Och schatteke toch!quote:
Haha, dat weet-ie wel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeggen dat je al een vriend en vriendin hebt
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ipv van rijst gaan we met badeendjes gooien
Ow?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture meldt zich ook met een lichte vorm van kriebels in de buik
Alleen je kan daarna moeilijk doen op de oude manier , als iemand andere verwachtingen heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och schatteke toch!
Ik ben niet tegen je hoor, maar ben vooral voor de liefde tussen Roel en Bren natuurlijk
[..]
Haha, dat weet-ie wel!
Nah, tis al wel goed, gewoon open en eerlijk
Wombats!
* Jannekje7 blèrt mee, incl brits accent!
Welke vent heeft voor je voeten gelopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture meldt zich ook met een lichte vorm van kriebels in de buik
quote:
Ik nie snapquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen je kan daarna moeilijk doen op de oude manier , als iemand andere verwachtingen heeft
Hopen dat er wederzijds de vonken overvliegen voor 2de afspraak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaterdag een date met iemand en voor het eerst sinds tijden het gevoel dat dit 'm wel eens kan zijn
Owww, leuk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaterdag een date met iemand en voor het eerst sinds tijden het gevoel dat dit 'm wel eens kan zijn
Heerlijk gevoel idd !quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
even een hypothesequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pssst..... ik ben homoquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie hoor! even wat opheldering...
Je heb in je avater staan dat je een mannetjes-poppetje bent, en euh nu begrijp ik twee dingen door Djurre zn opmerking...of je bent van de mannenliefde of je heb je poppetje verkeerd staan
Zou ik jammer vinden jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ehh, dat moet ik even met Roel overleggen, maar ik denk niet dat hij het op prijs stelt als ik vreemd ga
Hoop ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopen dat er wederzijds de vonken overvliegen voor 2de afspraak.
Clintonquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, ik ga die ene niet Corton noemen...dat kan gewoon niet
Dan ga k toch helemaal voor jouquote:
Ik heb een leuke kapper, Italiaanquote:
Oh ja, ik ben een keer vréselijk verliefd geweest op een homoquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je als vrouw ook op homows vallen? Ze houden van dezelfde dingen als vrouwen (meestal) maar hebben topch een pluspuntje zeg maar![]()
is niet geheel ongebruikelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je als vrouw ook op homows vallen? Ze houden van dezelfde dingen als vrouwen (meestal) maar hebben topch een pluspuntje zeg maar![]()
Achso!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even een hypothese
stel wij doen tijd leuk tegen elkaar vriendschappelijk, en ik zou jou vertellen, Janneke ben smoor verliefd op je. Uiteraard wijs jij het af omdat je al een vent hebt en een scharrel. Dat verliefd zijn zal niet snel weggaan.
Je kan mij niet wijsmaken dat de onderlinge verhoudingen het zelfde blijven, als je het zou weten.
" 'm " kan ook "de ware liefde" zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie hoor! even wat opheldering...
Je heb in je avater staan dat je een mannetjes-poppetje bent, en euh nu begrijp ik twee dingen door Djurre zn opmerking...of je bent van de mannenliefde of je heb je poppetje verkeerd staan
Why not?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, ik ga die ene niet Corton noemen...dat kan gewoon niet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben een keer vréselijk verliefd geweest op een homo![]()
tuurlijk is dat prima, ik wil juist alles weten...vandaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
" 'm " kan ook "de ware liefde" zijn.
Of The Vulture vindt mannen ook interessant, wat ook prima is, toch?
Klinkt dan meer als BIquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat het dan toch ook wederzijds is zeg maar...naja ingewikkeld verhaal
Ach so... dan zou bij bisexueel moeten zijn, maar het was echt een homo, met een relatie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat het dan toch ook wederzijds is zeg maar...naja ingewikkeld verhaal
Mag toch tegenwoordig bij onze generatie geen probleem zijn toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En daar las ik overheen
Cool (vooral dat je er voor uit komt, geweldig!)
In de leuke remix van Justicequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
niemand die zegt dat Justin nu zn liedje laat horen...nu is t al bijna afgelopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je als lesbo op zo'n vrouwelijke homo valt, en dat die vrouwelijke homo dan op die lesbo zou vallen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
nou lijkt me absoluut niet. Ik ben opgegroeid met homo mensen om me heen, mn overburen zijn pot, en ik werk in de optiek....in bijna elke winkel werkt wel n homow en mn beste vriend je waar ik heeerlijk mee roddel is ook homow, en op mn cursus trek ik ook op met n homow...lekker arm in arm door de V&D scharrelen in de pauzequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag toch tegenwoordig bij onze generatie geen probleem zijn toch ?
Je moest eens weten hoe moeilijk er nog over gedaan kan worden... je kent de verhalen van de potenrammers ook wel toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag toch tegenwoordig bij onze generatie geen probleem zijn toch ?
misschien bestaat t wel jah, een supermannelijke pot en een supervrouwelijke homo die heel erg blij zijn met elkaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat je als lesbo op zo'n vrouwelijke homo valt, en dat die vrouwelijke homo dan op die lesbo zou vallen?
Ik zou het een geweldig verhaal vinden!
Op één of andere manier vind ik haar er zo leuk uitzienquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik heb het ook al eens aan de fiets gehad... was best een rare situatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is niet geheel ongebruikelijk.
Nounounou... Niet zo bescheidenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
hej die laatste hebben we gister al gezien![]()
kom ik aan met mn prutfoto's van haar bij de receptie
Vorige week donderdag had je naar Ik Vertrek moeten kijken op Ned1.... dat was volgens mij exact wat jij bedoeldequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien bestaat t wel jah, een supermannelijke pot en een supervrouwelijke homo die heel erg blij zijn met elkaar
gelukkigquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Egamer het volgende:
Hoi iedereen
Onze verwarming doet het weer dus ik kan een beetje fatsoenlijk achter de computer zitten... Dus geen plaataanvraag deze keer.
Ben je nog gepest vandaag?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Egamer het volgende:
Hoi iedereen
Onze verwarming doet het weer dus ik kan een beetje fatsoenlijk achter de computer zitten... Dus geen plaataanvraag deze keer.
oke.... zal wel ergens op uitzending gemist staan toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorige week donderdag had je naar Ik Vertrek moeten kijken op Ned1.... dat was volgens mij exact wat jij bedoelde
Waar heb jij je date vandaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorige week donderdag had je naar Ik Vertrek moeten kijken op Ned1.... dat was volgens mij exact wat jij bedoelde
Neequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
NeeIk liet 't horen en ze zeiden dat ze mijn broer hoorden... Goed nieuws voor hem dus.
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
NeeIk liet 't horen en ze zeiden dat ze mijn broer hoorden... Goed nieuws voor hem dus.
via een datingsitequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heb jij je date vandaan.
The scene as in...? Gaybars?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
via een datingsite
Ik heb het niet zo op de scene
Hij moet nog thuiskomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Je broer nog gespest vandaag?
Ach , het was leuk voor zolang het duurdequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Egamer het volgende:
Sowieso is vriendjes zijn met Jeremy's.
idd, ze hielden m best wel up to date..maar dat zal nu niet meer gebeurenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach , het was leuk voor zolang het duurde
Precies, heb het een paar keer geprobeerd maar het is niet iets waar ik happy van wordquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
The scene as in...? Gaybars?
* Jannekje7 heeft een hekel aan het hele principe van gaybars
Op één of andere manier heb ik bij dit nummer het gevoel dat ik naar een 56 KBPS MP3'tje zit te luisteren...quote:
Eindelijk! Een medestander!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, heb het een paar keer geprobeerd maar het is niet iets waar ik happy van word
Hoiquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L-L!!quote:
Hoi MarCquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Liefde in de lucht? Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hey overloperWeer de pub in gekropen?
http://twitter.com/Littonquote:
Dat is een deur, hier om de hoek up the hillquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Herkende je usericon niet
Kijkt naar beneden en ziet dat alleen single klopt....quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik vond Leaf leuker dan Jeremy's
Maricha nog steeds ziek?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat mn ziekenkaartje de bestemming heeft bereikt...hoop dat Maricha zich snel beter voelt![]()
ik denk Tjibsema?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maricha nog steeds ziek?
Wie zit er nu als producer bij MM dan?
Heeft ze nog steeds last van de schudding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat mn ziekenkaartje de bestemming heeft bereikt...hoop dat Maricha zich snel beter voelt![]()
* Marc63 start jingle.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maricha nog steeds ziek?
Wie zit er nu als producer bij MM dan?
Hier ben ik het helemaal mee eens, al vind ik Good Days Bad Days nog een alleszins redelijke single... het hele album is over het algemeen erg teleurstellendquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Zo jammer... dat nieuwste album van Kaiser Chiefs. Never Miss a Beat vind ik wel leuk, maar ik heb na de 1e keer luisteren de cd nog niet opnieuw op willen zetten. Good Days Bad Days laat iig al horen dat vaker luisteren niet helpt.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeee, LL!
Las je weblog, jammer dat je daar niet op kan reageren als je geen lid bent
oh die Jordy mag meteen uitelkaar getrokken worden van mequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We wachten nog op Kane en Jordy van Loon.
Dat is zn straf omdat hij laatst Ekstra Weekend overnam voor de Tjibbe Tjibsma Show.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog steeds?
Dan zit die jongen 6 dagen per week te produceren
Jordy van Loon uit elkaar? Die moeten ze aan 4 paarden vast binden, net als Balthasar Gerards!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jordy van Loon uit elkaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik bel 4 taxi's met een sleepkabelquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jordy van Loon uit elkaar? Die moeten ze aan 4 paarden vast binden, net als Balthasar Gerards!
Ja hoor, tell me place and time..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
janne kan vast ook wel aan 4 paarden komen denk ik
quote:
Neuh, ik denk eerder dat ze gebakken lucht moeten gaan eten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde op t 19:00 journaal op 3FM nog iets zoooo stoms...
Aalscholvers die het moeilijk maken voor de sportvissers....ZE ETEN NAMELIJK DE VIS OP![]()
En dan start je een casettebandje met orkageluiden en dan gaan ze ergens anders heen vliegen...
Wat willen die mensen....dat ze gras gaan eten?
Ja, ik hoorde t al, ze moesten maar op een andere manier aan eten komen... hoe dan?!! In de supermarkt kopen??quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde op t 19:00 journaal op 3FM nog iets zoooo stoms...
Aalscholvers die het moeilijk maken voor de sportvissers....ZE ETEN NAMELIJK DE VIS OP![]()
En dan start je een casettebandje met orkageluiden en dan gaan ze ergens anders heen vliegen...
Wat willen die mensen....dat ze gras gaan eten?
En dat zou natuurlijk bijzonder jammer zijn !quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel opletten. Straks mis je nog weer een keer Jason Mraz.
[..]
dus als je een keertje langs een meertje fietst en orkageluiden hoort...nou berg je dan maar vastquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde t al, ze moesten maar op een andere manier aan eten komen... hoe dan?!! In de supermarkt kopen??![]()
![]()
Hier in brabant trouwens bijna geen aalsgolvers... kzie ze nu trouwens wel steeds vaker, zou t komen door al die orkageluiden overal?
dat kind heb drie tepels en als het koud is word die ook hard...ze heeft m laten zien bij DWDD..niet gezien?quote:
Nee schatje, in de zin van Lily Allenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
F.E.A.R die fear van Ian...?
Die is echt zo
Nee, whaha, waar zit die 3e tepel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kind heb drie tepels en als het koud is word die ook hard...ze heeft m laten zien bij DWDD..niet gezien?
Ik zit niet te luisteren, maar Lily Allen heeft ook een 3de tepel. Check de Jakhalzen van DWDD!quote:
Zit in de Pub, maar die van Lily vind ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schatje, in de zin van Lily Allen
Kun je niet luisteren nu?
onder dr tweede borstquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, whaha, waar zit die 3e tepel?
Chandler in Friends ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren, maar Lily Allen heeft ook een 3de tepel. Check de Jakhalzen van DWDD!
En Ross iets op zn rug... waar al die artsen naar komen kijkenquote:
Gefixed!quote:
Echt niet prutfoto's, ze zijn hardstikke leuk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
hej die laatste hebben we gister al gezien![]()
kom ik aan met mn prutfoto's van haar bij de receptie
I'll check, just a momentquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefixed!
Wel met registratie, omdat het dan moeilijker wordt om te spammen.... Laat even weten of het werkt anders!
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalensquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet prutfoto's, ze zijn hardstikke leuk!
als je je laarsjes aantrektquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, wanneer komt Nikki weer eens langs?
en mag ik dan ook komen?
Post a Commentquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefixed!
Wel met registratie, omdat het dan moeilijker wordt om te spammen.... Laat even weten of het werkt anders!
Ja hallo. Ik kom dan voor Nikki, niet voor Gerard en Michiel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je je laarsjes aantrekt![]()
Edit:
Michiel zegt op hetzelfde moment laarsen![]()
![]()
En met sjieke externe flitsers enzo...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalens
Als je mij meeneemt, trek ik welhoge laarzen en een rokje aan hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik kom dan voor Nikki, niet voor Gerard en Michiel.
Deal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je mij meeneemt, trek ik welhoge laarzen en een rokje aan hoor
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalens
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Deal!
Nou Michiel, wat zeg je ervan?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Sorry, maar, for real?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Ik meen het serieus. 't is nu zo'n saaie kale boel, moeten gewoon wat leuke foto's op 60x90 aan de muur!
wrom ga je dr interviewe?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Mail naar Sara Kroos gestuurd voor een interview (al dan niet persoonlijk, anders via mail), ben erg benieuwd.
kHad t eerst naar dr PR-manager gestuurd, maar die zei dat ik t dr maar persoonlijk moest vragen... oké dan
de linkerdame kent de studio wel degelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar, for real?
Verschillende leuke kleine foto's ophangen vind ik erg leuk, maar van die uitvergrote foto's van mensen die de rest van de studio verder niet kent...
Maargoed, trek je niks van mij aan joh
Ze heeft een educatief kinderboek geschreven (met illustraties van Biaca Bloemen) dat wel leuk in elkaar zit. En aangezien ik ook een educatief kinderboek wil schrijven, denk ik dat ze wel relevante informatie voor me kan hebbenquote:
Oww, in dat geval, heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de linkerdame kent de studio wel degelijk
vast wel...vorige keer was ze toch ook heel ardig en nam de tijd voor jequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze heeft een educatief kinderboek geschreven (met illustraties van Biaca Bloemen) dat wel leuk in elkaar zit. En aangezien ik ook een educatief kinderboek wil schrijven, denk ik dat ze wel relevante informatie voor me kan hebben
(en aangezien ik dr al een béétje ken... ze kent iig mn naam ()... hoop ik dat ze een beetje tijd voor me wil vrij maken in dr drukke leven)
Die nieuwe act van Kyteman misschienquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
antiroos @michielveenstra mag ik een plaatje aanvragen? :-)
ben benieuwd welke
*poing*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
ben benieuwd welke
Vorige keer...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast wel...vorige keer was ze toch ook heel ardig en nam de tijd voor je
Sterker nog, ze is nog altijd de enige DJ welke dit jaar al uitzendingen gedraait heeft. De rest heeft het kennelijk te druk (inclusief ikzelf, mijn eigen shows zijn ook gecanceled). Maar goed, we dwalen af, 't gaat hier immers om 3FMquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de linkerdame kent de studio wel degelijk
Humorquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
ben benieuwd welke
naja oke laatste keer dat ik me kon herinneren, toen mocht je toch na de sjow nog even met dr kleppe?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vorige keer...?
Ze is altijd lief, maar ze heeft t wel druk, dus kan me voorstellen dat ze niet ja kan zeggen tegen elk interview
We zijn allemaal erg verliefdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef MarijeH het volgende:
Ik zie net die TT. Wat heb ik gemist?
We zijn allemaal in een liefdevolle stemming, jij ook?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef MarijeH het volgende:
Ik zie net die TT. Wat heb ik gemist?
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
We zijn allemaal erg verliefd![]()
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Post a Comment
You must be logged in to post a comment.
Uhm... moet ik echt een account maken dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We zijn allemaal in een liefdevolle stemming, jij ook?
Wordpress heeft een mooie tool spamkarma , werkt perfect voor mijn zoontjes weblog, daar haalt deze 99,9% van alle spam weg (50 stuks per week)quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....
Uit het ziekenhuis ontslagenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet of die Ted Kennedy nog leeft?
Zal wel, als ie dood was had ik het echt al gehoord![]()
Snoop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza steekt spliff aan
euh...Marije weet t ook nog niet dus misschien zo dan maar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.
Op mij, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.
Hm... nou vooruit dan... omdat jij t bent..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....
Automatisch??quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordpress heeft een mooie tool spamkarma , werkt perfect voor mijn zoontjes weblog, daar haalt deze 99,9% van alle spam weg (50 stuks per week)
En wie blijft er voor mij over??quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...Marije weet t ook nog niet dus misschien zo dan maar?
Piles heeft mij en Brennel al, en Roel moet haar dus delen en Vulture heeft een knappe vent via n datingsite gescoord
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan je met je voet klem zitten tussen de deur van de trein en je arm uit de kom hebben
![]()
![]()
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En wie blijft er voor mij over??![]()
Twee Ierse dames die een huisgenoot zoekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ow, ja, dat altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja oke laatste keer dat ik me kon herinneren, toen mocht je toch na de sjow nog even met dr kleppe?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijk
Ja, je hád voor mij kunnen kiezen, maarjaaaa, jij was ineens heel verliefd aan t kijken naar Bren en Eliza, dus nu bood ik me aan Marc aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
komen er nog nieuwe avonturen van kikker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ja, dat altijd
Ik mocht dr zelfs heel hard knuffelen en ze vroeg of ik mee ging douchen![]()
Ik was alleen zo dom om nee te zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Automatischquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... nou vooruit dan... omdat jij t bent..
Die ogenquote:
En ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijk
Doet al pijn als het gruis is , je plasbuis is maar paar mm dik , had tijdje geleden er last van , heb krom gelegen van de pijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
love like semtex
![]()
![]()
![]()
![]()
dit kranteknipsel is ook leuk
Hoe moet je pissen met zo n struisvogel-ei in je blaas joh
Slaap lekker , neem je Roel mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik ga heerlijk in m'n warme bedje liggen
Truste!
truste Brennelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik ga heerlijk in m'n warme bedje liggen
Truste!
Janne wil vast wel t bed delen met jou en Nikkiquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet erg dat ik ook verliefd ben op Nikki?
*zwijmel*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne wil vast wel t bed delen met jou en Nikki
Jaaaa, moet er alleen weer eens werk van makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komen er nog nieuwe avonturen van kikker?
Oké, nu vind ik je weer liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt het?
[..]
Die ogen
* 3FMaster Schraapt zn keelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je al haar op je been en geen stem als Jordy?
oh en heb je een oto
Alleen geen sex voor het huwelijk , volgens haar christelijke waardenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet erg dat ik ook verliefd ben op Nikki?
dan heb ik nog geen interessequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Schraapt zn keel
Verliefdheid is een toverbal, in meer dan ..
En?
En nee, over 1 jaar heb ik een oto.
Vond ik die Nikki ook lekker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne wil vast wel t bed delen met jou en Nikki
Oh jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slaap lekker , neem je Roel mee.
Van Janneke of Nikki?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen geen sex voor het huwelijk , volgens haar christelijke waarden
Nou, precies dat.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Verliefd naar Bren en Elies kijken, of naar mij?
Hihi![]()
Edit: Je had het al gezien...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt het?
[..]
Die ogen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan heb ik nog geen interesse![]()
Onze mening schijnt te verschillenquote:
Ik ben zo ver ik weet niet zwaar christelijk, en als ik dat wel was, had ik nu al wel getrouwd moeten zijn... en had ik geen vriendinnetje mogen hebben denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |