quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
Hallooo!Beetje laat. Moest nog snel wat bestanden van USB naar USB zetten bij de lokale
.
Ah, was dat het. Ik vond al dat er iets niet klopte. Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van Lady GaGa (Just dance) blijf ik toch wel erg lekker vinden. Al vind ik de iets minder up-tempo uitvoering wat minder leuk.
Ding is geloof ik opnieuw uitgebracht omdat het zo'n hit is in Engeland (oid), maar daar is de trage uitvoering een grote hit. Die chick is trouwens ook niet verkeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
Ah, was dat het. Ik vond al dat er iets niet klopte. Dacht dat het aan mij lag
of je worst lust was een vraag die vooraf al bekend zou zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
Waarom weten jullie die vragen al, versloomt die cam zo erg?
www.sohosted.com doet alle domeinen vrij goedkoop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een registrar voor een .eu domein :-)
Opeens komt er trouwens ook geen geluid meer uit mn iexplorer. Grom.
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)quote:
Ah vandaar is het hier zo rustigquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)
Whehe, inderdaad !quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef MichielV het volgende:
Lekker puh voor alle WIDM-kijkers :-)
Milowquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ook
Wat stond er op één van Michiel?
Ik moet minder 3FM luisteren vrees ik.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mwah valt best mee toch?
Oh nee hier zitten allemaal Milowdislikers
sssst!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef Egamer het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Nikki elke avond bij Michiel gedraaid? Volgens mij heeft Michiel gewoon een verhouding met Nikki
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef Egamer het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Nikki elke avond bij Michiel gedraaid? Volgens mij heeft Michiel gewoon een verhouding met Nikki
Eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is de Mol!
Ik zeg verder niks hoor, maar wat een geweldig programma
Hoi trouwens
Het is dat Nikki hier geen account heeft... of?quote:
Waarom doen vrouwen dat nooit voor mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |