Is FOK!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Is fok zo traag vandaag, of is dat mijn laptop?
Ik vermoed een combinatie van factoren
Volgens mij ben jij traag van begrip.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Is FOK! de hele dag zo traag?
Ik kom net online voor het eerst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij traag van begrip.
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekkenquote:
Ik zag een reusachtige hamster voor mequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, danny moet even doorlopen in zijn draairad om de stroom beter op te wekken
O mien got, moest je nablijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op school tot kwart over 5!
hehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag een reusachtige hamster voor me
FOK! is kankertraag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Komop jongens, met z'n allen nog 1x klagen hoe traag Fok! wel niet is.
Onee, wacht! Open er een topic over, we zitten niet voor niets in klaagbaak.
.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
O mien got, moest je nablijven?
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.quote:
Ik moest altijd tot half 6quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, niet eensdat is gewoon mn rooster op donderdag.
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, duurde echt eeuwen voor mn topic eens door kwam.
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo snel als nu is het anders nog niet geweest.
Moet je nagaan hoe lang t duurdequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
En we mogen ook al niet meer drinken van de server
Maar vandaag nog nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Ik bedoelde dan ook vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken/maanden anders als een trein hoor.
Goed ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
kut! daarom is ie zo sloom, ik net perongeluk een biertje gedronken.
sorry
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te makenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Hoeveel posts zou tong toen gepost hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dit is niets vergeleken bij vroegah, toen je er de hele avond over deed om twee posts te maken
Oldbiequote:
6, zo moeilijk is dat niet uit te rekenenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel posts zou tong toen gepost hebben
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest altijd tot half 6. Net of je op zo'n onchristelijk tijdstip nog oplet
.
Ssssht, nu heb ik een goed excuusquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon altijd zo traag met je topics.
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergevenquote:
Maar heb je wel wat geleerd? Daar gaat het tenslotte omquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad jaen ik moest verdomme door het donker naar huis fietsen.
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergeven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
normaal haat ik bloemgrappen maar van jouw kan ik ze vergeven
maakt niet uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel goed.
Gelukkig maar Gersje![]()
.
Vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutkliek is dit geworden.
quote:
Ja, alles over prijselasticiteitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar heb je wel wat geleerd? Daar gaat het tenslotte om.
Wil je ook wat loving snoezepoesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutkliek is dit geworden.
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel watquote:
Oh dat heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, alles over prijselasticiteit!
Ik word genoemdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel wat![]()
Dat was vroeger(augustus
)
Minderquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word genoemddat was ook erg gezellig ja. Nu begint het bijna een vrouwen sc te worden soms
![]()
niet dat dat niet leuk is
!
Sorry jazzieeequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MinderDaarom ga ik nu slapen
hihi dankjewel maar je moet wel lief zijn voor allurequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
gers kijk eens in je fobo, danke.
Ik ben altijd lief voor Allure_.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
hihi dankjewel maar je moet wel lief zijn voor allure
Ik was er ook in augustus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met GT, jos, jordeeeh, RV, BP, BP, Bobby, 4EBE, SB, 1136, BK, PK, BT, gers en dan vergeet ik er nog wel wat![]()
Dat was vroeger(augustus
)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor Allure_.
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je ook wat loving snoezepoes?
Juist.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger(augustus
)
En dan mag je SB, Bobby, BP, BT en 1136 wel weglaten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger(augustus
)
En inruilen voor IQM.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan mag je SB, Bobby, BP, BT en 1136 wel weglaten.
En mij erbij zetten, klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drink nooit 3 koppen koffie, als je dat niet gewend bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
Maar euh heeft iemand nog wat spannends meegemaakt.
Je had weer een faaldag? Zat je te stuiteren na drie koppen koffie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink nooit 3 koppen koffie, als je dat niet gewend bent.
Kijk niet in het lichtje van de kopieermachine
En nog iets: nietjes zijn scherp
Hell no.quote:
True true truequote:
Nou, dan moet je dus ook niet zo zeuren.quote:
Die mensen waarmee ik samen werk, drinken gemiddeld 4 koppen koffie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had weer een faaldag? Zat je te stuiteren na drie koppen koffie?
alleen je moet dat smaatje husselen op je werkquote:
En PK.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mensen waarmee ik samen werk, drinken gemiddeld 4 koppen koffie.
Normaal gesproken drink ik er maar 1 per 2 dagen.
En er wordt altijd koffie voor me gehaald, voordat ik nee kan zeggen...
Die ken ik heul nietquote:
Uhm right, dat is ook echt de redequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus ook niet zo zeuren.
Meteen gaan huilen als iemand 10 seconden niet op je reageert, kom op zeg!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |