in bad verrimpelen om het af te sluiten in bed.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn chick op vakantie dus dat weet ik niet.
En na 2 dagen knie brekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat moet wel, elke dag lekker snowboarden, en daarna lekker met zn tweeen in bad verrimpelen om het af te sluiten in bed.
En dat zeven dagen lang
Ik ga met vrienden erheen, Jos zie ik bij soccerworld met zijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef bloodysunday het volgende:
Waar gaan trouwens de meeste scers heen voor de wedstrijd is opzich wel vet om met zn alle richting het stadion te gaan
Van wie is die ook alweerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Crazy wolken, regen buiten, wat een kutweer
Ik bel je op je telefoon ik wil je kut weer
Dan zeg je "Kut wéér?"
Ik zeg "Ik maak een grapje dushi, ja ik kut weer"
Grapje
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Crazy wolken, regen buiten, wat een kutweer
Ik bel je op je telefoon ik wil je kut weer
Dan zeg je "Kut wéér?"
Ik zeg "Ik maak een grapje dushi, ja ik kut weer"
Grapje
Onderschat mijn snowboard skills nietquote:
Gino pietermaaiquote:
respect?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zal ik even respect geven bij je hyves, omdat het kan
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zal ik even respect geven bij je hyves, omdat het kan
Gino Pietermaaiquote:
Doe ff youtube linkjesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gino Pietermaai
Ik wil niet knuffelen, en zoenen en die poespas
Ik wil weten of mn dolk in je poes past
Als ie in je poes past, wil ik er in komen zonder te betalen,
je hebt je eigen inkomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef reetveter het volgende:
Ik ben net trouwens bijna in mekaar getyft door mijn vriendin![]()
Had haar weer gemillimeterd en dat vond mevrouw niet zo toll
Klacht: aggressieve dames![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:31 schreef reetveter het volgende:
Ja hoor, behangplakker komt binnen gestrompeld
ik zag het laatst ook op tv dacht ikquote:
En de samenvatting?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef reetveter het volgende:
Ik ben net trouwens bijna in mekaar getyft door mijn vriendin![]()
Had haar weer gemillimeterd en dat vond mevrouw niet zo toll
Klacht: aggressieve dames![]()
quote:
Die hele sessie is opgezetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:33 schreef reetveter het volgende:
Youssouf en Kamal zijn van KGV of KGB toch aliassen![]()
quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die hele sessie is opgezet
+"Wat is er met Fredi?"
-"Hij is kankerstom"
Ik haat top heulegaar niet, ging mij er om dat RKC zou winnenquote:
quote:
Ik geloof je zoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die lui zijn toch van de rap-groep KGV
. Net als LVO
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel had mijn haar gemillimeterd
jajaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik haat top heulegaar niet, ging mij er om dat RKC zou winnen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:38 schreef Svensational het volgende:
"RKC Waalwijk profiteerde optimaal door TOP Oss met 5-0 te verslaan. Slechts drie mannen waren daar verantwoordelijk voor, Benson scoorde voor rust tweemaal, de 3-0 werd gemaakt door Gudde, en met twee doelpunten van De Ceulaer was het Waalwijkse feest compleet."
Neee gekkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Op die manier
Ik interpreteerde het alsof je zo'n Jackass actie met die tondeuse had uitgevoerd bij dr![]()
![]()
Ja die is inderdaad kankerstrakquote:
lekker knetter ?quote:
je kankahmoederquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die ene Hagenees?
baap zequote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa, zeker
skaff-a heeft net een nieuwe opgestoken, en ik ga nu ook verder smoken
jij ging toch baapenquote:
Die komt vanaaf denk niet meer op Fok! hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
Silentalarm moet voor mij een kaartje kopen.
Daar had ik niet op toe te voegen wat duidelijk te zien was aangezien er een punt aan het einde van mijn zin stond.quote:
En blijkbaar kan je ook nog eens geen zinnen maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar had ik niet op toe te voegen wat duidelijk te zien was aangezien er een punt aan het einde van mijn zin stond.
Heulegaar wehl.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En blijkbaar kan je ook nog eens geen zinnen maken.
Je bent de enigste op FOK!, de rest krijgt een melding dat FOK! down is.quote:
quote:
Enige.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent de enigste op FOK!, de rest krijgt een melding dat FOK! down is.
Nog steeds een melding dat hij down is?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent de enigste op FOK!, de rest krijgt een melding dat FOK! down is.
Ik hou van je, schat.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Volgens mij moet iedereen weer langzaam leren SC'en.
quote mezelf evenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef behangplakker het volgende:
Hee, nog meer mensen die vanavond maar eens niet uitgaan?
Adelante is wel negatief over ons.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je ooit een KLB SC gelezen, daar is het vaak niet anders
Jo, de bom man, check it. Jizz.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga weer chillen en smoken, jo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adelante doet overal maar alsof het hier kanker met stukjes aids is, maar zelf post hij hier af en toe maar al te graag mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Adelante is wel negatief over ons.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jo, de bom man, check it. Jizz.krentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |