komen er nog nieuwe avonturen van kikker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ja, dat altijd
Ik mocht dr zelfs heel hard knuffelen en ze vroeg of ik mee ging douchen![]()
Ik was alleen zo dom om nee te zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Automatischquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... nou vooruit dan... omdat jij t bent..
Die ogenquote:
En ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijk
Doet al pijn als het gruis is , je plasbuis is maar paar mm dik , had tijdje geleden er last van , heb krom gelegen van de pijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
love like semtex
![]()
![]()
![]()
![]()
dit kranteknipsel is ook leuk
Hoe moet je pissen met zo n struisvogel-ei in je blaas joh
Slaap lekker , neem je Roel mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik ga heerlijk in m'n warme bedje liggen
Truste!
truste Brennelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, ik ga heerlijk in m'n warme bedje liggen
Truste!
Janne wil vast wel t bed delen met jou en Nikkiquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet erg dat ik ook verliefd ben op Nikki?
*zwijmel*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne wil vast wel t bed delen met jou en Nikki
Jaaaa, moet er alleen weer eens werk van makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komen er nog nieuwe avonturen van kikker?
Oké, nu vind ik je weer liefquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt het?
[..]
Die ogen
* 3FMaster Schraapt zn keelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je al haar op je been en geen stem als Jordy?
oh en heb je een oto
Alleen geen sex voor het huwelijk , volgens haar christelijke waardenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet erg dat ik ook verliefd ben op Nikki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |