als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
vond 't er anders vrij saai, wel indrukwekkend hoor, vooral de natuur die 't dorpje over nam, maar creepy. 't was wel even creepy toen we erachter kwamen dat 't plafond waar we op liepen niet helemaal jofel meer was.
En alle toeristen komen er slechts 1 keer zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?
als je hand in midde legt lijkt het onder wel een jongen helemaal geen figuur meerquote:
plafon van riool misschien??? daar loop je boven namelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...
tvp, leuk topic
topic helemaal gelezen? je mag daar dus 3 uur rond hangen en dat is dan redelijk veilig. in usa zijn stenen/rivieren die netzoveel straling hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En alle toeristen komen er slechts 1 keer zeker![]()
Is dat niet nog radioactief gebied??
Lijkt me overigens wel heel interessant om een keer te zien.
d'r is ook nog iets boven 't plafond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...
tvp, leuk topic
Zoeken zal derhalve geen probleem zijn, jezelf een weg banen door miljoenen kilo's beton gaat je grootste probleem dan worden. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Och, het lijkt me interessanter dan een dertien in een dozijn zon-en-strand vakantie hoor.
Hij hoeft echt niet de reactor zelf op te zoeken, de spookstad zelf is ws net zo interessant. En straling vang je overal, vraag me af hoe gevaarlijk een ritje door Chernobyl is vergeleken met bijvoorbeeld een intercontinentale vlucht...
Wat een engerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van een creepy clown, die niet echt uit is op het plezierig vermaken van mensen.
Genomen bij een pretpark in Halloweentijd.
Ik zie daar wel een schim op de foto, maar wat moet dat nu voorstellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef Row-1 het volgende:
Spookklooster St. Anna Ter Muiden, zelfgemaaktDie plek is ontzettend creepy.
[ afbeelding ]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een schim op de foto, maar wat moet dat nu voorstellen?
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.
ik zie een dikke negerin op het hele huis, het lijkt wel nacht johquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:40 schreef Becherovka het volgende:
Ik zie een dikke negerin op een kapstok zitten. Maar misschien ligt dat aan mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |