Successupporterquote:
Als je RKC nou even doorstreept, dan houd ik van jequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
Aaah op zó'n fiets !
Doe mij dan maar RKC en Eagles omdat het tof klinkt
Nee hoor, ben het hele seizoen al voor RKCquote:
En danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het hele seizoen al voor RKC.
goeie baap ?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En danvoor VVV, terwijl die 12 punten voorstaan op jouw "clubbie"?
Zo, gedaan,, maar je gaat me nu toch niet bespringen eh ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als je RKC nou even doorstreept, dan houd ik van je
kenke rja, we hebben nog een gram ofzo, wel chill, skaff-a blijft slapen, lekker chillen, vreten, zuipenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]omdat ze vanavond verloren hebben
.
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef Svensational het volgende:
Ajax is mijn clubbie trouwens, maar in andere competities moet je natuurlijk ook een favoriet hebben.
kenkerchillquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kenke rja, we hebben nog een gram ofzo, wel chill, skaff-a blijft slapen, lekker chillen, vreten, zuipen
Welke SC?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!
mag ik ook komenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga naar Ajax-Fiorentina, lekker meeten met de SC!
KLB ofcoarse.quote:
Vraag RV, die gaat er heen.quote:
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaanquote:
die negeert mequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vraag RV, die gaat er heen.
Zo, was jij er wel!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaan![]()
zijn er nog kaartjesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaan![]()
aahquote:
Ik las "die negert me "quote:
lekker rellen ?quote:
wel bij ajax je liep ons gewoon voorbijquote:
nee, ik tikte je aan maar je herkende me niet en durfde er niks van te zeggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
wel bij ajax je liep ons gewoon voorbij
ga je nog naar de mac ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
joah
ik ga weer chillen en smoken jo
Nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef gers het volgende:
jullie moeten trouwens naar jong oranje gaan
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, ik tikte je aan maar je herkende me niet en durfde er niks van te zeggen![]()
Nee, ik hoop naar Ajax-AZ te gaan.quote:
Ben ik ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik hoop naar Ajax-AZ te gaan.
Wat heeft FC Oss weer matig gepresteerd vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef gers het volgende:
ik ben bij jong oranje - jong griekenland
Maar jij bent dan ook wel heul stoer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef gers het volgende:
ik ben bij jong oranje - jong griekenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |