quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
TROUWENS![]()
![]()
, SJAAK POLAK WAS GETERGD DOOR ZIJN WISSEL EN HIJ LAAT ZIJN TRAINER EEN POEPIE RUIKEN DOOR EEN MAGNEFIQUE GOAL TE MAKEN
![]()
![]()
![]()
![]()
/caps lol
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
TROUWENS![]()
![]()
, SJAAK POLAK WAS GETERGD DOOR ZIJN WISSEL EN HIJ LAAT ZIJN TRAINER EEN POEPIE RUIKEN DOOR EEN MAGNEFIQUE GOAL TE MAKEN
![]()
![]()
![]()
![]()
/caps lol
je doet bla blaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ont·moe·di·gen -moedigde, h -moedigd moedeloos maken
dus
moe·de·loos bn, bw zonder vertrouwen in de goede afloop van iets
1moe bn, bw; moede, moeë; moeër, -st 1 slap door uitputting; vermoeid 2 oververzadigd door; beu, zat: ik ben die praatjes ~
Granny pron, ban!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
eerste hit bij afbeeldingen op google als ik zoek op "dochter adolf hitler"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:56 schreef gers het volgende:
heb net de samenvatting gekeken![]()
had ik beter niet kunnen doen
edel bloed he!quote:
woarheenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
BP IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
busje hurenquote:
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze. Ik, Jos, McFearless, Behangplakker, Kali-Meist, Silentalarm, BloodySunday en Ritsel gaan![]()
Ik ga met jullie mee, koop kaartje voor mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410
kali in het huidige 410 (425), jos, mcfearless, ik in 428.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie? Ik,SA, en BP in vak 410
quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik niet, ik ga op wintersport met mn dushi
das goeie koperquote:
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzichquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
kali in het huidige 410 (425), jos, mcfearless, ik in 428.
durf niet te klikkenquote:
129 was tot dinsdag nog plek.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzich
Wie ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wij hadden ook 428 geprobeerd, maar heel zuid zat vol, dus nu maar noord. Wel relaxte plekken opzich
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
je komt toch niet uit noorwegenquote:
Ik ga niet met mijn chick op vakantie dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker
Op wintersport met je chickie is ook ALTIJD relaxt!
Dat moet wel, elke dag lekker snowboarden, en daarna lekker met zn tweeen in bad verrimpelen om het af te sluiten in bed.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn chick op vakantie dus dat weet ik niet.
En na 2 dagen knie brekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat moet wel, elke dag lekker snowboarden, en daarna lekker met zn tweeen in bad verrimpelen om het af te sluiten in bed.
En dat zeven dagen lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |