Leuke afl. was datquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, het is Tjibbe Tjibsma die een verhouding met d'r heeft. Ze heeft zelfs in half-dronken toestand een naamjingle voor 'm ingezongen!
Leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
En ik ben op weg er naartoe!De Staat
Volgende week A Brand in Desmet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:46 schreef Christiaan het volgende:
Hans, gisteren nog Time langsgekomen?
Heb niet alles gehoord, maar volgens mij niet..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:46 schreef Christiaan het volgende:
Hans, gisteren nog Time langsgekomen?
Blijf nie al te lang hangen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Thanx![]()
Misschien kun je me zo nog spotten op het 3voor12 kanaal.
Ja?! Okay dan, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
met de gemiddelde hersteltijd van hersenschudding zou maricha maandag er weer moeten zijn
Laten we t hopen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
met de gemiddelde hersteltijd van hersenschudding zou maricha maandag er weer moeten zijn
Je vergeet alleen 1 zwaarwegende factorquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja?! Okay dan, dat is goed nieuws.
Trusten Susi.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Veel leuke nieuwe singles zijn er uit enEmpire Of The Sun - Walking on A Dream
valt daar volgens mij ook wel onder.
Dat is lastig voor het werk wat ze doetquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.
Ik hoorde al wel dat het een flinke hersenschudding was.... ze had echt een harde smak gemaakt...quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haar twitter zegt helaas wat anders , concentratie lijkt nog laag te zijn.
Nee, hier iig ook. En heb er al meerdere berichten over gelezen vanavond.quote:
Hier zijn meerdere site's traag (oa wikipedia), maar fok idd ook.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Truste schatjequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Traag als dikke stront door een rietje. Ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fok is heel traag , ook volgens de site meter die de perfomance meet
zelfs de modjes klagen
Ik ken je totaal niet, ken je bedrijf niet, maar toch zeg ik: doen! Nu is die kans er, als je de baan krijgt moet je misschien even een tijd op je tenen lopen, maar het is wel de weg omhoog zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef DaMook het volgende:
http://vacature.monsterboard.nl/getjob.aspx?JobID=78796446&JobTitle=Medewerker+Bierproces&q=bierproces&cy=nl&lid=184&re=130&pg=1&pp=25&AVSDM=2009-01-21+09%3a12%3a00&seq=1&fseo=1&isjs=1&re=1000
Zal ik of zal ik niet solliciteren. Is wel wat ik wil eigenlijk, maar weet niet of ik het nu al moet doen of nog een jaartje of 2 moet wachten om op andere afdelingen ervaringen op te doen. (Is op dezelfde brouwerij als ik nu werk maar andere afdeling dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |