Is FOK!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Is fok zo traag vandaag, of is dat mijn laptop?
Ik vermoed een combinatie van factoren
Volgens mij ben jij traag van begrip.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Is FOK! de hele dag zo traag?
Ik kom net online voor het eerst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij traag van begrip.
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekkenquote:
Ik zag een reusachtige hamster voor mequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekken
O mien got, moest je nablijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op school tot kwart over 5!
hehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag een reusachtige hamster voor me
FOK! is kankertraag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Komop jongens, met z'n allen nog 1x klagen hoe traag Fok! wel niet is.
Onee, wacht! Open er een topic over, we zitten niet voor niets in klaagbaak.
.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
O mien got, moest je nablijven?
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.quote:
Ik moest altijd tot half 6quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, niet eensdat is gewoon mn rooster op donderdag.
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, duurde echt eeuwen voor mn topic eens door kwam.
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.
Moet je nagaan hoe lang t duurdequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
En we mogen ook al niet meer drinken van de server
Maar vandaag nog nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Ik bedoelde dan ook vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Goed ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.
sorry
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te makenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Hoeveel posts zou tong toen gepost hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |