L-L!!quote:
Hoi MarCquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Liefde in de lucht? Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hey overloperWeer de pub in gekropen?
http://twitter.com/Littonquote:
Dat is een deur, hier om de hoek up the hillquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Herkende je usericon niet
Kijkt naar beneden en ziet dat alleen single klopt....quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik vond Leaf leuker dan Jeremy's
Maricha nog steeds ziek?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat mn ziekenkaartje de bestemming heeft bereikt...hoop dat Maricha zich snel beter voelt![]()
ik denk Tjibsema?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maricha nog steeds ziek?
Wie zit er nu als producer bij MM dan?
Heeft ze nog steeds last van de schudding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat mn ziekenkaartje de bestemming heeft bereikt...hoop dat Maricha zich snel beter voelt![]()
* Marc63 start jingle.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maricha nog steeds ziek?
Wie zit er nu als producer bij MM dan?
Hier ben ik het helemaal mee eens, al vind ik Good Days Bad Days nog een alleszins redelijke single... het hele album is over het algemeen erg teleurstellendquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Zo jammer... dat nieuwste album van Kaiser Chiefs. Never Miss a Beat vind ik wel leuk, maar ik heb na de 1e keer luisteren de cd nog niet opnieuw op willen zetten. Good Days Bad Days laat iig al horen dat vaker luisteren niet helpt.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeee, LL!
Las je weblog, jammer dat je daar niet op kan reageren als je geen lid bent
oh die Jordy mag meteen uitelkaar getrokken worden van mequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We wachten nog op Kane en Jordy van Loon.
Dat is zn straf omdat hij laatst Ekstra Weekend overnam voor de Tjibbe Tjibsma Show.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog steeds?
Dan zit die jongen 6 dagen per week te produceren
Jordy van Loon uit elkaar? Die moeten ze aan 4 paarden vast binden, net als Balthasar Gerards!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jordy van Loon uit elkaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik bel 4 taxi's met een sleepkabelquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jordy van Loon uit elkaar? Die moeten ze aan 4 paarden vast binden, net als Balthasar Gerards!
Ja hoor, tell me place and time..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
janne kan vast ook wel aan 4 paarden komen denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |