Gokje: een kasseneigenaar die in de winter zijn kas verhuurde als warme, droge stallingsplaats voor auto's maar het spul is in de fik gevlogen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef nimarad het volgende:
[..]
Wel iets, maar niet veel. Het is een verlaten kassencomplex tussen Oegstgeest en Rijnsburg. Ik heb geen idee waar het vroeger voor gebruikt werd en ik heb geen idee hoe de autowrakken daar komen. Het staat al behoorlijk lang leeg en het is nu helemaal overwoekerd met onkruid.
Nee, het is geen brand. Er is geen brandschade te zien. De auto's die er staan lijken eerder total loss te zijn gereden, of behoorlijk te zijn mishandeld door vandalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: een kasseneigenaar die in de winter zijn kas verhuurde als warme, droge stallingsplaats voor auto's maar het spul is in de fik gevlogen.
Heb je meer foto's ? Of kon je zien dat bekleding e.d. in de auto's weggebrand is en de lak ook weg is (zal nu roest op zitten) ?
verdomdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef 2cv het volgende:
Grappig dat iemand met zo'n avatar dat zegt
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staanquote:
Volgens mij is het een ouwe Renault.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staan
mij ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's ? Ik vraag me n.l. af wat voor auto dat is en wat voor auto's er nog meer staan
en ben je er al geweest?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
Wat is daar eng aan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef SpecialK het volgende:
[ afbeelding ]
Foto in een bar. Bijna geen bewerkingen!
Dat rare groene licht, dat vervormde gezicht van die vrouw en een geest achtige roker? Ik geef toe dat het niet per se angstaanjagend is maar ik heb in dit topic minder 'enge' plaatjes voorbij zien komen.quote:
Dat lijkt Hitler wel met tietenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |