Is FOK!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Is fok zo traag vandaag, of is dat mijn laptop?
Ik vermoed een combinatie van factoren
Volgens mij ben jij traag van begrip.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Is FOK! de hele dag zo traag?
Ik kom net online voor het eerst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij traag van begrip.
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekkenquote:
Ik zag een reusachtige hamster voor mequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekken
O mien got, moest je nablijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op school tot kwart over 5!
hehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag een reusachtige hamster voor me
FOK! is kankertraag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Komop jongens, met z'n allen nog 1x klagen hoe traag Fok! wel niet is.
Onee, wacht! Open er een topic over, we zitten niet voor niets in klaagbaak.
.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
O mien got, moest je nablijven?
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.quote:
Ik moest altijd tot half 6quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, niet eensdat is gewoon mn rooster op donderdag.
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, duurde echt eeuwen voor mn topic eens door kwam.
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.
Moet je nagaan hoe lang t duurdequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
En we mogen ook al niet meer drinken van de server
Maar vandaag nog nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Ik bedoelde dan ook vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Goed ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |