Is FOK!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Is fok zo traag vandaag, of is dat mijn laptop?
Ik vermoed een combinatie van factoren
Volgens mij ben jij traag van begrip.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Is FOK! de hele dag zo traag?
Ik kom net online voor het eerst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij traag van begrip.
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekkenquote:
Ik zag een reusachtige hamster voor mequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekken
O mien got, moest je nablijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op school tot kwart over 5!
hehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag een reusachtige hamster voor me
FOK! is kankertraag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Komop jongens, met z'n allen nog 1x klagen hoe traag Fok! wel niet is.
Onee, wacht! Open er een topic over, we zitten niet voor niets in klaagbaak.
.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
O mien got, moest je nablijven?
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.quote:
Ik moest altijd tot half 6quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, niet eensdat is gewoon mn rooster op donderdag.
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, duurde echt eeuwen voor mn topic eens door kwam.
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.
Moet je nagaan hoe lang t duurdequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
En we mogen ook al niet meer drinken van de server
Maar vandaag nog nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Ik bedoelde dan ook vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Goed ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.
sorry
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te makenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Hoeveel posts zou tong toen gepost hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Oldbiequote:
6, zo moeilijk is dat niet uit te rekenenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel posts zou tong toen gepost hebben
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest altijd tot half 6. Net of je op zo'n onchristelijk tijdstip nog oplet
.
Ssssht, nu heb ik een goed excuusquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergevenquote:
Maar heb je wel wat geleerd? Daar gaat het tenslotte omquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad jaen ik moest verdomme door het donker naar huis fietsen.
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergeven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergeven
maakt niet uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel goed.
Gelukkig maar Gersje![]()
.
Vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutkliek is dit geworden.
quote:
Ja, alles over prijselasticiteitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar heb je wel wat geleerd? Daar gaat het tenslotte om.
Wil je ook wat loving snoezepoesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutkliek is dit geworden.
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel watquote:
Oh dat heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, alles over prijselasticiteit!
Ik word genoemdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel wat![]()
Dat was vroeger(augustus
)
Minderquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word genoemddat was ook erg gezellig ja. Nu begint het bijna een vrouwen sc te worden soms
![]()
niet dat dat niet leuk is
!
Sorry jazzieeequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MinderDaarom ga ik nu slapen
hihi dankjewel maar je moet wel lief zijn voor allurequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
gers kijk eens in je fobo, danke.
Ik ben altijd lief voor Allure_.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
hihi dankjewel maar je moet wel lief zijn voor allure
Ik was er ook in augustus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel wat![]()
Dat was vroeger(augustus
)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor Allure_.
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je ook wat loving snoezepoes?
Juist.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger(augustus
)
En dan mag je SB, Bobby, BP, BT en 1136 wel weglaten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger(augustus
)
En inruilen voor IQM.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan mag je SB, Bobby, BP, BT en 1136 wel weglaten.
En mij erbij zetten, klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drink nooit 3 koppen koffie, als je dat niet gewend bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
Maar euh heeft iemand nog wat spannends meegemaakt.
Je had weer een faaldag? Zat je te stuiteren na drie koppen koffie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink nooit 3 koppen koffie, als je dat niet gewend bent.
Kijk niet in het lichtje van de kopieermachine
En nog iets: nietjes zijn scherp
Hell no.quote:
True true truequote:
Nou, dan moet je dus ook niet zo zeuren.quote:
Die mensen waarmee ik samen werk, drinken gemiddeld 4 koppen koffie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had weer een faaldag? Zat je te stuiteren na drie koppen koffie?
alleen je moet dat smaatje husselen op je werkquote:
En PK.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mensen waarmee ik samen werk, drinken gemiddeld 4 koppen koffie.
Normaal gesproken drink ik er maar 1 per 2 dagen.
En er wordt altijd koffie voor me gehaald, voordat ik nee kan zeggen...
Die ken ik heul nietquote:
Uhm right, dat is ook echt de redequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus ook niet zo zeuren.
Meteen gaan huilen als iemand 10 seconden niet op je reageert, kom op zeg!
quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm right, dat is ook echt de rede!!11!
Pleur een end op zeg.quote:
Zeg dan wat de echte reden is.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm right, dat is ook echt de rede!!11!
quote:1re·de de; v(m) 1 het begrips- en onderscheidingsvermogen vd mens; het gezond verstand 2 het spreken: iem in de ~ vallen iems woorden onderbreken; (taalk) de directe ~ woordelijke weergave van iems woorden; indirecte ~ weergave van iems woorden in een andere vorm 3 mv -s, -voeringen redevoering, toespraak
2re·de de; v(m) -n, ree reeën beschutte ankerplaats buiten de haven
re·den de; v(m) -en 1 hetgeen iem als verklaring ve toestand, een door hem verrichte daad enz. geeft 2 argument
Nee. Geen zin in gezeik nu.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg dan wat de echte reden is.
En rot jij al helemaal op.quote:
Met jou niet nee. Ga je dan nu dood wil je?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef padlarf het volgende:
PAASKONIJN kan er niet mee omgaaaaaaan!!!!!![]()
![]()
Oh godquote:
Ik hoop dat je je morgen beter voelt PK, en succes met je natuurkundequote:
OHOHOH, mag niet!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met jou niet nee. Ga je dan nu dood wil je?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je morgen beter voelt PK, en succes met je natuurkunde![]()
ik weet hoe kut het is om op het laatste moment nog te moeten leren.
quote:
Mag ik hem stom vindenquote:
Boeiend. Je mag ook niet eten na tienen enzo... Ik luister nooit naar dat soort crap. En ik leef ook nog steeds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens net wel dat je een uur voor het slapen gaan geen televisie meer moest kijken, computeren of een boek lezen. Dr_Flash is slapenderwijs niet goed bezig.
IK ZIT HIER IN EEN KOOI EN JIJ BENT VRIJ!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLESSS MAG VAN MIJ
Zoals? Ook die ik niet ken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
Ik ken wel andere grootheden voor jullie tijd.
Ja hoor.quote:
Hé, het was slechts wat ik hoorde! Als je dat gaat naleven, wat moet je dan in hemelsnaam doen? Geen TV, geen computer en ook geen boek. Dan kun je beter direct naar bed gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend. Je mag ook niet eten na tienen enzo... Ik luister nooit naar dat soort crap. En ik leef ook nog steeds.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, het was slechts wat ik hoorde! Als je dat gaat naleven, wat moet je dan in hemelsnaam doen? Geen TV, geen computer en ook geen boek. Dan kun je beter direct naar bed gaan.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, het was slechts wat ik hoorde! Als je dat gaat naleven, wat moet je dan in hemelsnaam doen? Geen TV, geen computer en ook geen boek. Dan kun je beter direct naar bed gaan.
Caroline Tensen, is dat niet die van die bloemetjes? Of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb schijt aan mn medemensen
Dus ik ga maar naar die nigga Jensen
En daar kraak ik Caroline Tensen
Of je vriendin volpompen op de keukentafelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kun je beter direct naar bed gaan.
Zeg ik wel een andere keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Weet ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef gers het volgende:
fas wanneer zijn er de lekkerste smaatjes met carnaval ?
dan kunnen we samen smaatjes hussele nquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Caroline Tensen, is dat niet die van die bloemetjes? Of was dat iemand anders?
Ze zijn wel makkelijk met carnaval dus misschien is er nog een kansquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
dan kunnen we samen smaatjes hussele n
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
Maar waarom is ludo nou geen moderator meer
Ludo...quote:
Het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders zeggen, er valt ook heel wat uit te leggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Caroline Tensen, is dat niet die van die bloemetjes? Of was dat iemand anders?
met je neus er tusselenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
dan kunnen we samen smaatjes hussele n
trustequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn wel makkelijk met carnaval dus misschien is er nog een kans.
Ik ga zo slapen denk ik. Trusten allemaal
.
Ik ga als een gabber in een aussiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga bij carnaval verkleed als Edgar van Debiteuren Crediteuren.
[ afbeelding ]
VETquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga als een gabber in een aussie
quote:16rits16 (5 maanden geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam hij komt wel is bij ons op de camping
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mien stieve tampeloeris, wa moak ie mie nouw
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga niet met carnaval. Alsof ik een excuus als carnaval nodig heb om me aante stellen, teveel te zuipen, en debiel te doen.
kankerveelquote:
Ik heb ook geen excuus nodig. Maar dit keer kan ik zonder excuus als een mongool verkleden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga niet met carnaval. Alsof ik een excuus als carnaval nodig heb om me aante stellen, teveel te zuipen, en debiel te doen.
Jij niet iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef timmmmm het volgende:
quote:
quote:
Waar gaat je toets over?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
kankerveel
Maar ken het al wel redelijk
Morgen om 13:00 tentamen, moet wel lukken
Morgen om 8:00 op (:'))
Film met gebruikte technieken etcquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waar gaat je toets over?
Nou dat moet wel lukken dan. Gewoon nu gaan pitten en dan morgen vroeg opstaan inderdaad.
OK. Succes morgen he!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Film met gebruikte technieken etc
Ciao
Ik heb morgen 8:30 proefwerk en moet nog de helftquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
kankerveel
Maar ken het al wel redelijk
Morgen om 13:00 tentamen, moet wel lukken
Morgen om 8:00 op (:'))
Ik had afgelopen maandag spaans en moet nog steeds leren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb morgen 8:30 proefwerk en moet nog de helft
Wat is het onderwerp ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hola.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maandag spaans en moet nog steeds leren.
Kanker.quote:
Ik heb morgen een tentamen en bezit geen boek noch een samenvatting.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen en bezit geen boek noch een samenvatting.
Jij op zwart?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ook tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vent weet wss geen eens wat voetbal is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vul gewoon bij elke vraag de naam van een speler van ajax in, heb je wel een 10.
Daarom, niets om mij zorgen over te maken.quote:
Normaal krijg ik die samenvattingen altijd wel binnen, alleen dit kwartaal is iedereen een beetje laks geweest blijkbaar.quote:
23, staat gewoon in mijn profiel.quote:
Ah een studie waar je geen boeken voor nodig hebt, klinkt moeilijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Normaal krijg ik die samenvattingen altijd wel binnen, alleen dit kwartaal is iedereen een beetje laks geweest blijkbaar.
En boeken kopen welke je maar één keer open doet.
Wat ben jij oud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
23, staat gewoon in mijn profiel.
Oudje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht in de 40quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Dat dacht tong80 nu ook al.quote:
Ohnoes ;'( Ik dacht hetzelfde als tong80quote:
Puik plan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, leren werkt toch niet en ik heb een anus, welterusten.
Eens. Hoewel ik de laatste tijd nooit meer in ONZ kwam.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Jammer dat je geen modje meer bent, Ludo. Je was wel een toffe mod.
Ik vond boekverslagen altijd wel leukquote:
Dank je!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Jammer dat je geen modje meer bent, Ludo. Je was wel een toffe mod.
Super, als je ze niet om 1 uur 's nachts hoeft te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond boekverslagen altijd wel leuk![]()
Dan maak je ze toch overdag?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Super, als je ze niet om 1 uur 's nachts hoeft te maken.
Ik dus ook, maar leuk is andersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maak je ze toch overdag?![]()
Ik zou ze ook 's nachts maken, want ik presteer het beste onder druk
De eerste avond beviel wel goed, niet al die topics door te hoeven lezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
't Is maar goed dat je geen mod meer bent, Ludo.
Welk boek heb je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar leuk is anders![]()
Oh ja, ik herken het.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De eerste avond beviel wel goed, niet al die topics door te hoeven lezen.
Opgewonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe reageerde Nina?
Hoe minder je over me weet, hoe leuker ik ben. Vraag maar aan Bt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM, ik weet helemaal niks over jouHoe oud ben je enzo? vertel
Succesquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe minder je over me weet, hoe leuker ik ben. Vraag maar aan Bt.![]()
Maar ik ben oud. Aldus Krentenbol.En verder... tsja, ik hou er niet zo van om mijn hele hebben en houden op het forum te plempen of te delen met mensen die ík verder nauwelijks ken.
Haar verslag lijkt uiteindelijk op een heel boek, ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht trouwens dat het maar om 1 boek ging.
Zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik ben oud. Aldus Krentenbol.En verder... tsja, ik hou er niet zo van om mijn hele hebben en houden op het forum te plempen of te delen met mensen die ík verder nauwelijks ken.
Dat 'zou' positief kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Haar verslag lijkt uiteindelijk op een heel boek, ja.
Ben jij niet eens op een ONZ meet geweest?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Puhlease.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij niet eens op een ONZ meet geweest?
Jaquote:
Nu weer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef IQM het volgende:
Ik ben samen met Postbank Buddy de enige die online is op msn.
Sandra Nasicquote:
Jawel. Was laatst nog een topic over in S&S, moet je ff kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou je uberhaupt een baan kunnen vinden met alleen een gymnasium diploma
En dan bedoel k niet gemeentewerker of supermarktmedewerker oid.
Maar een echte redelijke baan?
Je kunt ook accountant wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou je uberhaupt een baan kunnen vinden met alleen een gymnasium diploma
En dan bedoel k niet gemeentewerker of supermarktmedewerker oid.
Maar een echte redelijke baan?
1 dag in de week?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook accountant wordendik verdienen met auto van de zaak enzo, moet je alleen wel een dagje in de week naar school.
Vriendin van me gaat het doen en die heeft dan les op neijenroode (of hoe je dat ook speltquote:
Ja, alles goed!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles goed? En wat doe je nog zo laat op
![]()
Zelfde als vorige week donderdag, boekverslagenquote:
Linkje van je topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:17 schreef reetveter het volgende:
En ik word weer genegeerdIk weet genoeg
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfde als vorige week donderdag, boekverslagenwat een ramp.
Maar hierna ben ik voor eeuwig klaar
En jij dan snoezepoes?
BT negeer je me?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Je zult nog met weemoed terug kijken naar je boekverslage als het nooit meer hoeft.
![]()
Ik ben net thuis van een vriendin.
En, gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Je zult nog met weemoed terug kijken naar je boekverslage als het nooit meer hoeft.
![]()
Ik ben net thuis van een vriendin.
Jou nooitquote:
Dankjequote:
Dat is al wel vrij oudquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk eens even, dit dus: accountant: 4 dagen werken 1 dag studeren.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een echte aanrader is het naturelle kutjes topic!
Hmhm, maar het bestaat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is al wel vrij oud
Maar het hele idee staat me wel aan.
Thnx, ik zal het even doornemen
Of het boek duur was en wat er op de kassabon stond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:27 schreef Breathtaking het volgende:
Beschrijf hoe je het boek in verband kunt brengen met economische en sociologisch aspecten van literaire teksten en het literaire bedrijf.
Wat bedoelen ze hiermee in godsnaam?
De eerste twee plaatjes gingen nog wel geloof ik, maar toen kwam er zo'n haarbal tevoorschijn dat ik haast stikte in mn bier.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of het boek duur was en wat er op de kassabon stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |