Neuh, ik denk eerder dat ze gebakken lucht moeten gaan eten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde op t 19:00 journaal op 3FM nog iets zoooo stoms...
Aalscholvers die het moeilijk maken voor de sportvissers....ZE ETEN NAMELIJK DE VIS OP![]()
En dan start je een casettebandje met orkageluiden en dan gaan ze ergens anders heen vliegen...
Wat willen die mensen....dat ze gras gaan eten?
Ja, ik hoorde t al, ze moesten maar op een andere manier aan eten komen... hoe dan?!! In de supermarkt kopen??quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde op t 19:00 journaal op 3FM nog iets zoooo stoms...
Aalscholvers die het moeilijk maken voor de sportvissers....ZE ETEN NAMELIJK DE VIS OP![]()
En dan start je een casettebandje met orkageluiden en dan gaan ze ergens anders heen vliegen...
Wat willen die mensen....dat ze gras gaan eten?
En dat zou natuurlijk bijzonder jammer zijn !quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel opletten. Straks mis je nog weer een keer Jason Mraz.
[..]
dus als je een keertje langs een meertje fietst en orkageluiden hoort...nou berg je dan maar vastquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde t al, ze moesten maar op een andere manier aan eten komen... hoe dan?!! In de supermarkt kopen??![]()
![]()
Hier in brabant trouwens bijna geen aalsgolvers... kzie ze nu trouwens wel steeds vaker, zou t komen door al die orkageluiden overal?
dat kind heb drie tepels en als het koud is word die ook hard...ze heeft m laten zien bij DWDD..niet gezien?quote:
Nee schatje, in de zin van Lily Allenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
F.E.A.R die fear van Ian...?
Die is echt zo
Nee, whaha, waar zit die 3e tepel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kind heb drie tepels en als het koud is word die ook hard...ze heeft m laten zien bij DWDD..niet gezien?
Ik zit niet te luisteren, maar Lily Allen heeft ook een 3de tepel. Check de Jakhalzen van DWDD!quote:
Zit in de Pub, maar die van Lily vind ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schatje, in de zin van Lily Allen
Kun je niet luisteren nu?
onder dr tweede borstquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, whaha, waar zit die 3e tepel?
Chandler in Friends ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren, maar Lily Allen heeft ook een 3de tepel. Check de Jakhalzen van DWDD!
En Ross iets op zn rug... waar al die artsen naar komen kijkenquote:
Gefixed!quote:
Echt niet prutfoto's, ze zijn hardstikke leuk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
hej die laatste hebben we gister al gezien![]()
kom ik aan met mn prutfoto's van haar bij de receptie
I'll check, just a momentquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefixed!
Wel met registratie, omdat het dan moeilijker wordt om te spammen.... Laat even weten of het werkt anders!
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalensquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet prutfoto's, ze zijn hardstikke leuk!
als je je laarsjes aantrektquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, wanneer komt Nikki weer eens langs?
en mag ik dan ook komen?
Post a Commentquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefixed!
Wel met registratie, omdat het dan moeilijker wordt om te spammen.... Laat even weten of het werkt anders!
Ja hallo. Ik kom dan voor Nikki, niet voor Gerard en Michiel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je je laarsjes aantrekt![]()
Edit:
Michiel zegt op hetzelfde moment laarsen![]()
![]()
En met sjieke externe flitsers enzo...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalens
Als je mij meeneemt, trek ik welhoge laarzen en een rokje aan hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik kom dan voor Nikki, niet voor Gerard en Michiel.
Deal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je mij meeneemt, trek ik welhoge laarzen en een rokje aan hoor
Ik twijfel nog steeds of ik deze niet gewoon op grootformaat af zal drukken om een niet nader te noemen RadioStudio wat meer op te vrolijken:quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis ook niet eerlijk van mij om ze te vergelijken met foto's van iemand met een megalens
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Deal!
Nou Michiel, wat zeg je ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |