Hier zijn meerdere site's traag (oa wikipedia), maar fok idd ook.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Truste schatjequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, hoe lekker ik het nu ook vind klinken, ik ga toch echt slapen
Truste!!
Traag als dikke stront door een rietje. Ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fok is heel traag , ook volgens de site meter die de perfomance meet
zelfs de modjes klagen
Ik ken je totaal niet, ken je bedrijf niet, maar toch zeg ik: doen! Nu is die kans er, als je de baan krijgt moet je misschien even een tijd op je tenen lopen, maar het is wel de weg omhoog zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef DaMook het volgende:
http://vacature.monsterboard.nl/getjob.aspx?JobID=78796446&JobTitle=Medewerker+Bierproces&q=bierproces&cy=nl&lid=184&re=130&pg=1&pp=25&AVSDM=2009-01-21+09%3a12%3a00&seq=1&fseo=1&isjs=1&re=1000
Zal ik of zal ik niet solliciteren. Is wel wat ik wil eigenlijk, maar weet niet of ik het nu al moet doen of nog een jaartje of 2 moet wachten om op andere afdelingen ervaringen op te doen. (Is op dezelfde brouwerij als ik nu werk maar andere afdeling dus).
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
Zo. Mijn officiele eerst zakelijke faktuur is de digitale deur uit.
Whehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks!
"Gaarne betalen binnen 14 dagen". Wilde er eigenlijk 2 a 3 dagen van maken, maar vooruit.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
Zo. Mijn officiele eerst zakelijke faktuur is de digitale deur uit.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat doe je precies?
Geef het op; dat plaatje went nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nog heel erg wennen aan de nieuwe U2.
Netjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Naast mijn gewone werk, art director en design bij een internetbedrijf, ook grafisch ontwerp (vormgeving in de breedste zin van het woord).
Streven is wel om 4 dagen in de week in loondienst te blijven en 1 dag in de week voor mezelf bezig te zijn.
Succes ermee iigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Naast mijn gewone werk, art director en design bij een internetbedrijf, ook grafisch ontwerp (vormgeving in de breedste zin van het woord).
Streven is wel om 4 dagen in de week in loondienst te blijven en 1 dag in de week voor mezelf bezig te zijn.
Ik weet het zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef Brennel het volgende:
Truste Noortje!
Ik ga zo Noortjes voorbeeld volgen denk ik.
quote:
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Joncho het volgende:
Welterusten iedereen, ik ga ook. Tot morgen
Nu al zin in Ekstra Weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |