quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Sorry, maar, for real?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Ik meen het serieus. 't is nu zo'n saaie kale boel, moeten gewoon wat leuke foto's op 60x90 aan de muur!
wrom ga je dr interviewe?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Mail naar Sara Kroos gestuurd voor een interview (al dan niet persoonlijk, anders via mail), ben erg benieuwd.
kHad t eerst naar dr PR-manager gestuurd, maar die zei dat ik t dr maar persoonlijk moest vragen... oké dan
de linkerdame kent de studio wel degelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar, for real?
Verschillende leuke kleine foto's ophangen vind ik erg leuk, maar van die uitvergrote foto's van mensen die de rest van de studio verder niet kent...
Maargoed, trek je niks van mij aan joh
Ze heeft een educatief kinderboek geschreven (met illustraties van Biaca Bloemen) dat wel leuk in elkaar zit. En aangezien ik ook een educatief kinderboek wil schrijven, denk ik dat ze wel relevante informatie voor me kan hebbenquote:
Oww, in dat geval, heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de linkerdame kent de studio wel degelijk
vast wel...vorige keer was ze toch ook heel ardig en nam de tijd voor jequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze heeft een educatief kinderboek geschreven (met illustraties van Biaca Bloemen) dat wel leuk in elkaar zit. En aangezien ik ook een educatief kinderboek wil schrijven, denk ik dat ze wel relevante informatie voor me kan hebben
(en aangezien ik dr al een béétje ken... ze kent iig mn naam ()... hoop ik dat ze een beetje tijd voor me wil vrij maken in dr drukke leven)
Die nieuwe act van Kyteman misschienquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
antiroos @michielveenstra mag ik een plaatje aanvragen? :-)
ben benieuwd welke
*poing*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
ben benieuwd welke
Vorige keer...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast wel...vorige keer was ze toch ook heel ardig en nam de tijd voor je
Sterker nog, ze is nog altijd de enige DJ welke dit jaar al uitzendingen gedraait heeft. De rest heeft het kennelijk te druk (inclusief ikzelf, mijn eigen shows zijn ook gecanceled). Maar goed, we dwalen af, 't gaat hier immers om 3FMquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de linkerdame kent de studio wel degelijk
Humorquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
op Twitter:
ben benieuwd welke
naja oke laatste keer dat ik me kon herinneren, toen mocht je toch na de sjow nog even met dr kleppe?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vorige keer...?
Ze is altijd lief, maar ze heeft t wel druk, dus kan me voorstellen dat ze niet ja kan zeggen tegen elk interview
We zijn allemaal erg verliefdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef MarijeH het volgende:
Ik zie net die TT. Wat heb ik gemist?
We zijn allemaal in een liefdevolle stemming, jij ook?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef MarijeH het volgende:
Ik zie net die TT. Wat heb ik gemist?
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
We zijn allemaal erg verliefd![]()
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Post a Comment
You must be logged in to post a comment.
Uhm... moet ik echt een account maken dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We zijn allemaal in een liefdevolle stemming, jij ook?
Wordpress heeft een mooie tool spamkarma , werkt perfect voor mijn zoontjes weblog, daar haalt deze 99,9% van alle spam weg (50 stuks per week)quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....
Uit het ziekenhuis ontslagenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet of die Ted Kennedy nog leeft?
Zal wel, als ie dood was had ik het echt al gehoord![]()
Snoop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza steekt spliff aan
euh...Marije weet t ook nog niet dus misschien zo dan maar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.
Op mij, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, wist ik nog niet. Benieuwd op wie ik dan verliefd ben.
Hm... nou vooruit dan... omdat jij t bent..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat het dan moeilijker spammen wordt. Heb te weinig internet om al die spam posts weg te halen zeg maar... Maar dat is heel simple. Maak een user, krijgt een bevestiging in de mail en klaar.....
Automatisch??quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordpress heeft een mooie tool spamkarma , werkt perfect voor mijn zoontjes weblog, daar haalt deze 99,9% van alle spam weg (50 stuks per week)
En wie blijft er voor mij over??quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...Marije weet t ook nog niet dus misschien zo dan maar?
Piles heeft mij en Brennel al, en Roel moet haar dus delen en Vulture heeft een knappe vent via n datingsite gescoord
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan je met je voet klem zitten tussen de deur van de trein en je arm uit de kom hebben
![]()
![]()
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En wie blijft er voor mij over??![]()
Twee Ierse dames die een huisgenoot zoekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ow, ja, dat altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja oke laatste keer dat ik me kon herinneren, toen mocht je toch na de sjow nog even met dr kleppe?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah jij kwam ook later...nou euh Janne en mij natuurlijk
Ja, je hád voor mij kunnen kiezen, maarjaaaa, jij was ineens heel verliefd aan t kijken naar Bren en Eliza, dus nu bood ik me aan Marc aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |