Ja heb nog nooit een nieuw 3FM topic geopendquote:
Want?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Cut that slowchatting, lads and ladettes!
niet te veel ladette to lady kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Cut that slowchatting, lads and ladettes!
All differences aside, wat een vreselijk verleidelijke avatar heb je!quote:
Uit de categorie Rabbering?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het maar iets goeds is, want ik moet een beetje opgevrolijkt worden
Kut-dag vandaag![]()
We delen een passiequote:Op donderdag 22 januari 2009 19:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
All differences aside, wat een vreselijk verleidelijke avatar heb je!
gedrocht is het niet , maar hij wordt kapot gedraaitquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
Plaats 2-5 waren prima, maar dan toch dit gedrocht weer op 1
Nah, kijk eens naar de webcam!quote:
Producers zijn altijd druk met koffiehalen enzo natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, kijk eens naar de webcam!
Daar is ie weer... Tjibbe!
Toevallig luisteraars in de IP-range 145.58.*.* te zien? Dan weet je 't zeker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef Broekie het volgende:
Ik blijf er bij dat er een MetMichiel Spion naar de CrossRadio show So 90's luistert elke week.
Dit nummer hebben we dus vandaag gedraait, en vorige week precies hetzelfde, werd er ook 's avonds in MetMichiel een nummer gedraait welke wij die middag nog draaide...
Niet op gelet eigenlijk, meestal kijk al niet verder dan de 145.*quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toevallig luisteraars in de IP-range 145.58.*.* te zien? Dan weet je 't zeker.
Michiel hoeft niet te luisteren. Hij kan natuurlijk ook gewoon ff naar de playlist gespiekt hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet op gelet eigenlijk, meestal kijk al niet verder dan de 145.*
Och, kwestie van zonnebrand dragen! Volgens Baz Luhrman ben je dan vrij om die knop eraf te halen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan iemand fok even van de slowplay knop afhalen
Dan staat hij wel in de gemiddelde IP history listquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel hoeft niet te luisteren. Hij kan natuurlijk ook gewoon ff naar de playlist gespiekt hebben.
Weet ik, maar dan moet je dus ook naar de history kijken van de rest van de dag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:52 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan staat hij wel in de gemiddelde IP history list
Dat kan inderdaad ook, dat iemand gewoon het draaiboek aan hem doorgespeeld heeft... Misschien moet ik maar eens een hartig woordje spreken met een ieder die daar bij kanquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel hoeft niet te luisteren. Hij kan natuurlijk ook gewoon ff naar de playlist gespiekt hebben.
is er al te zien wat de vermoedelijke megahit isquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Zat net even de MoveYourAss playlist te checken en het lijkt er sterk op dat morgen voor het eerst de nieuwe single van Hit Me TV op der Nederlandse radio is te horen. Althans, ik heb Not A Real Talent nog niet eerder op op 3FM gehoord. Net even de clip gezien en ik moet wel wennen aan de plaat.
Het up-tempo gedeelte is weer voldoende aanwezig, maar toch is de eerste indruk niet zo verpletterend als bij Maybe The DanceFloor en A Public Thing.
Hmmm... op de een of andere manier dacht ik dat Jesus at 25 de nieuwe single zou worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Zat net even de MoveYourAss playlist te checken en het lijkt er sterk op dat morgen voor het eerst de nieuwe single van Hit Me TV op der Nederlandse radio is te horen. Althans, ik heb Not A Real Talent nog niet eerder op op 3FM gehoord. Net even de clip gezien en ik moet wel wennen aan de plaat.
Het up-tempo gedeelte is weer voldoende aanwezig, maar toch is de eerste indruk niet zo verpletterend als bij Maybe The DanceFloor en A Public Thing.
Op de site kun je toch zien welke platen er gedraaid zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, dat iemand gewoon het draaiboek aan hem doorgespeeld heeft... Misschien moet ik maar eens een hartig woordje spreken met een ieder die daar bij kan![]()
Exporteren op tekst>ctrl Fquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet je dus ook naar de history kijken van de rest van de dag.
White Lies of De Staat zou kunnen, maar Kevin en co kijken bij het samenstellen van de lijst niet wie Megahit is (althans dat zeggen ze). Als 'ie er wel opstaat dan is het eerder geluk dan dat het bewust is gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
is er al te zien wat de vermoedelijke megahit is
Ohja, inderdaad, in het requestsysteem zie je ook de 20 laatst gedraaide platen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de site kun je toch zien welke platen er gedraaid zijn?
Ik had zelf een beetje " gehoopt " op My Sweet Mistakequote:Op donderdag 22 januari 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... op de een of andere manier dacht ik dat Jesus at 25 de nieuwe single zou worden.
M.u.v. de nieuwe U2 echt allebei 2 zeer leuke optiesquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoopt op Fear de megahit , maar zal wel U2 worden of de Staat
Zijn Empire of the Sun en Vampire Weekend samen gegaan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M.u.v. de nieuwe U2 echt allebei 2 zeer leuke opties. Al is Empire Weekend - Walking on A Dream ook niet kud, maar die zie ik niet zo heel snel Meeeegahit worden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Zijn Empire of the Sun en Vampire Weekend samen gegaan?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
Hallooo!Beetje laat. Moest nog snel wat bestanden van USB naar USB zetten bij de lokale
.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
Hallooo!Beetje laat. Moest nog snel wat bestanden van USB naar USB zetten bij de lokale
.
Ah, was dat het. Ik vond al dat er iets niet klopte. Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van Lady GaGa (Just dance) blijf ik toch wel erg lekker vinden. Al vind ik de iets minder up-tempo uitvoering wat minder leuk.
Ding is geloof ik opnieuw uitgebracht omdat het zo'n hit is in Engeland (oid), maar daar is de trage uitvoering een grote hit. Die chick is trouwens ook niet verkeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
Ah, was dat het. Ik vond al dat er iets niet klopte. Dacht dat het aan mij lag
of je worst lust was een vraag die vooraf al bekend zou zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
Waarom weten jullie die vragen al, versloomt die cam zo erg?
www.sohosted.com doet alle domeinen vrij goedkoop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een registrar voor een .eu domein :-)
Opeens komt er trouwens ook geen geluid meer uit mn iexplorer. Grom.
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)quote:
Ah vandaar is het hier zo rustigquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)
Whehe, inderdaad !quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef MichielV het volgende:
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)
Milowquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ook
Wat stond er op één van Michiel?
Ik moet minder 3FM luisteren vrees ik.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mwah valt best mee toch?
Oh nee hier zitten allemaal Milowdislikers
sssst!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef Egamer het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Nikki elke avond bij Michiel gedraaid? Volgens mij heeft Michiel gewoon een verhouding met Nikki
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef Egamer het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Nikki elke avond bij Michiel gedraaid? Volgens mij heeft Michiel gewoon een verhouding met Nikki
Eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is de Mol!
Ik zeg verder niks hoor, maar wat een geweldig programma
Hoi trouwens
Het is dat Nikki hier geen account heeft... of?quote:
Waarom doen vrouwen dat nooit voor mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!
Leuke afl. was datquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!
Leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
En ik ben op weg er naartoe!De Staat
Volgende week A Brand in Desmet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:46 schreef Christiaan het volgende:
Hans, gisteren nog Time langsgekomen?
Heb niet alles gehoord, maar volgens mij niet..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:46 schreef Christiaan het volgende:
Hans, gisteren nog Time langsgekomen?
Blijf nie al te lang hangen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Thanx![]()
Misschien kun je me zo nog spotten op het 3voor12 kanaal.
Ja?! Okay dan, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
met de gemiddelde hersteltijd van hersenschudding zou maricha maandag er weer moeten zijn
Laten we t hopen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
met de gemiddelde hersteltijd van hersenschudding zou maricha maandag er weer moeten zijn
Je vergeet alleen 1 zwaarwegende factorquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja?! Okay dan, dat is goed nieuws.
Trusten Susi.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Veel leuke nieuwe singles zijn er uit enEmpire Of The Sun - Walking on A Dream
valt daar volgens mij ook wel onder.
Dat is lastig voor het werk wat ze doetquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.
Ik hoorde al wel dat het een flinke hersenschudding was.... ze had echt een harde smak gemaakt...quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.
Nee, hier iig ook. En heb er al meerdere berichten over gelezen vanavond.quote:
Hier zijn meerdere site's traag (oa wikipedia), maar fok idd ook.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Truste schatjequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Traag als dikke stront door een rietje. Ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fok is heel traag , ook volgens de site meter die de perfomance meet
zelfs de modjes klagen
Ik ken je totaal niet, ken je bedrijf niet, maar toch zeg ik: doen! Nu is die kans er, als je de baan krijgt moet je misschien even een tijd op je tenen lopen, maar het is wel de weg omhoog zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef DaMook het volgende:
http://vacature.monsterboard.nl/getjob.aspx?JobID=78796446&JobTitle=Medewerker+Bierproces&q=bierproces&cy=nl&lid=184&re=130&pg=1&pp=25&AVSDM=2009-01-21+09%3a12%3a00&seq=1&fseo=1&isjs=1&re=1000
Zal ik of zal ik niet solliciteren. Is wel wat ik wil eigenlijk, maar weet niet of ik het nu al moet doen of nog een jaartje of 2 moet wachten om op andere afdelingen ervaringen op te doen. (Is op dezelfde brouwerij als ik nu werk maar andere afdeling dus).
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
Zo. Mijn officiele eerst zakelijke faktuur is de digitale deur uit.
Whehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks!
"Gaarne betalen binnen 14 dagen". Wilde er eigenlijk 2 a 3 dagen van maken, maar vooruit.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
Zo. Mijn officiele eerst zakelijke faktuur is de digitale deur uit.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat doe je precies?
Geef het op; dat plaatje went nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nog heel erg wennen aan de nieuwe U2.
Netjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Naast mijn gewone werk, art director en design bij een internetbedrijf, ook grafisch ontwerp (vormgeving in de breedste zin van het woord).
Streven is wel om 4 dagen in de week in loondienst te blijven en 1 dag in de week voor mezelf bezig te zijn.
Succes ermee iigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Naast mijn gewone werk, art director en design bij een internetbedrijf, ook grafisch ontwerp (vormgeving in de breedste zin van het woord).
Streven is wel om 4 dagen in de week in loondienst te blijven en 1 dag in de week voor mezelf bezig te zijn.
Ik weet het zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef Brennel het volgende:
Truste Noortje!
Ik ga zo Noortjes voorbeeld volgen denk ik.
quote:
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Joncho het volgende:
Welterusten iedereen, ik ga ook. Tot morgen
Nu al zin in Ekstra Weekend
je zal wel merken dat het 36 tot 48 dagen zal wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks!
"Gaarne betalen binnen 14 dagen". Wilde er eigenlijk 2 a 3 dagen van maken, maar vooruit.
Mijn werkgever hanteert tegenwoordig zelfs 90 dagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ke zal wel merken dst het 36 tot 48 dagen zal worden :}
eigenlijk belachelijk voor woorden lijkt ook wel steeds langer te wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn werkgever hanteert tegenwoordig zelfs 90 dagen. Salaris gelukkig altijd optijd
.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zal wel merken dat het 36 tot 48 dagen zal worden
90 ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn werkgever hanteert tegenwoordig zelfs 90 dagen. Salaris gelukkig altijd optijd
.
ach betalen bij 2de aanmaning red je de 60 dagen nog welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, maar morgen ga ik mooie aanmaningen maken
.
60 is veel maar kan ik nog begrijpen. 90 is een beetje te veel. Maar ja er zijn ook bedrijven die geld verdienen met het laat betalen van de rekeningquote:
Daardoor hebben mij collega's al enkele malen zonder koffie gezeten (ik drink dat niet), die leverancier wachtte netjes op zijn geld voordat hij leverdequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eigenlijk belachelijk voor woorden lijkt ook wel steeds langer te worden
Er zijn zelfs bedrijven met een termijn van 120 dagenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
60 is veel maar kan ik nog begrijpen. 90 is een beetje te veel. Maar ja er zijn ook bedrijven die geld verdienen met het laat betalen van de rekening
heeft ook puur te maken met valutering even snel rente trekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
60 is veel maar kan ik nog begrijpen. 90 is een beetje te veel. Maar ja er zijn ook bedrijven die geld verdienen met het laat betalen van de rekening
die leverancier heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daardoor hebben mij collega's al enkele malen zonder koffie gezeten (ik drink dat niet), die leverancier wachtte netjes op zijn geld voordat hij leverde![]()
.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft ook puur te maken met valutering even snel rente trekken
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die leverancier heeft nog gelijk ook
ik drink ook geen koffiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gelukkig drink ik geen koffie
.
Ik ga slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef antiroos het volgende:
jajajajajajajaja goedemooooorguuuuuh! Haaai!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef antiroos het volgende:
Ik niet, er moet morgen nog gewerkt worden ook...quote:
Daar was ik dus al bang voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:00 schreef Marc63 het volgende:
Daar ben ik weer. De Staat was uiteraard briljantDewolff was ook leuk.
Haaiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef antiroos het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:14 schreef Sersjee het volgende:
Meer oude soul op de radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |