Ik maakte mijn zin half af.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Denk dat ik zo nog even paar potjes ga spelen. Vanwege het feit dat xbox live season de aanval van Barcelona op 96 heeft gezet, heb ik soms nog de neiging om zo'n team te nemen.
Wat moet die hoek dan wel niet denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als het dat is, go cry in the corner.
Klopt. Ik ben koud, ziel- en moraalloos.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet je hoe erg dat is, jij hebt echt geen gevoel voor respect en/of liefde voor de medemens.
Ik had niet de intensie om jouw nu al in te maken, maar dat ik je zo toe ging voegen aangezien ik zo nog wel een paar potjes speel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik maakte mijn zin half af.
Ik bedoelde dat wanneer je eerder achter je xbox zat.. je mij ook kon toevoegen. Ik zelf zal er van 't weekend weinig opzitten omdat hij op mijn kamer staat en ik in het ouderlijk huis ben.
Not my concern.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat moet die hoek dan wel niet denken
Ho ho ho. Inmaken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik had niet de intensie om jouw nu al in te maken, maar dat ik je zo toe ging voegen aangezien ik zo nog wel een paar potjes speel.
Ook nog koudloos?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben koud, ziel- en moraalloos.
wie stout isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben koud, ziel- en moraalloos.
Oh, sorry. Ik bedoelde afmaken!quote:
zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
wie stout is
krijgt straf
wie warm en vochtig is
mag soppen
simpel toch...
larvenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
zeker
spinazie en
teddyberen
tegelijk geen
negers
Dus ze is eigenlijk heet ?quote:
Die kans is redelijk groot inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik bedoelde afmaken!
Heb nog maar 5000 punten hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kans is redelijk groot inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |