Ril!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef ivetje het volgende:
Hier nog 2 sites van verlaten waterparken. Die vind ik altijd zo ontzettend eng.
http://www.abandonedbutnotforgotten.com/action_park.htm
http://www.tommyandjames.net/heritageusa.html
[ afbeelding ]
Op themepark.nl was er ooit een heel topic over verlaten pretparken etc. Helaas zijn alle pics daaruit niet meer online. Was ook een japanse site waarop allemaal verlaten gebouwen en pretparken etc. waren gefotograffeerd. Maar die pics zijn ook uit de lucht jammer genoeg.
-edit-
http://home.f01.itscom.net/spiral/biwako/biwako2.html
Dit is de japanse site die ik bedoelde. Sommige pics doen het nog wel. Je kan onder aan de pagina op het rechter blokje duwen. Dan kom je op een pagina met allemaal folder waar pics in staan![]()
zit je spook te schijten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:11 schreef Taiga het volgende:
Spook in de spiegel
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
Eddyquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van een creepy clown, die niet echt uit is op het plezierig vermaken van mensen.
Genomen bij een pretpark in Halloweentijd.
Yups Eddie (nog een foto iets minder creepy dat wel ....)quote:
gezellig is andersquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef 2cv het volgende:
Wat is er zo eng aan de 3e foto van bericht #101 ?
Nou, het is niet gezellig nee, maar creepy is ook heel andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
gezellig is anders
maar wat voor een ander 'creepy' is kan voor jou 'best gezellig' zijn
Heeft ie nou een soort masker op? Of is dat plastische chirurgie? Of heeft hij gewoon van zichzelf zo'n hoofdquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef GoGoHaRrY het volgende:
[..]
Yups Eddie (nog een foto iets minder creepy dat wel ....)
[ afbeelding ]
Maar wel met een paar andere bekende.
Denk stukjes latex die die op zijn gezicht plakt en make-up doet de rest.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef babba het volgende:
[..]
Heeft ie nou een soort masker op? Of is dat plastische chirurgie? Of heeft hij gewoon van zichzelf zo'n hoofd
ja, een motor volgens mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef omniradius het volgende:
er is in ieder geval iets stuk gegaan......
Wel iets, maar niet veel. Het is een verlaten kassencomplex tussen Oegstgeest en Rijnsburg. Ik heb geen idee waar het vroeger voor gebruikt werd en ik heb geen idee hoe de autowrakken daar komen. Het staat al behoorlijk lang leeg en het is nu helemaal overwoekerd met onkruid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
kun je misschien wat uitleg geven over de foto?
Gokje: een kasseneigenaar die in de winter zijn kas verhuurde als warme, droge stallingsplaats voor auto's maar het spul is in de fik gevlogen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef nimarad het volgende:
[..]
Wel iets, maar niet veel. Het is een verlaten kassencomplex tussen Oegstgeest en Rijnsburg. Ik heb geen idee waar het vroeger voor gebruikt werd en ik heb geen idee hoe de autowrakken daar komen. Het staat al behoorlijk lang leeg en het is nu helemaal overwoekerd met onkruid.
Nee, het is geen brand. Er is geen brandschade te zien. De auto's die er staan lijken eerder total loss te zijn gereden, of behoorlijk te zijn mishandeld door vandalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: een kasseneigenaar die in de winter zijn kas verhuurde als warme, droge stallingsplaats voor auto's maar het spul is in de fik gevlogen.
Heb je meer foto's ? Of kon je zien dat bekleding e.d. in de auto's weggebrand is en de lak ook weg is (zal nu roest op zitten) ?
verdomdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef 2cv het volgende:
Grappig dat iemand met zo'n avatar dat zegt
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staanquote:
Volgens mij is het een ouwe Renault.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staan
mij ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staan
en ben je er al geweest?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
Wat is daar eng aan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef SpecialK het volgende:
[ afbeelding ]
Foto in een bar. Bijna geen bewerkingen!
Dat rare groene licht, dat vervormde gezicht van die vrouw en een geest achtige roker? Ik geef toe dat het niet per se angstaanjagend is maar ik heb in dit topic minder 'enge' plaatjes voorbij zien komen.quote:
Dat lijkt Hitler wel met tietenquote:
Wat is er 'creepy' aan de foto? De locatie waar die gemaakt is? Sure, het is verschrikkelijk wat er gebeurd is daar, maar bij de foto krijg ik geen 'creepy' gevoel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wel niet door mijzelf gemaakt, maar ben er wel geweest. Natuurlijk krijg je daar overal rillingen van, maar dit beeld van de 'poort naar de hel' doet het altijd voor me.
Ook een gek idee trouwens dat Auschwitz nog steeds gewoon een stadje is waar mensen wonen.
Die foto is echt mooi gemaakt. Het laat echt de weg zien naar..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wel niet door mijzelf gemaakt, maar ben er wel geweest. Natuurlijk krijg je daar overal rillingen van, maar dit beeld van de 'poort naar de hel' doet het altijd voor me.
Ook een gek idee trouwens dat Auschwitz nog steeds gewoon een stadje is waar mensen wonen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er 'creepy' aan de foto? De locatie waar die gemaakt is? Sure, het is verschrikkelijk wat er gebeurd is daar, maar bij de foto krijg ik geen 'creepy' gevoel.
Datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die foto is echt mooi gemaakt. Het laat echt de weg zien naar..
Ik vind het ook geen creepy foto...quote:
Eng vind ik het niet maar wel ronduit appart dat je zoiets ineens zo achter laat.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef ivetje het volgende:
Hier nog 2 sites van verlaten waterparken. Die vind ik altijd zo ontzettend eng.
http://www.abandonedbutnotforgotten.com/action_park.htm
http://www.tommyandjames.net/heritageusa.html
[ afbeelding ]
Op themepark.nl was er ooit een heel topic over verlaten pretparken etc. Helaas zijn alle pics daaruit niet meer online. Was ook een japanse site waarop allemaal verlaten gebouwen en pretparken etc. waren gefotograffeerd. Maar die pics zijn ook uit de lucht jammer genoeg.
-edit-
http://home.f01.itscom.net/spiral/biwako/biwako2.html
Dit is de japanse site die ik bedoelde. Sommige pics doen het nog wel. Je kan onder aan de pagina op het rechter blokje duwen. Dan kom je op een pagina met allemaal folder waar pics in staan![]()
Lijkt me tjernobylquote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Koekz het volgende:
Student van het leven...
Waar is dit?
[ afbeelding ]
volgens mij was Auschwitz CS niet echt een station waar volle treinen wegredenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef WTFbbq het volgende:
Vanaf. Want de rails die je ziet is in het kamp en niet erbuiten. De fotograaf staat dus in het kamp zelf en het is dan niet echt een weg naar de hel meer.
Klopt, in 2007 ben ik hier geweest. is dus ook een foto van mezelf.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:40 schreef Koekz het volgende:
[..]
Pripyat... Moet mezelf ff leren eerst te googlen voor vragen te stellen
Mooi hoor!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Klopt, in 2007 ben ik hier geweest. is dus ook een foto van mezelf.
ik zie een skull in de wolken!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Blijf 'm eng vinden.
Was jaren geleden toen er allemaal rolwolken over overijssel gingen.
Zie linksboven
[ afbeelding ]
mwoa.. ik moet tegenwoordig weer een leeslamp aandoen 's avonds dus het valt uiteindelijk weer mee.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef Koekz het volgende:
[..]
Mooi hoor!Hoe is het met je 7 ogen? Of valt dat wel mee?
Ik heb werkelijk geen idee wat dit met mijn reactie te maken heeft, maar het zal wel aan jou liggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
volgens mij was Auschwitz CS niet echt een station waar volle treinen wegreden
Denk niet dat je overdag moet gaan, er staan huizen omheen, mensen kunnen je zo zien, en 's nachts is het zowiezo een leukere belevingquote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Timmos het volgende:
tvp.. Donderdag naar het ''Spookhuis van Sas v. Gent'' http://www.theghosthunter.nl/saspers.htm
Wel overdag
En die is creepy omdat ... ?quote:
Ja, en als we pech hebben staan de stieren er weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Denk niet dat je overdag moet gaan, er staan huizen omheen, mensen kunnen je zo zien, en 's nachts is het zowiezo een leukere belevingBen er heen geweeest, en op dezelfde avond ook nog St. Anna klooster ter muiden, die is nog VEEL enger (vind ik) dan sas van gent, vond daar eerlijk gezegd niet heeeel veel aan.
Maar veel plezier.
dat is 't hotel in pripyat, mooi gebouw van binnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Koekz het volgende:
Student van het leven...
Waar is dit?
[ afbeelding ]
Als je in de klooster bent, moet je vooral de kelder eens in gaan, ik geloofde eerst niet in spookjes en dat soort ongein, maar daar heb ik samen met 2 man zeker wel stemmen gehoord van een klein meisje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, en als we pech hebben staan de stieren er weer.. Zouden die omwonenden mensen willen stoppen? Het is toch allemaal taboe voor de inwoners van Sas, waar zouden ze zich druk om maken
?
Noway dat je me daar 'savonds krijg op zo'n locatie.. Dat klooster ziet er nog goed uit op http://www.theghosthunter.nl/stannatermuiden.htm weliswaar beelden van 2/3 jaar oud.. Zal 't is voorschotelen, wist er nog niet van, thanks
Vandaag naar Sas geweest, en ik vond er geen ruk aan.. Misschien met teveel verwachting naartoe gegaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Als je in de klooster bent, moet je vooral de kelder eens in gaan, ik geloofde eerst niet in spookjes en dat soort ongein, maar daar heb ik samen met 2 man zeker wel stemmen gehoord van een klein meisje.
Het spijt mequote:Op donderdag 19 maart 2009 07:09 schreef biebelbons het volgende:
die foto is niet echt creepy, maar ik vind 'm wel goed! Ik zat vol verwachting te kijken: oke, wat komt er dadelijk tevoorschijn?
Nouja, uiteindelijk niets, na 1 minuut gestaard te hebben
Sas van Gent is idd ook niks aan, maar je moet eens naar het klooster van St. Anna Ter Muidenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het spijt me.. Vond 't zelf daar ook alles behalve creepy
Maar toch een foto omdat ik 'm ge-tvp'd had.. Als ik zo goed was met flash of whatever had ik er wel een teaser in geplaatst
wtf!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |